Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De som har meldt seg på top model vet jo at man kan være uheldig å få en hårfarge eller frisyre som man ikke liker. Vil de virkelig bli model så lar de ikke håret stoppe de. Men jeg begynner noen ganger å lure på hva Tyra og de tenker på med noen av make overene. At de gir noen plantinablondt hår som ikke passer det. Jeg synes ikke det er mange som kler platinablondthår.Jeg må si at jeg stusser over noen av hårfargene som blir gitt og klippen :klø:

Flere som synes hun med de tykke øyenbryna ligner på Denise Richard??

jepp og hun var penere med blondt hår.De burde bare nappa brynene litt de er så voldsomme herre tar jo over hele trynet.Ja øyenbryn er inn men ro ned litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp og hun var penere med blondt hår.De burde bare nappa brynene litt de er så voldsomme herre tar jo over hele trynet.Ja øyenbryn er inn men ro ned litt:)

Ja de bryna er litt voldsome.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Savner Janice, hun er den eneste av dommerne som virkelig har en edge! Hun var brutalt ærlig og frekk!

Heier på hun uten hår, jeg.

Skrevet

Selv om du hadde blitt misfornøyd?

Jeg er åpen for alt, kunne ha blitt skalla, fått afro, blitt rødhåra - alt! Elsker å endre opp litt på hårsveisen :klemmer: så skulle MYE til for at jeg skulle ha blitt missfornøyd :fnise:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg er åpen for alt, kunne ha blitt skalla, fått afro, blitt rødhåra - alt! Elsker å endre opp litt på hårsveisen :klemmer: så skulle MYE til for at jeg skulle ha blitt missfornøyd :fnise:

Hehe hadde ikke vært mye som skulle til før jeg hadde blitt missfornøyd. Jeg hadde fått helt angst hvis de ville klippet håret mitt helt kort eller barbert vekk alt. Hadde heller ikke likt hvis de hadde bleiket håret helt blondt.(jeg kler IKKE blondt hår, har vært blond for noen år siden) Men alt annet enn det kan de gjøre. Hehe

Skrevet

tror jeg og kunne meldt meg på for make-over'n... :sjenert:

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Skikkelig drama-tv :fnise:

Det beste er når de jentene som er så utrolig selvgode blir tvunget ned på jorden igjen, og får den kritikken som de fortjener :gjeiper:

Må si at jeg ikke ble fornøyd med den første utstemmingen, det virket som at hun som ble stemt ut hadde mer peiling på det hun driver med, selv om hennes første bilde ikke ble helt vellykket :tristbla:

Skrevet

tror jeg og kunne meldt meg på for make-over'n... :sjenert:

Men det hadde vært veldig urettferdig hvis du kom med som kun vil ha make over og ikke vil bli modell. Det hadde vært blodig urettferdig for de som faktisk har sikkelig lyst til å bli modell og som ikke kom med.

Skrevet

Det som er så fint med hår er at det vokser ut igjen, det er min trøst hver gang håret ikke blir helt som jeg hadde forestilt meg det.

Skrevet

Har vært syk og kommet meg gjennom skremmende mange episoder på et døgn,nesten litt pinlig ;) Men det er jo så morsomt! Elsker de frekke bitchene som alltid er med på å skape drama og alle de syke tingene som blir sagt. Men denne sesongen har jo vært skremmende tam, null drama. Kayce er det nermeste man kommer drama, men selv der var det jo bare en liten utblåsning. Håper de får inn flere dramaqueens neste sesong :sjenert:

Skrevet

Du kan se det f.eks. her;CastTVog her:Surf The ChannelSer sesong 15 jeg :sjenert:

Min lenkeder kan du se serien.

Takk begge to, men jeg får beskjed om at videoene ikke er "available in my location"? Er det en måte å omgå dette på?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Men det hadde vært veldig urettferdig hvis du kom med som kun vil ha make over og ikke vil bli modell. Det hadde vært blodig urettferdig for de som faktisk har sikkelig lyst til å bli modell og som ikke kom med.

Er jo mange av de som bare melder seg på for pengenes skyld, de er for late til å utdanne seg, de har bare meldt seg på fordi foreldrene har banket inn i hodet på de at de er vakre etc. Det er også urettferdig ovenfor de som virkelig vil og kan bli modell :-/

Skrevet

jeg har ingen problemer med å se det der, men du må velge rett "kilde". På sidereel.com er det megavideo og wisevid jeg pleier å velge, da har jeg null problemer :)

Skrevet

jeg har ingen problemer med å se det der, men du må velge rett "kilde". På sidereel.com er det megavideo og wisevid jeg pleier å velge, da har jeg null problemer :)

Hvordan gjør jeg det? :sjenert:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ja, hun så eldre ut! Og hun hadde en veldig annerledes look. Heit!

:ler: Jeg var også rimelig lei meg og grinete når Elina gikk ut.

Er helt enig - hun var ikke typisk high fashion, men damn hun var heit! :rødme:

---

Etter dagens episode har jeg ikke funnet noen favoritter enda, men jeg synes Tatianna og Jessica var veldig pene jenter.

Edit; Gabriella var litt spennende på en eller annen måte, hun også.

Elina var min favoritt! For et vakkert og unikt ansikt... :sjenert:

Skrevet

Gå inn på Sidereel.com og velg sesong. Klikk så på den episoden du vil se. Da får du opp et lite bilde fra episoden og linken "search links", amt et lite sammendrag fra episoden. Klikk på "search links".

Da skiftes siden og du får opp en lang list med ulike linker. Klikk så på den som står megavideo på (det er gjerne flere) eller den det står wisevid på. Du sendes da til en ny side. Her er det en liten blå boks med en link i. Klikk på linken og episoden kommer i ett nytt vindu :)

Skrevet

Gå inn på Sidereel.com og velg sesong. Klikk så på den episoden du vil se. Da får du opp et lite bilde fra episoden og linken "search links", amt et lite sammendrag fra episoden. Klikk på "search links".

Da skiftes siden og du får opp en lang list med ulike linker. Klikk så på den som står megavideo på (det er gjerne flere) eller den det står wisevid på. Du sendes da til en ny side. Her er det en liten blå boks med en link i. Klikk på linken og episoden kommer i ett nytt vindu :)

Tusen takk!!!

Skrevet

jeg synes de første sesongene var de beste. Sesong 1-5. Etter sesong 5 ble jeg litt lei av det hele. Men klarer ikke å la vær å se på selv om jeg egentlig er litt lei :fnise:

Men er glad Paulina er vekke. Fysj for en kjerring. Vet ikke helt hva jeg synes om han nye. Han virka litt spesiell

Skrevet

Den catwalk utfordringen så litt skummel ut da.

Jeg liker Tatiana veldig godt jeg :)

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Blir spennende å se hvem som tryner :gjeiper:

Jeg håper at hun som roper hele tiden ryker ut i kveld, jeg synes at det var feil person som røyk ut sist :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...