MarianneE Skrevet torsdag kl. 15:50 #57681 Skrevet torsdag kl. 15:50 Uka her har bestått av rester, pastasalat, rester av rester, ostesmørbrød.. I dag blir det potet, laks, agurksalat og rømme. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:16 #57683 Skrevet fredag kl. 20:16 Kalvekjøttboller med salvie, fennikelfrø, sitronskall og pinjekjerner, i tomatsaus med strimlet grønnkål. Polenta til (med smør og parmesan). Desserten ble en kule mørk sjokoladeis fra en lokal småskalaprodusent - nam! Anonymkode: ad006...80d 2
MarianneE Skrevet lørdag kl. 13:29 #57684 Skrevet lørdag kl. 13:29 https://matpaabordet.no/2022/01/26/lasagnesuppe-alle-de-gode-lasagne-smakene-pa-30-minutter/ Prøve oss på denne i dag 1
Plexi Skrevet lørdag kl. 13:34 #57685 Skrevet lørdag kl. 13:34 I dag ble det en tidlig middag på Yokoso på Jernbanetorget. En helt nydelig Tonkotsu med pork belly. 1
Brunhilde Skrevet lørdag kl. 14:10 #57686 Skrevet lørdag kl. 14:10 I dag skal jeg flotte meg med en porsjonsgrandis. Fordi jeg ikke gidder noe annet. 1
C-girl Skrevet lørdag kl. 17:44 #57687 Skrevet lørdag kl. 17:44 Entrecôte og Steak house fries med litt kald bernaise saus på siden 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:25 #57688 Skrevet søndag kl. 17:25 Andeconfit, nypotetbåter og halve små rødløk med frisk timian stekt i andefettet i form under andelårene, og nye norske kokte aspargesbønner vendt i ramsløkpuré og dijonsennep. En lagret rød bordeaux å drikke til. Til dessert blir det flognarde (også kjent som clafoutis) med Opal- og Eddaplommer fra Hardanger, altså en ovnspannekake toppet med frukt. Vaniljeis is. Bistrosøndag! Anonymkode: ad006...80d 1 1
Hunter7 Skrevet søndag kl. 21:56 #57689 Skrevet søndag kl. 21:56 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Andeconfit, nypotetbåter og halve små rødløk med frisk timian stekt i andefettet i form under andelårene, og nye norske kokte aspargesbønner vendt i ramsløkpuré og dijonsennep. En lagret rød bordeaux å drikke til. Til dessert blir det flognarde (også kjent som clafoutis) med Opal- og Eddaplommer fra Hardanger, altså en ovnspannekake toppet med frukt. Vaniljeis is. Bistrosøndag! Anonymkode: ad006...80d Å herreverden så godt det hørtes ut! Det nærmeste jeg kom fransk kokkekunst idag, var i form av Boursin på grovbrødskivene. Et noget stakkarslig måltid sammenlignet med ditt. Men ble i det minste mett. 1
MarianneE Skrevet 5 timer siden #57690 Skrevet 5 timer siden Det blir en form med poteter, gulrot, løk, sitron, hvitløk og kylling. Fant dette på Instagramkontoen til Aicha Bouhlou. En konto jeg virkelig anbefaler. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå