Gå til innhold

A mini mee in the making


mocci

Anbefalte innlegg

Åh så koselig med masse besøk her inne. :)

IKM er 18 januar, altså neste tirsdag...Jeg er veldig spent da et av nyttårforsettene mine var å sette inn et ekstra gir når det gjelder prøvingen, intensivere antall ganger det hoppes i høyet altså. :fnise:

Når det gjelder symptomer så har jeg ikke kjent noe spesielt enda....*ingen mensmurringer i sikte* Jeg er veldig på vakt overfor murringene for de hadde jeg i massevis sist gang jeg var gravid (mistet).

Jeg har jo alltid vært livredd for å bli uplanlagt gravid, men tror mye av den frykten har vært ubegrunnet. Det er jo faktisk mye som skal klaffe, selv når man legger alt til rette for full uttelling og det allikevel ikke skjer noe..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har IKM på omtrent samme dag vi da jo :skravle: kanskje januar blir en god mnd for oss.

Kjenner meg godt igjen i den frykten du har hatt for å bli ufrivillig gravid. Jeg har også bekymret meg mye for det opp igjennom tenårene og 20årene. Hadde jeg visst at det er så mye jobb som skal til så er mange av de redslene jeg har hatt helt ubegrunnet i hvertfall.

Får se da om denne periodens :sengekos: har gitt noen resultater for oss :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe tegn til murringer enda, men ble plutselig så pottetett i nesa....... :sjenert: noe jeg aldri pleier å være og iallefall ikke når jeg ikke er forkjølet...mystisk..

Min søster var nemlig pottetett når hun gikk gravid, hadde nesesprayen parat til alle tider.

Oh no....nå er jeg virkelig tatt av symptomjegerbasillen.....og jeg som jo skulle være så avslappet til det hele.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKM på omtrent samme dag vi da jo :skravle: kanskje januar blir en god mnd for oss.

Kjenner meg godt igjen i den frykten du har hatt for å bli ufrivillig gravid. Jeg har også bekymret meg mye for det opp igjennom tenårene og 20årene. Hadde jeg visst at det er så mye jobb som skal til så er mange av de redslene jeg har hatt helt ubegrunnet i hvertfall.

Får se da om denne periodens :sengekos: har gitt noen resultater for oss :popcorn:

Oi kjempespennende at vi har IKM på omtrent samme dag! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tett i nesa kan jeg skrive under på at kom med graviditeten!

Men ikke før jeg var litt på vei for min del... Men så er jo også alle graviditeter individuelle...

Men det er slitsomt å skal legge seg på natta og få følelsen av at man nesten ikke får puste. Så her går det i saltvannsspray. De andre er jo ikke egnet for gravide.

Blir spennende dager framover Mocci!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Kjenner meg så altfor godt i det at en skal prøve å være avslappet, ikke tenke på symptomer osv. Men det er jammen ikke lett. Krysser fingrene :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tett i nesa kan jeg skrive under på at kom med graviditeten!

Men ikke før jeg var litt på vei for min del... Men så er jo også alle graviditeter individuelle...

Men det er slitsomt å skal legge seg på natta og få følelsen av at man nesten ikke får puste. Så her går det i saltvannsspray. De andre er jo ikke egnet for gravide.

Blir spennende dager framover Mocci!

:klemmer:

Ja det var akkurat det, tror ikke min søster heller fikk det før noen uker uti graviditeten.....er vel bare jeg som innbiller meg ting. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare si at du overtar stafettpinnen etter meg da? Så kan jeg føde samtidige som du får to blå?? :nigo: Det hadde vært fint! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare si at du overtar stafettpinnen etter meg da? Så kan jeg føde samtidige som du får to blå?? :nigo: Det hadde vært fint! :jepp:

Hehehe ja det hadde vært noe! :)

Og fortsatt ingen tegn til at mensen skal dukke opp?

Spennende!

Vel tror mensen er i anmarsj, har begynt å spotte litt brunt, pleier å være slik rett før smertene fra helvete setter igang....

:popcorn: Spennende dette altså! Min tur er onsdag :filer: Nå heier vi på store mager utover våren :jepp:

Ja det blir iallefall stor mage på deg, gratulera så masse!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har jo faktisk ikke vært innom her jeg. Så bra at jeg tittet innom akkurat nå som det er så spennende da! Masse lykke til!! Spent om å høre hvordan det går. Krysser fingrene for to blå! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke noen blødninger her og har heller ikke tatt test..... :sjenert: Smertene har latt vente på seg, men igår fikk jeg noen skikkelige tak som har tatt seg opp igjen på morrakvisten. Jeg kan ikke tro annet enn at TR er på vei, tok også en ibux igår mot smertene ellers fungerer jeg ikke. Jeg vil bli helt fra meg hvis det viser seg at jeg har en huleboer innabords og samtidig har tyllet i meg ibux.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du ta helt med ro mocci!

Jeg klarte å stappet i meg Naproxen før jeg testet positivt da jeg var sikkert på at det var menssmerter som fikk meg til å våkne midt på natta av magesmerter.

Så vidt jeg vet er de ennå mer fy-fy enn Ibux når man er gravid...

Men om ikke mensen kommer innen søndag skal du vel ta en test??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp, da er TR her, kan puste lettet ut med tanke på ibux greia. Jeg tror jeg må få meg et lite lager med både el tester og graviditetstester sånn at jeg ikke går på en slik smell igjen...

Altså ingen huleboer har flyttet inn enda.....og jeg som har fullrenovert "hybelen" også. ;) Kanskje jeg må oppgradere den til penthouse standard? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har jo faktisk ikke vært innom her jeg. Så bra at jeg tittet innom akkurat nå som det er så spennende da! Masse lykke til!! Spent om å høre hvordan det går. Krysser fingrene for to blå! :popcorn:

Heisann Pinkyh! :)

Kjekt med et nytt fjes i boka mi. :) Vel spenningen er nok over for denne gang..... :sjenert:, ble ikke klaff denne mnd heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjipt da... Den dumme TR skjønner ikke at vi ikke ønsker besøk. :gjeiper:

Men vi krysser fingrene for neste PP! Har dere forresten prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme,dumme TR :kjefte: En ting er sikkert at den tanta kjenner aldri sin besøkelsestid :snurt:

Da er det bare til å krysse fingrene for nesten PP :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...