Gå til innhold

A mini mee in the making


mocci

Anbefalte innlegg

Som de andre to damene over krysser jeg fingrene for neste PP!

Håper tanta da skjønner at hun ikke er ønsket på besøk!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var kjipt da... Den dumme TR skjønner ikke at vi ikke ønsker besøk. :gjeiper:

Men vi krysser fingrene for neste PP! Har dere forresten prøvd lenge?

Nei, vi har ikke prøvd lenge, har vel hatt 4PP med aktiv prøving og et par PP hvor vi ikke helt traff med EL tidspunktet.

Dumme,dumme TR :kjefte: En ting er sikkert at den tanta kjenner aldri sin besøkelsestid :snurt:

Da er det bare til å krysse fingrene for nesten PP :filer:

Nei, hun vet virkelig ikke sitt eget beste! :fnise:

Som de andre to damene over krysser jeg fingrene for neste PP!

Håper tanta da skjønner at hun ikke er ønsket på besøk!

:klemmer:

Takk, håper det samme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Innom å smugtitter litt. ;) Er så spennende å følge med på andre som prøver også. Håper det klaffer snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Innom å smugtitter litt. ;) Er så spennende å følge med på andre som prøver også. Håper det klaffer snart :)

Heisann Mita86. :) Hjertelig velkommen til boka mi. :):velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke like lett å finne den tålmodigheten alltid, men snart er det nok full klaff :jepp:

Sender over litt babystøv for å sette fortgang i prosessen :ler::strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt et sett med EL strimler fra billig-tester.no

Frem til nå har jeg bare brukt CB digital EL tester, blir litt dyrt i lengden....

Strimlene skal visst være minst like bra som andre EL tester, blir spennende å ta dem i bruk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også brukte CB sine tester i begynnelsen,men fant ut at det ble for dyrt i lengden. Jeg har brukt testene fra billig-tester.no både til EL og graviditetstester. Jeg er kjempe fornøyd og syntes de fungerer like godt som CB sine også er det ikke minst økonomisk :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde de fra billige tester, og synes de var veldig bra :) Hvis det tar noen måneder, blir CB fryktelig dyrt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har EL kommet og gått. ;) Det hele kom så brått på at jeg glemte å bruke EL strimmel... :sjenert:

Jeg hadde jo tenkte å sette meg inn i hvordan jeg skulle bruke dem, det er vel forholdsvis enkelt? Samle litt urin i en beholder og putte EL strimmlen nedi? Hvor lenge skal man holde strimlen nedi?

Ellers snakket jeg med søstern og det høres ut som hun mulig blir en prøver i løpet av året. :) Hun har to tvilling gutter som nærmer seg 4 år, og hun syns det kunne vært fint med et søsken til dem. Det hadde vært kjempekjekt hvis søstern og jeg gikk preggie på noenlunde samme tiden. :jepp:

Men det skal vel kanskje litt til for synkronisere det hele? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er et sted mellom 5 og ti sekunder man skal holde den strimmelen nedi beholderen med urin. Iallfall lenge nok til at den har sugd til seg nok for å gi utslag på testen. Så sikkert ingen krise om du teller saaaakte til 15 heller.

Det hadde vært kjempe gøy om dere fikk det til å klaffe sånn at du og søstra di gikk gravide samtidig. Og ikke minst for søskenbarnas del når de vokser opp - så er det gøy å ha noen jevngamle å leke med!

:klemmer: og god helg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...