Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Planen var å reise i butikken for å handle og så lage blomkål gong-bao men førstemann som kom på besøk kom kl 12.30 sånn omtrent. Det var svigerfar. Etter en times tid kom min far og fruen, de reiste rundt 14.30 og da svigerfar her fremdeles mens han ventet på svigermor. Mannen og jeg tenkte at vi får ta butikken i morgen. Kanskje bare bestille en pizza i dag? 

Kl 15 ringte svigermor men da fikk vi overtalt henne og til å komme hit og så kunne vi bestille pizza og hygge oss alle sammen. Så da gjorde vi det sånn.

Så hva vi hadde til middag? Pizza levert på døra.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MarianneE skrev (Akkurat nå):

Planen var å reise i butikken for å handle og så lage blomkål gong-bao men førstemann som kom på besøk kom kl 12.30 sånn omtrent. Det var svigerfar. Etter en times tid kom min far og fruen, de reiste rundt 14.30 og da svigerfar her fremdeles mens han ventet på svigermor. Mannen og jeg tenkte at vi får ta butikken i morgen. Kanskje bare bestille en pizza i dag? 

Kl 15 ringte svigermor men da fikk vi overtalt henne og til å komme hit og så kunne vi bestille pizza og hygge oss alle sammen. Så da gjorde vi det sånn.

Så hva vi hadde til middag? Pizza levert på døra.

Og i morgen skal vi reise tidlig i butikken istedenfor å ende opp med besøk i 6.5 time 😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...