Gå til innhold

A mini mee in the making


mocci

Anbefalte innlegg

Ikke så mye nytt å melde her, venter på at TR skal avslutte sitt besøk. ;)

Lykke til med ny prøveperiode :) Krysser fingrene for bedre lykke denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Goody, der var Tanta dratt sin vei for denne gang. Håper jeg får oppleve at hun drar for godt og holder seg borte i månedsvis. :fnise:

Mange takk for heiarop! ;) Jeg har mest følelsen av at jeg får en høstbebis men.... ;) Jeg syns det er fint å tenke på at huleboeren vil innfinne seg når det er meant to be. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goody, der var Tanta dratt sin vei for denne gang. Håper jeg får oppleve at hun drar for godt og holder seg borte i månedsvis. :fnise:

Mange takk for heiarop! ;) Jeg har mest følelsen av at jeg får en høstbebis men.... ;) Jeg syns det er fint å tenke på at huleboeren vil innfinne seg når det er meant to be. :rødme:

Bebiser er fantastisk uansett når på året de kommer! Fin tanke :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til i denne PP!

Plutselig så sitter spiren vet du!

*legger igjen litt babystøv*

:klem:

Tar imot babystøv med åpne armer! Mange takk for bestøvning Hegejenta. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt støv herfra også! *pust*

Høstbabyer er supert det, tenk så kjekt å gå gravid om sommeren når du slipper vintersko og store jakker? Det er fordeler med det meste her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstbabyer er supert det, tenk så kjekt å gå gravid om sommeren når du slipper vintersko og store jakker? Det er fordeler med det meste her! ;)

Åh :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hei

Er innom og titter litt på hva som skjer her om dagen :popcorn:

Lykke til med neste PP!!!! :sengekos: Krysser fingrene for deg og at det klaffer denne gangen :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt støv herfra også! *pust*

Høstbabyer er supert det, tenk så kjekt å gå gravid om sommeren når du slipper vintersko og store jakker? Det er fordeler med det meste her! ;)

* velter seg i en overflod av babystøv*

Ja har tenkt det samme selv, deilig med stor mage om sommeren i lette plagg. Hmmm føles helt surreal at jeg noen gang skal gå rundt med stor mage, klarer ikke helt å se det for meg. :fnise:

Åh :rødme:

Krysser fingrene for at det blir sommer/høstbebis på deg også Virre! :klemmer:

Hei, Hei

Er innom og titter litt på hva som skjer her om dagen :popcorn:

Lykke til med neste PP!!!! :sengekos: Krysser fingrene for deg og at det klaffer denne gangen :enig:

Heisann Arven1!

PP er i gang ja, nærmer seg sterkt EL, får legge inn et ekstra gir når det gjelder humpty dumpty aktiviteter. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom en tur! :hallo:

Lykke til med denne PP, er helt sikker på at den sitter denne gangen!

Legger igjen litt babystøv jeg også :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag ble jeg filletante! "lille" Eila på 4 kg kom til verden kl 07.30 imorges.

En liten "stjernekikker" var hun også, måtte tas med sugekopp. Svigerinna mi var ganske så medtatt etter fødselen pga stort blodtap, men det går helt utmerket med mor og barn nå. Snoppen var på besøk i ettermiddag i besøkstiden, jeg skal være med på besøk imårra Ut fra bildene å dømme så er hun rund og god, helt ulik andre nyfødte jeg har sett, hun ser jo ut som en 2mnd gammel bebis.

Jeg er jo selvsagt veldig opptatt av fødselsforløpet, alle riene satt i ryggen, smertene var helt hinsides, svigerinna mi fødte helt uten smertestillende. Tøffe dama! :jepp:

Jeg derimot kommer gladelig til å ta imot epidural. ;)*megapyse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med filletantebarnet! Så stas!! :hoppe: Jeg syns fortsatt svigerinna di er utrolig tøff som gjør dette alene, det tror jeg aldri jeg hadde klart! Bor hun langt fra dere, eller kan dere trå til som barnevakter innimellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med filletantebarnet :hoppe: Det høres ut som litt av en fødsel for svigerinnen din, hun er jammen tøff :dåne: Så lenge alt går bra, er vel smertene raskt glemt (håper jeg). Kos deg på besøk da, du er heldig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med filletantebarnet! Så stas!! :hoppe: Jeg syns fortsatt svigerinna di er utrolig tøff som gjør dette alene, det tror jeg aldri jeg hadde klart! Bor hun langt fra dere, eller kan dere trå til som barnevakter innimellom?

Ja, det kjempestas! Hun er første barnebarnet på den siden av familien også, svigers er stolte besteforeldre! :)

Jeg er helt enig med deg, jeg kunne aldri gjort det samme selv.

Vi bor bare 20 min kjøring fra hverandre så vi kan trå til som barnevakter ja. :) På lengre sikt er det vel meningen at svigers skal flytte nedover, ivhertfall hvis det skulle få to barnebarn her nede. ;)

Gratulerer med filletantebarnet :hoppe: Det høres ut som litt av en fødsel for svigerinnen din, hun er jammen tøff :dåne: Så lenge alt går bra, er vel smertene raskt glemt (håper jeg). Kos deg på besøk da, du er heldig :rødme:

Kjempekoselig på besøk igår, tror kanskje fødselsopplevelsen henger i enda, det ble hvertfall mye snakk om den igår og i tillegg har hun jo fått blodoverføring de siste dager. Ikke så lett å glemme hva man har gått igjennom da....Men det kommer seg nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg på barselbesøk og fikk se verdens knusesøteste jentebebis ever!! :hjerte::hjerter:

Det er leeenge siden jeg har sett noe så vakkert! Hun var helt fullkommen på alle vis. Hun ser virkelig ut som om hun skulle være 2 mnd, akkurat passe rund og god med gode bollekinn.

Jeg tok meg i å tenke at jeg også vil ha en sånn!

Men kom meg raskt ned på jorda da fødselsforløpet ble DET STORE samtaleemnet...Foruten om meg og Snoppen så var det 2 venninner av svigerinne på besøk også, begge de har også barn selv og skravla gikk om alles fødselsopplevelser...

Følte meg ganske utenfor akkurat da, akkurat som en klubb hvor kun mødre har adgang. :sukk:

I tillegg ble vel ikke fødselsangsten min noe særlig mindre, det hørtes ikke fristende ut med unge som sitter fast, smerter som er helt hinsides, sugekopp, 3 jordmødre som legger seg opp på magen, revning, stort blodtap slik at man er besvimelsen nær, blodoverføring..... :unsure:

Hmm hater det faktum at jeg er så engstelig, hvorfor kan jeg ikke bare gi mer blaffen......*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vel alle er nervøse når det gjelder fødsel.. Og klart, er man litt ekstra redd blir det jo ikke bedre når man hører slike redselshistorier. For det du ble fortalt der er jo ikke hendelsesforløpet ved de fleste fødsler, heldigvis! Men hvis du er ordentlig redd, ville jeg sagt i fra til jordmor når den tid kommer. Kan være det hjelper å prate med noen :)

Ha en flott tirsdag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vel alle er nervøse når det gjelder fødsel.. Og klart, er man litt ekstra redd blir det jo ikke bedre når man hører slike redselshistorier. For det du ble fortalt der er jo ikke hendelsesforløpet ved de fleste fødsler, heldigvis! Men hvis du er ordentlig redd, ville jeg sagt i fra til jordmor når den tid kommer. Kan være det hjelper å prate med noen :)

Ha en flott tirsdag :vinke:

Heldigvis så har jeg hørt om flotte fødselshistorier også, min egen søster hadde en drømmefødsel. :)

Du har helt rett, jeg må definitivt snakke med en jordmor underveis, håper det kan bidra til at angsten slipper litt taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...