CocoPiaf Skrevet 7. desember 2010 #181 Skrevet 7. desember 2010 Simone.. hun er veldig søt men også veldig redd for å posere på en måte hun tror vil gjøre henne "stygg" mens de egentlig ønsker å gjøre henne unforgettable.. få fram mer enn søtheten. Brenda fikk en ny tøffere hårfrisyre i går, jeg syns hun ble kjempetøff og det nydelige ansiktet hennes kom virkelig til sin rett, nydelig lepper - men hun var ikke fornøyd. Det er så mye hun ikke fikser syns jeg, lurer på om hun har levd et veldig beskyttet liv .. Det er sikkert mye tøffere å være med i konkurransen enn de er klar over før de blir plukket ut.. men det er noe med at de må vise at de er i stand til å endre seg også. Brenda kledde nye håret mye bedre. Men det virker som om hun ikke tåler veldig mye. Eller er lett pårørlig. Hun likte ikke å ha på seg linser, ikke å få nytt hår osv. Virker som om hun prøver å finne de negative tingene.. Det som irriterer meg mest var hun som la skylda på andre! "jeg hørte ikke hva hun sa, så visste ikke hva dere ville ha fra meg.." vel, HALLO, det burde hun no ha skjønt, eller bare spurt noen om etterpå.. "de sa jeg skulle legge hånda mi der" grrr..... ta litt ansvar..!
Gjest BabyBlue Skrevet 7. desember 2010 #182 Skrevet 7. desember 2010 HERREGUD! Er jeg den eneste som irriterer meg grønn av hun mamma-modellen? Alt hun snakker om er hvordan hun er mamma og bla, bla, bla! "I'm not only doing this for myself, but to give my husband and my daughter a better life." "Everyone is going like "Oh, she's so young". Yeah, right, I did not act like that when I was 18. I got pregnant when I was 19, words can not describe how fast I had to grow up. Don't tell me to act like a woman, Honey, 'cuz you are just starting to figure it out." "Since I am a mother, it comes natural for me to comfort other people." ... -.- Flere sitater fra den kjerringa? Lurer på hvor mange ganger hun har gjentatt "Well, since I'm a mother." I løpet av ukene?
Gjest Linda sofie Skrevet 7. desember 2010 #183 Skrevet 7. desember 2010 HERREGUD! Er jeg den eneste som irriterer meg grønn av hun mamma-modellen? Alt hun snakker om er hvordan hun er mamma og bla, bla, bla! "I'm not only doing this for myself, but to give my husband and my daughter a better life." "Everyone is going like "Oh, she's so young". Yeah, right, I did not act like that when I was 18. I got pregnant when I was 19, words can not describe how fast I had to grow up. Don't tell me to act like a woman, Honey, 'cuz you are just starting to figure it out." "Since I am a mother, it comes natural for me to comfort other people." ... -.- Flere sitater fra den kjerringa? Lurer på hvor mange ganger hun har gjentatt "Well, since I'm a mother." I løpet av ukene? Er litt enig i dette.Egentlig føler jeg alle de mødrene som er med på top model er slik. Ganske plagsomt!
CocoPiaf Skrevet 7. desember 2010 #184 Skrevet 7. desember 2010 Sikkert produsentene som får de til å snakke om det for å "vinne sympati" av seerne funker sikkert i USA
Gjest Prøvis Skrevet 7. desember 2010 #185 Skrevet 7. desember 2010 Jeg syns poseringene til Tyra er ganske ensformige også jeg da, med tanke på de tilbakemeldinger hun gir til modellene.. Foreløpig har jeg ingen favoritter, liker Brenda men hun må ta seg sammen!
Gjest BabyBlue Skrevet 7. desember 2010 #186 Skrevet 7. desember 2010 Jeg syns poseringene til Tyra er ganske ensformige også jeg da, med tanke på de tilbakemeldinger hun gir til modellene.. Foreløpig har jeg ingen favoritter, liker Brenda men hun må ta seg sammen! Tyra kan ikke noe annet enn å uthalere og "smize". Hun er så selvgod
Gjest Linda sofie Skrevet 7. desember 2010 #187 Skrevet 7. desember 2010 Jeg synes hun kun har det samme blikket hele tiden. At hun ser litt sur ut eller hva jeg skal si og myser med øynene. Det er akkurat slik hun gjør hver gang hun skal vise modellene om åssen de kunne ha posert. Da hun strekker hun halsen litt og smize. Hver gang, Men hvorfor er det sååå viktig at man må strekke på halsen og vise den på hvert eneste bilde?
Kløftfrid Skrevet 7. desember 2010 #188 Skrevet 7. desember 2010 Tyra Banks er iallfall temmeleg einspora i framføringa si. Makan til drama og rare fakter! Må ho gjere så stort nummer utav ALT ho seier??
trulta_ Skrevet 12. desember 2010 #189 Skrevet 12. desember 2010 Hvilken sesong er den nå? Herlig at så mange ser på. God underholdning en mandagskveld.
Gjest Linda sofie Skrevet 12. desember 2010 #190 Skrevet 12. desember 2010 Hvilken sesong er den nå? Herlig at så mange ser på. God underholdning en mandagskveld. 14
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #191 Skrevet 13. desember 2010 Det er noe jeg ikke helt skjønner med Top Model Altså de skal alltid ha sånn "se hva som har skjedd" episoder sånn midt i serien? Hva er vitsen? :klø: Hvorfor ikke lage en "se hva som har skjedd" episode før fianlen? Da får man jo med seg ALT som har skjedd på de ukene enn bare halve tiden. Er det ikke nok tid til å ta med hele kan de heller dele det opp i 2 episoder eller noe eller droppe hele driten.
smalls Skrevet 13. desember 2010 #192 Skrevet 13. desember 2010 (endret) Hva ER det Jessica holder på med? :gjeiper: Haha blir nesten litt flau Åh er så lei av Anslee. Sutrer og snakker om ungen sin hele tiden. Hvis det er så ille å være borte fra ungen din så dra hjem da. Endret 13. desember 2010 av smalls
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 13. desember 2010 #193 Skrevet 13. desember 2010 Hva ER det Jessica holder på med? :gjeiper: Haha blir nesten litt flau Åh er så lei av Anslee. Sutrer og snakker om ungen sin hele tiden. Hvis det er så ille å være borte fra ungen din så dra hjem da. Jeg tror at hun må begynne å tenke over hva hun egentlig vil.
Lillemeg25 Skrevet 13. desember 2010 #194 Skrevet 13. desember 2010 Hvorfor sitter han dommeren med svære kapper hver gang? :klø: Ikke pent i det hele tatt. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 13. desember 2010 #195 Skrevet 13. desember 2010 Hvilken episode var det denne gangen?
Gjest BabyBlue Skrevet 13. desember 2010 #196 Skrevet 13. desember 2010 Vil nå si jeg mye gladere over at Paulina ikke er med lengere. For en kjerring. Føler hun bare var negativ. Åh... var flere sesonger hun oppførte seg som en skikkelig bitch mot alle. Hun kritiserte min favoritt (Allison) hele tiden -.-
Gjest BabyBlue Skrevet 13. desember 2010 #197 Skrevet 13. desember 2010 Er sikkert noen som gjør det kun for pengene. Er jo mye penger det er snakk om så. Synes det er litt urettferdig for de som faktisk vil bli modell. Jepp. Hun der som er med nå er jo kun med for å skrape sammen cash til henne og mannen. Hvordan kan man være profesjonell top model når man ikke klarer å være vekke fra ungen sin i en uke uten å bryte sammen?
Gjest Jente1990:) Skrevet 13. desember 2010 #198 Skrevet 13. desember 2010 Åh... var flere sesonger hun oppførte seg som en skikkelig bitch mot alle. Hun kritiserte min favoritt (Allison) hele tiden -.- Enig. Greit å gi konstruktiv kritikk men Paulina var bare negativ og frekk. Akkurat som hun er såå mye bedre. Hadde faktisk aldri hørt om dama. Makan til drit kjerring!
CafeLatte Skrevet 13. desember 2010 #199 Skrevet 13. desember 2010 Synd Tatiana gikk ut hun er så vakker.
Gjest Linda sofie Skrevet 13. desember 2010 #200 Skrevet 13. desember 2010 Synd Tatiana gikk ut hun er så vakker. Ja hun var min favoritt De burde ikke ha gjort henne til blondine . Hun var mye finere med mørkt hår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå