Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Det var bra at hun gikk ut i dag, jeg synes at hun ha hatt vel mye gullhår i ræva. Det har vært jenter som har gått ut for mindre enn det hun har sluppet unna med.

Skrevet

Det var bra at hun gikk ut i dag, jeg synes at hun ha hatt vel mye gullhår i ræva. Det har vært jenter som har gått ut for mindre enn det hun har sluppet unna med.

Jeg vet. Hun har jo hatt dårlige bilder nesten hver uke jo. Utrolig rart hun overlevde så lenge. Å hvis en jente hadde et dårlig bilde en gang så røyk hun ut mens Alesia fikk flere sjanser. Noen ganger lurer jeg på hva dommerene tenker på.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Nå er det ikke mange igjen. Hvem håper dere vinner og hvem vil dere ikke skal vinne?

Skrevet

Artig fotoshoot på settet til Rigenes Herre!!

:)

Skrevet

Hvorfor er hun svarte og hun fyldige så negative og frekke mot Reina. Herlighet så irriterende de er.

Skrevet

Og nå er hun irriterende kjerringa fotograf også.Goooooooood få hun vekk:((((((((

Skrevet

Håper Raina vinner. Er så drit lei Angelea og Krista nå :angry:

Skrevet

Finale neste uke...

Jessica gikk ut, det vet jeg helt ærlig ikke hva jeg synes om.

Skrevet

Veldig bra at Raina gikk videre, jeg liker henne veldig godt :) Hun virker som den eneste som bringer litt positivitet i gruppa! Krista er utrolig flink og får veldig fine bilder, men jeg liker ikke personligheten hennes, og håper virkelig at hun ikke vinner! Angelea irriterer meg grenseløst. Blir kjempespennende i sesongavslutningen neste gang, håper Raina vinner :)

Skrevet

Veldig bra at Raina gikk videre, jeg liker henne veldig godt :) Hun virker som den eneste som bringer litt positivitet i gruppa! Krista er utrolig flink og får veldig fine bilder, men jeg liker ikke personligheten hennes, og håper virkelig at hun ikke vinner! Angelea irriterer meg grenseløst. Blir kjempespennende i sesongavslutningen neste gang, håper Raina vinner :)

Krista og Angelea irriterer meg sikklig mye! spesielt Angelea. Hun har irritert meg hele sesongen. Håper inderlig Raina vinner. Hun fortjener det men føler på meg Krista vinner. Har hun fått dårlige bilder i det hele tatt??

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Hvorfor er hun svarte og hun fyldige så negative og frekke mot Reina. Herlighet så irriterende de er.

Dette satt jeg også å lurte på. Noe så jævla unødvendig, særlig med tanke på at hun prøvde å være hyggelig med dem :nei:

Skrevet

Krista og Angelea irriterer meg sikklig mye! spesielt Angelea. Hun har irritert meg hele sesongen. Håper inderlig Raina vinner. Hun fortjener det men føler på meg Krista vinner. Har hun fått dårlige bilder i det hele tatt??

Ja, jeg også har en mistanke om at Krista vinner. Hun har jo hatt beste bilde tre ganger på rad nå! Nei tror ikke hun har tatt noen dårlige bilder, kan i hvertfall ikke huske det... :sjenert:

Skrevet (endret)

Ja så barnslig de var mot Raina. Herregud :murvegg:

Jeg tror også Krista vinner. Hun har bare tatt gode bilder og ikke fått så dårlig kritikk. Kan ikke huske hun har fått noen dårlige bilder? :klø: Hun må være den første som har fått det beste bilde 3 ganger på rad. Kan virkelig ikke huske at det har skjedd før.

Endret av Lillemeg22
Skrevet

Jeg håper Angele ryker snart.

Er ganske så sikker på at Krista vinner.

Skrevet

Jeg tror og at Krista kan vinne.

Hun er veldig flink, men uff.... den personligheten...

Dessuten skulle jeg ønske hun kunne legge på seg 5 kilo. Minst.

Liker Raina og utrolig godt.

:)

Savner forresten de utfordringene de fikk i de første sesongene, under utstemningene.

Det var gøy.

Mon tro om den norske sesongen etterføger den amerikanske når den er ferdig på mandag.

:klø:

Gjest BabyBlue
Skrevet

jeg er ikke enig med hvem som ble vinner denne sesongen :filer:

Ikke jeg heller...

Gjest BabyBlue
Skrevet

Noen vet hvor jeg kan få kjøpt Covergirl produkter i Norge?

Jeg har den røde volummascaraen fra covergirl. Det er den beste mascaraen jeg har kjøpt! : D Tanta mi plukker den alltid opp for meg når hun er i USA... Synd det ikke selges i Norge : (

Gjest Linda sofie
Skrevet

Savner forresten de utfordringene de fikk i de første sesongene, under utstemningene.

Det var gøy.

Ja hvorfor har de ikke sånn utfordringer lengre? Sånn helt ærlig var Top Model bedre før. Jeg likte de første sesongene best. Hvert fall når hun Janice Dickinson var dommer. Hun var rå! Twiggy var også helt grei men Paulina? Uff nei hun var en kjerring og ødela mye av Top Model når hun var dommer.

Skrevet

Krista tror jeg vinner.

My 2 cent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...