Gå til innhold

A mini mee in the making


mocci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Happy hour hele helga burde jo gi noen resultater!

Blir spennende om en 14 dagers tid og se om det blir tantebesøk eller to blå streker!

(Holder en knapp på det siste)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper helgens happy hour gir deg en skikkelig kvalme om ca 14 dager..... :tommelsmil:

Jeg tar gjerne TO blå, men kvalmen kan gjerne holde seg borte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den. For kvalmen er ikke noe å trakte etter :ler: Men to blå er verdt å være kvalm for altså, bare så det er sagt ;) Heier på deg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner den. For kvalmen er ikke noe å trakte etter :ler: Men to blå er verdt å være kvalm for altså, bare så det er sagt ;)

It better be! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mocci :)

stikker innom her en tur for å hilse på en prøve-medsammensvoren ;) takk for hilsen i min bok.

Blir helt gal av all denne ventingen jeg da... når er IKM for deg? Jeg har midten av neste uke. Altfor lenge til! Men å sludre med andre prøvere på KG er en ypperlig passtime.

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mocci :)

stikker innom her en tur for å hilse på en prøve-medsammensvoren ;) takk for hilsen i min bok.

Blir helt gal av all denne ventingen jeg da... når er IKM for deg? Jeg har midten av neste uke. Altfor lenge til! Men å sludre med andre prøvere på KG er en ypperlig passtime.

God helg :)

Heisann Mary Poppins! Så hyggelig å få besøk i boka mi. :) Gratulasjoner er vel på sin plass også! :klemmer:

Sludre med andre prøvere er definitivt en koselig passtime. :)

IKM er 29..........* ventemodus* :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventemodus her også.... Har ikke tro på noe som helst denne gangen heller jeg, men men. Bedre å ha lave forhåpninger, så blir jeg ikke så skuffet!

Håper du har det fint om dagen da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager å måtte skuffe dere, her var Tanta så ivrig at hun kom en dag tidligere....... :sukk:

Ser ut som jeg må ta full renovering av "hybelen" :fnise: , får gjøre det i desember da Mannen er fraværende på det gunstigste tidspunktet. Men hva kan vel være en bedre start på det nye året enn en huleboer. :rødme:

Endret av mocci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med tantebesøk! og en ivrig en i tillegg... Sender over litt :sjokolade:

Krysse fingrene for at neste PP blir suksess!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dumme,dumme tanta. I tillegg være så ivrig at hun kommer en dag før også da :klaske:

Bare til å krysse fingrene og håpe på det beste neste pp. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så ivrig tanta var da! :(

Men dere går vel igang med neste PP med godt mot? :)

God helg til deg, du kan hvertfall ta deg et glass vin med god samvittighet, det skal hvertfall jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja her er vi ved godt mot fortsatt. :) Jeg er fortsatt veldig avslappet i forhold til prøvingen, tenker som så at nurket innfinner seg når det er meant to be. :) Men det er kanskje lettere for meg å være såpass laidback når jeg ikke har noe inderlig ønske om barn. Misforstå meg rett, jeg ønsker meg barn altså men tror på samme tid at man kan leve et godt liv uten også.

Neste PP vil være rett over nyttår, hva er vel bedre enn å starte nyåret med :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...