Gjest Bella_ Skrevet 8. november 2010 #81 Skrevet 8. november 2010 Hvem synes dere er penest hititil.Jeg synes hun med de øyebrynene helt nydelig,men brynene tar litt av.Kan ikke være naturlig heller?Og hun jessica helt nydelig.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #82 Skrevet 8. november 2010 Jeg synes hun som ikke hadde noe hår på hode hadde et veldig vakkert ansikt Jeg liker ikke de jentene som er så kjepphøye og som tror de allerede har vunnet. De som har en holdning som jeg er best og penest av alle osv.
Gjest Jente1990:) Skrevet 8. november 2010 #83 Skrevet 8. november 2010 Jeg synes hun Tatiana var veldig pen. Hun minnet meg litt om Adriana Lima. Tror dette kan bli en spennendes sesong. Jeg likte ikke hun rike dama
MellonCollie Skrevet 8. november 2010 #84 Skrevet 8. november 2010 Jeg liker Anslee, Gabrielle og Naduah. Hun med parykken i starten var fryktelig slitsom - men som noen var inne på tidligere her, sånn er det jo alltid
Gjest Bella_ Skrevet 8. november 2010 #85 Skrevet 8. november 2010 Jeg liker Anslee, Gabrielle og Naduah. Hun med parykken i starten var fryktelig slitsom - men som noen var inne på tidligere her, sånn er det jo alltid synes hun foratt er sikkelig slitsom når hun ble valgt så la hun seg på gulvet og lager oppstyr,dumme kjerring.Ikke var hun pen heller.
CocoPiaf Skrevet 8. november 2010 #86 Skrevet 8. november 2010 synes hun foratt er sikkelig slitsom når hun ble valgt så la hun seg på gulvet og lager oppstyr,dumme kjerring.Ikke var hun pen heller. Enig! ..men de som oppfører seg slik pleier ikke å vinne - heldigvis
FantasDick Skrevet 8. november 2010 #87 Skrevet 8. november 2010 (endret) Hun var en av mine favoritter. Også var hun bare 18 år. Hun ser mye eldre ut! Ja, hun så eldre ut! Og hun hadde en veldig annerledes look. Heit! Jeg og!! Jeg ble faktisk skikkelig sur og lei meg når hun røyk ut. Men hun var kanskje en liten smule for hot til å være fashionmodell, hadde jo girlcrush på henne fordi hun oste sex og Tyra og gjengen er vel ute etter noe litt mer kjønnsløst. Jeg var også rimelig lei meg og grinete når Elina gikk ut. Er helt enig - hun var ikke typisk high fashion, men damn hun var heit! :rødme: --- Etter dagens episode har jeg ikke funnet noen favoritter enda, men jeg synes Tatianna og Jessica var veldig pene jenter. Edit; Gabriella var litt spennende på en eller annen måte, hun også. Endret 8. november 2010 av Zaphireh
Gjest Prøvis Skrevet 9. november 2010 #88 Skrevet 9. november 2010 Jeg synes hun som ikke hadde noe hår på hode hadde et veldig vakkert ansikt Jeg liker ikke de jentene som er så kjepphøye og som tror de allerede har vunnet. De som har en holdning som jeg er best og penest av alle osv. Ja, jeg liker også hun uten hår, nydelig Syns det var litt morsomt at de to som følte seg litt over de andre og som satte seg på et eget bord røyk ut, da godter jeg meg - er ikke bedre enn det :gjeiper:
Gjest Prøvis Skrevet 9. november 2010 #89 Skrevet 9. november 2010 Jeg liker Anslee, Gabrielle og Naduah. Hun med parykken i starten var fryktelig slitsom - men som noen var inne på tidligere her, sånn er det jo alltid Noen hadde tydeligvis sett for mange sesonger og trodde det var sånn man måtte oppføre seg for å bli lagt merke til..
MissStiles Skrevet 9. november 2010 #90 Skrevet 9. november 2010 Endte opp med å se på igår jeg og. Men har ingen favoritter enda.
Lillemeg25 Skrevet 9. november 2010 #91 Skrevet 9. november 2010 Man må være ganske pyskisk sterk for å bli med på noe sånt.Baksnakking med en gang og noen av de er så høyytte at man ikke kan la være å reagere.Og da spessielt i hver sesong de svarte jentene. Ganske enig i dette, Jeg hadde aldri klart det. Det er jo baksnakking og stygge blikk fra første stund. Og når 12-13 jenter skal bo sammen så ber man om drama. Alle kan ikke komme overrens. Samme er det når 13 jenter skal gå i samme i klasse. Alle kommer ikke overrens. Sånn er det bare, Lurer foresten på hvem hun siste jenta er.
Gjest Bella_ Skrevet 9. november 2010 #92 Skrevet 9. november 2010 (endret) Ganske enig i dette, Jeg hadde aldri klart det. Det er jo baksnakking og stygge blikk fra første stund. Og når 12-13 jenter skal bo sammen så ber man om drama. Alle kan ikke komme overrens. Samme er det når 13 jenter skal gå i samme i klasse. Alle kommer ikke overrens. Sånn er det bare, Lurer foresten på hvem hun siste jenta er. Det er sikkert en av de som ble kasta ut. Har du fått en favoritt da Lillemeg? Endret 9. november 2010 av Bella_
Lillemeg25 Skrevet 9. november 2010 #93 Skrevet 9. november 2010 Det er sikkert en av de som ble kasta ut. Har du fått en favoritt da Lillemeg? Jeg likte Naduah og jessica veldig godt men det kan jo forandre seg. Husker ikke alle sammen. Kan hende jeg finner meg noen nye favoritter senere. Gleder meg til neste mandag.
MarianneE Skrevet 9. november 2010 Forfatter #94 Skrevet 9. november 2010 Deilig og ha dette tilbake på TV!!
FruFryd Skrevet 10. november 2010 #95 Skrevet 10. november 2010 Der er reprise på lørdager så du hadde nok overlevd :skratte: :skratte: Er det reprise av den sesongen som går nå (mandag), på lørdager? Fikk selvsagt ikke sett det, og trodde at tv3 hadde den på web-tv
Lillemeg25 Skrevet 10. november 2010 #96 Skrevet 10. november 2010 Er det reprise av den sesongen som går nå (mandag), på lørdager? Fikk selvsagt ikke sett det, og trodde at tv3 hadde den på web-tv Det vet jeg ikke. På lørdager går sesong 13
Gjest BabyBlue Skrevet 10. november 2010 #97 Skrevet 10. november 2010 Rayna likte jeg aller best : ) Vakker. Minner meg om Brooke Shields fra The Blue Lagon.
Gjest BabyBlue Skrevet 10. november 2010 #98 Skrevet 10. november 2010 Paulina har fått sparken fra top model. Takk gud for det. Tålte henne ikke. Som en sa her så var hun sikkelig full av seg selv Enig! Herrejesus for en kjerring.
smalls Skrevet 10. november 2010 #99 Skrevet 10. november 2010 Enig! Herrejesus for en kjerring. Helt enig! Hun var sikkelig kjerring. Jeg savner Janice Dickenson jeg. Hun var rå synes jeg Tviggy har jeg ikke så mye å si om. Synes hun var litt kjedelig.
Gjest Prøvis Skrevet 10. november 2010 #100 Skrevet 10. november 2010 Helt enig! Hun var sikkelig kjerring. Jeg savner Janice Dickenson jeg. Hun var rå synes jeg Tviggy har jeg ikke så mye å si om. Synes hun var litt kjedelig. Ja, Janice Dickinson har vært best, hun var rå og det liker jeg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå