AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #141 Skrevet 22. november 2010 Dumt spørsmål, men hvilken sesong er det dere diskuterer her? Den som går på TV3 eller sesong 15 som går i USA?
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 22. november 2010 #142 Skrevet 22. november 2010 Jeg snakker om den som går på tv3 nå
smalls Skrevet 22. november 2010 #143 Skrevet 22. november 2010 Vi diskuterer sesong 14 på tv3 Jeg synes Naduah hadde en dårlig holdning. Hun var litt for arrogant og trodde hun var best. Slike personer pleier som regel å ryke ut.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 22. november 2010 #144 Skrevet 22. november 2010 Det er jo litt merkelig da, siden hun er i bransjen fra før av. Jeg likte virkelig bildet til hun som vant i dag, hun hadde et skikkelig intens blikk.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #145 Skrevet 22. november 2010 Jeg trodde de fleste viste at det nytter ikke å i til Tyra og de andre at du frøys og hadde det vondt så derfor fikk du et dårlig bilde. De bryr seg katta om du hadde det vondt eller ubehagelig. Du som modell MÅ bare bite tenna sammen å få til et bra bilde uansett å vondt du måtte ha det. Tøff bransje.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #146 Skrevet 22. november 2010 Jeg trodde de fleste viste at det nytter ikke å Si til Tyra og de andre at du frøys og hadde det vondt så derfor fikk du et dårlig bilde. De bryr seg katta om du hadde det vondt eller ubehagelig. Du som modell MÅ bare bite tenna sammen å få til et bra bilde uansett å vondt du måtte ha det. Tøff bransje.
muffin26 Skrevet 22. november 2010 #147 Skrevet 22. november 2010 Synes hun Ren er utrolig irriterende,virker i grunn litt forstyrra.Hun tåler jo ingen ting,greit hu mørke dama er irriterende og bråkete,men hun visste jo hva som venta henne i et hus med 15 jenter.Hun gikk utrolig rart på catwalken og snakker som om hun er høy på et eller annet.Hun levde også en livsstil som var utrolig ekkel.Håper hun fyker ut snart.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #148 Skrevet 22. november 2010 Synes hun Ren er utrolig irriterende,virker i grunn litt forstyrra.Hun tåler jo ingen ting,greit hu mørke dama er irriterende og bråkete,men hun visste jo hva som venta henne i et hus med 15 jenter.Hun gikk utrolig rart på catwalken og snakker som om hun er høy på et eller annet.Hun levde også en livsstil som var utrolig ekkel.Håper hun fyker ut snart. Hva var det med livsstilen hennes?
muffin26 Skrevet 22. november 2010 #149 Skrevet 22. november 2010 (endret) Hva var det med livsstilen hennes? Hun sa det i forrige episode noe om at hun skal være naturlig.Hun hadde lange ekle hår under armene som hun ikke barberte vekk.Det var utrolig ekkelt rett og slett uhygienisk. Endret 22. november 2010 av muffin26
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #150 Skrevet 22. november 2010 Hun sa det i forrige episode noe om at hun skal være naturlig.Hun hadde lange ekle hår under armene som hun ikke barberte vekk.Det var utrolig ekkelt rett og slett uhygienisk. Det er da ikke uhygienisk å ha hår under armene. Utrolig hva folk kan få vrengt ut av seg. 3
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. november 2010 #151 Skrevet 23. november 2010 Teit at Naduah ikke klarte å fjerne den teite trutmunnen sin og den dårlige attituden hennes.. Jeg likte henne! Men men. Jeg håper hun der skrikete, hypre mørke jenta ryker snart. Eller, hun skaper jo litt liv, så kanskje hun kan bli en stund til?
smalls Skrevet 23. november 2010 #152 Skrevet 23. november 2010 Teit at Naduah ikke klarte å fjerne den teite trutmunnen sin og den dårlige attituden hennes.. Jeg likte henne! Men men. Jeg håper hun der skrikete, hypre mørke jenta ryker snart. Eller, hun skaper jo litt liv, så kanskje hun kan bli en stund til? Jeg føler at det nesten alltid er de mørke jentene som er mest dramaqueens? Kanskje jeg tar feil men
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #153 Skrevet 24. november 2010 Synes det var synd hun Naduah røyk. Likte henne jeg. Men virker ikke hun som hun Ren helt viste hva hun ga seg ut på? Når 12-13 jenter skal bo isamme hus blir det drama. Hun bryter jo nesten sammen jo. Å hvem drar på en modelkonkurranse med masse hår under armene??
muffin26 Skrevet 24. november 2010 #154 Skrevet 24. november 2010 Synes det var synd hun Naduah røyk. Likte henne jeg. Men virker ikke hun som hun Ren helt viste hva hun ga seg ut på? Når 12-13 jenter skal bo isamme hus blir det drama. Hun bryter jo nesten sammen jo. Å hvem drar på en modelkonkurranse med masse hår under armene?? Ren er sikkelig rar helt slow og måten hun gikk på,den dama kan umulig lære deg å gå som en modell..Liker hun ikke i det hele tatt.Ja hun mørke er irriterende,men hun reagerer jo så fort noen åpner munnen.Hun vil ha de musestille i huset døgnet rundt.Dette er umulig.
Gjest Linda sofie Skrevet 24. november 2010 #155 Skrevet 24. november 2010 Ren er litt sånn rar. Skjønner meg ikke helt på henne. Husker ikke navnet men hun som ligner på denise Richards har alt for tykke bryn, Synes det ikke er pent når bryna er såå tykke. 2
Wonders Skrevet 25. november 2010 #156 Skrevet 25. november 2010 (endret) oh, ble lettet når hun fra denne sex-sekten røk ut,,, hun tok ikke fine bilder eller gikk bra... Fikk oxo en snikende følelse at hun ikke erklar til å bli stillt krav til... Hun med de tykke bryna bør lysne de litt, hun ser så morsk ut...Leppene hennes veier opp for tykkelsen... Ren virker helt narkoman... klarer ikke helt å stole på henne. Endret 25. november 2010 av Wonders 1
muffin26 Skrevet 25. november 2010 #157 Skrevet 25. november 2010 [quote name=' Wonders' date='25 november 2010 - 13:33' Ren virker helt narkoman... klarer ikke helt å stole på henne.
smalls Skrevet 25. november 2010 #158 Skrevet 25. november 2010 Men hva skjer med alle de småbarnsmødrene som er med hver sesong? Gjør de det kun pga pengene eller vil de virkelig jobbe som modell? Jeg mener skal man bli topmodell må man jo resie mye for å gjøre modelloppdrag og gå catwalk. Skal de ta med seg ungen da eller? Å jeg føler det alltid er med noen som skal fortelle hvor vondt de har det og hvor lite penger familien har osv. Skulle jo tro de kun melder seg på pga pengene de å.
Gjest Linda sofie Skrevet 25. november 2010 #159 Skrevet 25. november 2010 Men hva skjer med alle de småbarnsmødrene som er med hver sesong? Gjør de det kun pga pengene eller vil de virkelig jobbe som modell? Jeg mener skal man bli topmodell må man jo resie mye for å gjøre modelloppdrag og gå catwalk. Skal de ta med seg ungen da eller? Å jeg føler det alltid er med noen som skal fortelle hvor vondt de har det og hvor lite penger familien har osv. Skulle jo tro de kun melder seg på pga pengene de å. Er sikkert noen som gjør det kun for pengene. Er jo mye penger det er snakk om så. Synes det er litt urettferdig for de som faktisk vil bli modell.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #160 Skrevet 29. november 2010 Synes helt klart noen har gullhår i ræva altså. Har vært noen som har havent i bunn 2 og 3 flere ganger men som alltid klarer å komme med videre. Rart. Å mange sjanser skal de få egentlig? Er jo også noen som kun trenger å få et dårlig bilde så ryker de ut med en gang. Er ganske glad han Miss jay ikke er dommer denne gangen. Synes han er fryktelig irriterendes og slitsomt å høre på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå