Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg blir det fiskegrateng! Med purre og makaroni i sausen, og rester fra fryseren av kveite, torsk, piggvar og muligens et par fiskeslag til jeg har glemt i farten. Og stivpiskede eggehviter så gratengen blir fluffy og fin.

Tilbehør kokte morenepoteter og gulrøtter, agurksalat og smeltet smør med sitron og dill.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MarianneE skrev (10 timer siden):

Fiskegrateng  var ikke spesielt populært, så det blir noe pasta og spekeskinke istedenfor 

Som ble til brødskive med stekt egg med bacon til

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hos meg blir det fiskegrateng! Med purre og makaroni i sausen, og rester fra fryseren av kveite, torsk, piggvar og muligens et par fiskeslag til jeg har glemt i farten. Og stivpiskede eggehviter så gratengen blir fluffy og fin.

Tilbehør kokte morenepoteter og gulrøtter, agurksalat og smeltet smør med sitron og dill.

Å.. ❤️❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (23 minutter siden):

Å.. ❤️❤️

Det ble veldig godt, og jeg ble ALT for mett. :ler: :spise: 

Håper det blir fiskegrateng snart på deg også!

• Liker 1
Skrevet

Spaghetti og kjøttsaus 

• Liker 1
Skrevet

Ta-det-vi-har-og-få-middag-ut-av-det:  en gryterett bestående av løk, gulrot, paprika, oppdelt hamburgere istedenfor kjøttdeig, litt hakket tomat, soltørkede tomater. Serveres med ris og bønner, rester av nachochips, rømme og lime. 

• Liker 1
Skrevet

Pizza margherita med salat til/oppå. Pærer fra naboens hage og brie fra butikken som dessert. Litt stusselig utvalg i heimen nå, siden jeg reiser bort neste uke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her ble gårsdagens middag en improvisert shakshuka med strimlet grønnkål, spisspaprika og en bit feta i tomatsausen sammen med eggene, toppet med litt frisk koriander (de siste fine bladene fra en nesten vissen plante :ler: ).

Knafrie rundstykker og smør til.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2026 den 22.16):

Det ble veldig godt, og jeg ble ALT for mett. :ler: :spise: 

Håper det blir fiskegrateng snart på deg også!

I dag blir det fiskegrateng, så får de andre i huset heller ta seg ei skive om middagen ikke passer dem 👏👏

• Liker 3
Skrevet

I går ble det en Mezzaluna fra Mamma Pizza i Oslo, latterlig god!

"Mezzaluna 

-On one side a Calzone filled with mozzarella and

cooked ham topped with pesto, on the other a

regular pizza with tomato sauce, mozzarella fior di

latte, cherry tomato, Parma ham 18 mth, Parmigiano

and basil."

IMG_6253.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Souvide kyllingfilet, båtpoteter, bearnaise, aioli og brokkoli 😋

Skrevet

Kjøleskapet hjemme fristet med gulost på knekkebrød, den lokale vietnamesiske restauranten med grønnsaker i currysaus og ris. Enkelt valg. Blir muligens knekkebrød imorgen da. 

• Liker 2
Skrevet
MarianneE skrev (7 timer siden):

I dag blir det fiskegrateng, så får de andre i huset heller ta seg ei skive om middagen ikke passer dem 👏👏

... og alle tre spiste med god apetitt og var enige om at dette må vi ha oftere

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Stacy__ skrev (På 2.9.2026 den 22.17):

Spaghetti og kjøttsaus 

Alltid godt 🙂

Skrevet

Fjordland svenske kjøttboller i fløtesaus med potetmos til. Lang dag på jobb ;) 

Skrevet

Fikk en haug med selvdyrka økologiske cherrytomater fra yoga-lærerinna mi. På vei hjem kjøpte jeg ciabatta, rucola, basilikum, og bøffelmozzarella. Dét sammen med finhakket sjalottløk, olivenolje, balsamico-eddik, flaksalt, og pepper ble bare helt perfekt i den plutselige varmen. 

• Liker 2
Skrevet

Det blir tomatsuppe med potetmos. Utrolig godt. 

• Liker 1
Skrevet

I dag gleder jeg meg til middag bestående av stekt salmalaks, hjemmelaget potetmos, wokede grønnsaker (brokkoli, blomkål, sukkererter og vårløk),  servert med soyasmør

Anonymkode: f78b4...2d1

Skrevet
Hunter7 skrev (15 timer siden):

Fikk en haug med selvdyrka økologiske cherrytomater fra yoga-lærerinna mi. På vei hjem kjøpte jeg ciabatta, rucola, basilikum, og bøffelmozzarella. Dét sammen med finhakket sjalottløk, olivenolje, balsamico-eddik, flaksalt, og pepper ble bare helt perfekt i den plutselige varmen. 

Synes ikke du skal komme med slike innlegg 😅

Her kokes det suppe etter oppskrift jeg fant i en reelsvideo på Facebook. Gulrot, potet, løk, hvitløk og kraft bare. Håper den er god.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...