Sol79 Skrevet 13. desember 2010 #201 Skrevet 13. desember 2010 Jeg blir så glad når jeg leser denne tråden. Endelig noen som er like engasjert i ANTM som jeg er. Jeg får også helt fnatt av det der "I'm a mother"- preiket hele tiden. Får man automatisk mer omsorg for andre bare fordi man har et barn?? Og må man prate om det HELE tiden og dra sammenligner til det uansett hva det blir pratet om?? Og Tyra, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Hun har en grusomt nedlatende holdning mot jentene. Om det er noen som sier litt i mot dommerpanelet, så får de virkelig høre at sånt noe det gjør man virkelig ikke. De er ikke akkurat så fantastisk kledd hele tiden, hverken Tyra eller han nye med silketeltene. For ikke å snakke om når Tyra skal demonstrere hvordan man skal smile med øynene, og "youg got to push girl", ooh, aah. STØNN. I den australske versjonen har de ofte hatt et program i etterkant der jentene snakker ut om alt som skjedde etc og vi får vite hvordan det går med de. Det hadde vært morsommere, enn det kjedelige oppsummeringsprogrammet som jeg aldri ser på likevel.
trulta_ Skrevet 14. desember 2010 #202 Skrevet 14. desember 2010 Har dere noen favoritt i denne sesongen? Jeg har ingen klar favoritt, men merker at jeg "heier" litt på dem som er "tykk". Nigel er kjekk. Måtte bare få si det. Ser ut som det blir litt action i neste episode. Skjønner hva du mener Sol, med alt pratet om at hun er mor og har ett barn, og stakkars henne osv. Hun har nå vel valgt selv å bli med :klø:
Lillemeg25 Skrevet 14. desember 2010 #203 Skrevet 14. desember 2010 Jeg blir så glad når jeg leser denne tråden. Endelig noen som er like engasjert i ANTM som jeg er. Jeg får også helt fnatt av det der "I'm a mother"- preiket hele tiden. Får man automatisk mer omsorg for andre bare fordi man har et barn?? Og må man prate om det HELE tiden og dra sammenligner til det uansett hva det blir pratet om?? Og Tyra, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Hun har en grusomt nedlatende holdning mot jentene. Om det er noen som sier litt i mot dommerpanelet, så får de virkelig høre at sånt noe det gjør man virkelig ikke. De er ikke akkurat så fantastisk kledd hele tiden, hverken Tyra eller han nye med silketeltene. For ikke å snakke om når Tyra skal demonstrere hvordan man skal smile med øynene, og "youg got to push girl", ooh, aah. STØNN. I den australske versjonen har de ofte hatt et program i etterkant der jentene snakker ut om alt som skjedde etc og vi får vite hvordan det går med de. Det hadde vært morsommere, enn det kjedelige oppsummeringsprogrammet som jeg aldri ser på likevel. Ganske enig med deg. Spesielt det med Tyra, Er så lei hele dama! Greit nok at hun ikke er model lengere men å sitte å si til modellene at de må komme nesten usminket synes jeg er litt teit når hun selv sitter der og ser ut som en draqueen nærmest. Å en anna ting så virker det som det kun er å vise hals og myse med øynene så får man et perfekt bilde. Også skal hun alltid skryte og reklamere for seg selv. Senest i går begynt å si at hun var en god modell for hun gjestedommeren. Who cares?? Er drit lei hun mora. Ærlig talt må hun snakke om ungen sin all the time?? Bare fordi man er mor betyr ikke det at man er sååå mye mer voksen enn alle de som ikke er mor.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #204 Skrevet 14. desember 2010 Håper Anslee ryker neste gang. Hun er bare max plagsom med det mamma pjatte sitt Skulle virkelig ønske det kunne ha vært en anna top model som tok over nå. Tyra irriterer meg noe så langt inni granskauen at jeg har ikke ord. Etter 14 sesonger så må jeg si at jeg er piss lei ho. Hva skjer med alle de kropps draktene hun har på seg hver gang? Også han (husker ikke navnet) med de teltene han har kredd over seg. Grøss. Er glad både Paulina og han miss J ikke er dommer lengere. Like plagsome begge to. Jeg heiet på Tatiana. Nydelig jente men nå heier jeg på Raina og Jessica.
Gjest Prøvis Skrevet 14. desember 2010 #205 Skrevet 14. desember 2010 Tyra blir vi vel ikke kvitt, det er vel hennes konsept hvis jeg husker riktig? Jeg savner Miss J, og jeg liker han fyren med silketeltene. Meeen etter 14 sesonger så begynner det kanskje å gå litt på tomgang, syns det er de samme typene jenter som kommer med hvert år eller føles det bare sånn.. Jeg har ikke funnet meg en favoritt ennå i denne sesongen.
CafeLatte Skrevet 14. desember 2010 #206 Skrevet 14. desember 2010 Jessica har også barn og man har ikke hørt henne klage en eneste gang,synes hun er sikkelig proff håper virkelig hun vinner.Hun klage dama som tror hun er så voksen fordi hun har barn er bare irriterende og ser veldig lite modell ut. Skjønner ikke hvorfor dem melder seg på når de ikke takler presset. Flere som har merket at hun mørke har roet seg litt ned?
Gjest Jente1990:) Skrevet 14. desember 2010 #207 Skrevet 14. desember 2010 Jessica har også barn og man har ikke hørt henne klage en eneste gang,synes hun er sikkelig proff håper virkelig hun vinner.Hun klage dama som tror hun er så voksen fordi hun har barn er bare irriterende og ser veldig lite modell ut. Skjønner ikke hvorfor dem melder seg på når de ikke takler presset. Flere som har merket at hun mørke har roet seg litt ned? Har hun barn?? Det har ikke jeg fått med meg. Kanskje fordi hun ikke sitter å snakker om ungen sin 24/7
CocoPiaf Skrevet 14. desember 2010 #208 Skrevet 14. desember 2010 Tyra blir vi vel ikke kvitt, det er vel hennes konsept hvis jeg husker riktig? Jeg savner Miss J, og jeg liker han fyren med silketeltene. Meeen etter 14 sesonger så begynner det kanskje å gå litt på tomgang, syns det er de samme typene jenter som kommer med hvert år eller føles det bare sånn.. Jeg har ikke funnet meg en favoritt ennå i denne sesongen. Gleed deg til sesong 15, den er mye bedre en de siste 4 sesongene tilsammen eneste som mangler der er litt drama!
CafeLatte Skrevet 14. desember 2010 #209 Skrevet 14. desember 2010 Har hun barn?? Det har ikke jeg fått med meg. Kanskje fordi hun ikke sitter å snakker om ungen sin 24/7 ja hun har en unge hun sa det i første episoden i tillegg er hun gift og har en veldig kristen familie.Synes hun er helt nydelig og man ser at det er modell hun vil bli.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #210 Skrevet 15. desember 2010 Men er det virkelig så stort å vinne Top model? Har nesten ikke hørt noen ting eller lest noe om de som har vunnet. Samme med de som vant den Norske versjonen. Men sikkert ikke noen krise for de som kun gjør det pga pengene. Foresten så har jeg nesten aldri vært fornøyd med vinneren. Føler alltid den jeg heier på havner på 2 plass Er kun 2 stykker jeg har vært fornøyd med og det er hun som vant sesong 1 og hun som vant sesong 9. Håper Jessica eller hun "store" vinner. Husker ikke navnet. Flere som synes Trista er litt for tynn?
Gjest Consensio Skrevet 15. desember 2010 #211 Skrevet 15. desember 2010 De blir jo ikke supermodeller med skyhøye lønninger, men de får absolutt en fot innenfor det yrket de selv ønsker å være i. Har jo sett bilde av hun som vant en sesong...McKey eller noe, på forsiden av flere blader som selges her i Norge.
smalls Skrevet 20. desember 2010 #212 Skrevet 20. desember 2010 Håper hun sutrekjerringa ryker i dag. Merker jeg utrolig lei av henne nå. 1
CafeLatte Skrevet 20. desember 2010 #213 Skrevet 20. desember 2010 Håper hun sutrekjerringa ryker i dag. Merker jeg utrolig lei av henne nå. HELT ENIG.
Lillemeg25 Skrevet 20. desember 2010 #215 Skrevet 20. desember 2010 Åh ja få henne ut! Greit hun savner ungen sin men får da være måte på til sutring og klaging!!
CafeLatte Skrevet 20. desember 2010 #217 Skrevet 20. desember 2010 Hahahahah Alecia is back,herre for en gærning.Hun Angela nyter når de andre krangler sikkelig happy.Tenk å gå på skole i amerika hvor halvparten av jentene der er sånn hahaha glad jeg bor i Norge nå.
CafeLatte Skrevet 20. desember 2010 #218 Skrevet 20. desember 2010 Det er 21.30 det starter? nei 20:30
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #219 Skrevet 20. desember 2010 Vil heller ha ut Angelea. Herregud for en bitch! Hva er vitsen med å være så frekk hele tiden? Håper hun havner i bunn 2 i dag. Hun er så kjepphøy altså. Nå må ho mørke roe seg litt ned her da. Jeeez.
CafeLatte Skrevet 20. desember 2010 #220 Skrevet 20. desember 2010 Nei få ut sutre dama.Angela og Alecia er drama skjer hvertfall ting når de er der :skratte: Stakkars de andre jentene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå