Gå til innhold

A mini mee in the making


mocci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, takk for lykkehelsinger! :) Men ser ikke ut til at det har gått veien denne gang heller....., kjenner at TR er på vei, ikke til å ta feil av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjipt.. :kose: Men alt håp er ikke ute fordet.. Jeg trodde helte tiden det skulle komme da jeg var gravid, men kom jo aldri.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, da kan du ta deg et glass vin.... for det kan bli lenge til neste... hihi! :)

Håper dere pleier kjærligheten og koser dere med prøving uten å stresse for masse med det. :yvonne:

Du vet, vi er flere i samme båt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med et glass vin, en god brieost og masse spekeskinke! Og så krysser jeg alt jeg har og blåser litt støv på deg for at det skal lykkes neste gang!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjipt :klemmer: Støtter forslaget om brie, spekemat og massevis med vin selv om jeg vet du heller ville vært uten. På den andre siden blir det sannsynsligvis siste gangen på lenge, så nyt det mens du kan :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jadda jeg er flink til å ta for meg av godene som ikke-gravid. :fnise: Nå er jeg jo avholds da, så alkohol har vi ikke i hus men jeg tar det ut på sukker istedet, marsipanbrød here I come! :ler:

Ellers er det spennende tider da min svigerinne har termin i morgen! Det er hennes første barn, hun er 40 og enslig. Hun tok en tur til Storken i Danmark ser dere. ;) Jeg syns hun er utrolig tøff som har tatt dette valget. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg prøverdagboka di og, gitt :klemmer: Jeg kjenner meg endel igjen i deg, som du vet. Vi hadde også en SA før det klaffet igjen og nå vet du jo at jeg sitter her med verdens nydeligste jente :hjerte: Så jeg har stor tro på at det skal klaffe for dere også snart, du vet jo at du kan bli gravid. Og det er helt normalt å ikke føle seg klar, jeg var vel egentlig aldri helt klar for dette med fødsel, men ungen kommer nå ut uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jadda jeg er flink til å ta for meg av godene som ikke-gravid. :fnise: Nå er jeg jo avholds da, så alkohol har vi ikke i hus men jeg tar det ut på sukker istedet, marsipanbrød here I come! :ler:

Ellers er det spennende tider da min svigerinne har termin i morgen! Det er hennes første barn, hun er 40 og enslig. Hun tok en tur til Storken i Danmark ser dere. ;) Jeg syns hun er utrolig tøff som har tatt dette valget. :jepp:

Det er jammen tøft gjort :dåne: Står respekt av å ta en sånn avgjørelse, jeg vet ikke om jeg hadde turt. På den andre siden er det ikke så mange andre måter å gjøre det på hvis man er singel og ønsker seg barn. Håper det går bra med henne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg prøverdagboka di og, gitt :klemmer: Jeg kjenner meg endel igjen i deg, som du vet. Vi hadde også en SA før det klaffet igjen og nå vet du jo at jeg sitter her med verdens nydeligste jente :hjerte: Så jeg har stor tro på at det skal klaffe for dere også snart, du vet jo at du kan bli gravid. Og det er helt normalt å ikke føle seg klar, jeg var vel egentlig aldri helt klar for dette med fødsel, men ungen kommer nå ut uansett :fnise:

Aaaw så koselig å se deg her også Pusla! :klemmer:

Jeg har absolutt ikke mistet troen på å bli gravid altså, for meg så føles det bedre at det tar litt tid før det klaffer i og med min angst for graviditet/fødsel. Føler at jeg har fått mer kontroll over angsten etterhvert som prøvemnd har passert, which is a good thing.

Jupp, ungen må jo ut åkke som. :fnise:

Ja, du får kose deg så lenge du kan :jepp: Og neste måned kommer fort :)

Det er sant og visst, mnd bare flyr av gårde!!

Det er jammen tøft gjort :dåne: Står respekt av å ta en sånn avgjørelse, jeg vet ikke om jeg hadde turt. På den andre siden er det ikke så mange andre måter å gjøre det på hvis man er singel og ønsker seg barn. Håper det går bra med henne :jepp:

Jeg hadde definitivt ikke turt, blir skremt av tanken på å ha det fulle og hele ansvaret/omsorgen helt alene for et barn. På den annen side så forstår jeg henne godt også, ønsket om å få barn er jo ganske sterkt. Jeg skulle ønske at man ikke måtte dra helt til Danmark for sæddonor, håper Norge åpner opp for dette i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Titter innom dagboka di også.

Jeg ser du har diskutert tidligere dette med sex før EL. Jeg hørte for en måneds tid siden at man ideelt sett bør ha sex to dager før EL (sagt av en lege), så denne gangen kosa vi oss masse i ei hel uke både før og under beregnet EL. :sengekos:

Skulle hatt mensen i går, men fortsatt ingen tegn til den. Så her sitter jeg og lurer på om det var rett taktikk, eller om jeg bare lurer meg selv. I allefall, tenkte jeg skulle komme med tipset sånn at andre også kan hoppe til køys i god tid før EL. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Titter innom dagboka di også.

Jeg ser du har diskutert tidligere dette med sex før EL. Jeg hørte for en måneds tid siden at man ideelt sett bør ha sex to dager før EL (sagt av en lege), så denne gangen kosa vi oss masse i ei hel uke både før og under beregnet EL. :sengekos:

Ser ut som om det har gjort susen Babydrøm! :) Grattis så masse som preggie! :klemmer:

Første gang jeg ble gravid (mistet senere) hadde vi sex to dager før EL. Så det kan funke bra det. :)

Hei mocci :) ønsker deg en gooood helg :klem:

Takk for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...