Gå til innhold

A mini mee in the making


mocci

Anbefalte innlegg

Haloisen! :vinke:

Da var det dags for prøvedagbok for denna girlie også. :) Jeg syns det virker så koselig å ha et eget sted hvor man kan dele tanker angående prøvingen. Jeg er selv over min første ungdom, runder de 35 om kort tid. *gosh*. Jeg hadde heller ikke noe stort babyønske tidligere, har aldri vært noe særlig opptatt av barn. Samboer derimot har vært klar en god stund allerede. Tanken måtte nok modnes hos meg men nå føler jeg meg mer eller mindre klar, uhm kanskje mindre klar, får ofte panikk av å tenke på graviditet/fødsel men på samme tid har jeg jo lyst på et eget nurk da. Jeg tror det er tanken på å miste kontroll over egen kropp som skremmer meg mest. I know Im being weird, føles ofte som om jeg er den eneste som går rundt med slike tanker. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært gravid en gang tidligere i fjor men mistet i uke 5 (SA). Deretter hadde vi en lengre prøvepause men har nylig gjennopptatt aktiviteten. ;)

PP1 er unnagjort, fikk mensen idag, ikke noe overraskende i og med at jeg har spottet et par dager forut, noe som er helt vanlig. I og med at jeg har vært gravid så vet jeg iallefall noe om hvordan kroppen føles i den tilstanden ( de første ukene). Jeg hadde ingen av symptomene denne gang.

Better luck next month then! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hilsen i dagboka mi!

Måtte jo innom å hilse på deg og.

Jeg har også en super klar mann. Mens jeg har vært litt mer tilbakeholden på det der med baby... Men kjenner den "jeg har lyst på" følelsen kommer sakte men sikkert nå! Og blir bare sterkere og sterkere!

Som jeg har skrevet i dagboka mi: Krysser fingrene for spire i magen før jul!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :goodbye:

Så flott at du har fått prøverdagbok, det er veldig greit å lufte tankene litt! Også trenger man jo ikke skrive bare om prøving da heldigvis :)

Trist at du har hatt en SA, det har jeg også, men jeg var bare 4+3/4 eller noe sånt. Veldig tidlig altså.. Men jeg merket godt at jeg var gravid, så jeg er spent på om jeg kjenner igjen tegnene neste gang :lur: Spennende er det uansett! Bruker du EL tester, temping eller noe sånt?

Lykke til da, håper det klaffer for oss snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hilsen i dagboka mi!

Måtte jo innom å hilse på deg og.

Som jeg har skrevet i dagboka mi: Krysser fingrene for spire i magen før jul!

:klem:

Tusen takk for besøk i boka, du er hjertelig velkommen! :velkommen:

Jepp spire i magen før jul høres utmerket ut! :)

Hei :goodbye:

Så flott at du har fått prøverdagbok, det er veldig greit å lufte tankene litt! Også trenger man jo ikke skrive bare om prøving da heldigvis :)

Trist at du har hatt en SA, det har jeg også, men jeg var bare 4+3/4 eller noe sånt. Veldig tidlig altså.. Men jeg merket godt at jeg var gravid, så jeg er spent på om jeg kjenner igjen tegnene neste gang :lur: Spennende er det uansett! Bruker du EL tester, temping eller noe sånt?

Lykke til da, håper det klaffer for oss snart :jepp:

Tusen takk for besøk, du er hjertelig velkommen! :velkommen:

Ja jeg merket også veldig godt at jeg var gravid selv om det var tidlig. Kort tid etter eggløsning fikk jeg mensmurringer i tide og utide som ikke ville gi seg. Jeg gikk jo faktisk til legen fordi jeg var så bekymret, pleier nemlig aldri å kjenne menssmerter utenom mensen.........silly me! :flau:

Det falt meg ikke inn at jeg kunne være gravid da det var første gang vi prøvde. Heldigvis tok legen meg på alvor men hun må vel ha tenkt sitt...... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder testing og temping så har jeg ikke brukt noe slikt enda, men har lyst til å prøve noen eggløsningstester da det kan være greit å vite hvilken dag jeg faktisk har eggløsning. Vi har nemlig kun basert prøvingen på teoretiske beregninger. Har dere tips angående ok eggløsningstester og hvor jeg kan få tak i dem? Har hørt at flere bestiller på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Takk for hilsen i boka mi!

Jeg kan berolige deg med at du ikke er den eneste som bekymrer deg for å miste kontorollen over egen kropp, så hvis det er weird så kan vi være weird sammen :fnise:

Krysser fingrene for at prøveperioden blir kort! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :velkommen: som prøver og takk for at du tok turen innom boka mi :jepp: Skal bli spennende å følge deg videre, men vi satser på at vi ikke henger så lenge her i prøverdagbøkene, ikke sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Takk for hilsen i boka mi!

Jeg kan berolige deg med at du ikke er den eneste som bekymrer deg for å miste kontorollen over egen kropp, så hvis det er weird så kan vi være weird sammen :fnise:

Krysser fingrene for at prøveperioden blir kort! :jepp:

Hjertelig velkommen skal du være Kari-Kari. :velkommen:

Supert å ha noen som jeg kan være weird sammen med. ;)

Jupp satser på at vi bytter nabolag om ikke så altfor lenge. :)

Hei hei! :velkommen: som prøver og takk for at du tok turen innom boka mi :jepp: Skal bli spennende å følge deg videre, men vi satser på at vi ikke henger så lenge her i prøverdagbøkene, ikke sant ;)

Hjertelig velkommen til deg også VirreVapp. :velkommen:

Jupp som sagt, vi skal vel bytte nabolag snarest, ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår bestilte jeg for første gang eggløsningstester, spanderte på meg de fra CB. Gleder meg til å ta dem i bruk, forhåpentligvis får jeg dem før dag 9 i syklusen. Med min syklus på 26 dager skal jeg visstnok begynne med EL tester dag 9. Idag er jeg på dag 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går leste jeg et par interessante bøker om hvordan man på naturlig vis kan legge til rette for unnfangelse av jente eller gutt. Men det er vel kanskje ikke lov å si høyt at man foretrekker det ene kjønnet fremfor det andre?

Vi ønsker oss nemlig mest en jente men blir selvsagt like glad hvis det blir en gutt også. :) Men vi har bestemt oss for å prøve ut om teoriene stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det der har jeg vanskelig for å tro på, men verdt et forsøk ;) Blir jo spennende å se :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, det der har jeg vanskelig for å tro på, men verdt et forsøk ;) Blir jo spennende å se :jepp:

Hehehehehee ja det er jo mest for skøy skyld da. ;) Nå skal vi heller ikke følge "the rules" slavisk da, ikke snakk om at mannen vil gå med jockstrap. :skratte:

titter innom i boka di jeg :)

Håper du får testene i tide da, blir spennende å prøve :)

Hjertelig velkommen til deg BareBea! :velkommen:

Har ikke sett snurten av testene enda, men får jeg de til freddan så er det OK. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har bestilt fra billige-tester (eller hva det nå heter) så pleier jeg å få de to dager etter at de er bestilt. Tipper du får de i dag jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du har bestilt fra billige-tester (eller hva det nå heter) så pleier jeg å få de to dager etter at de er bestilt. Tipper du får de i dag jeg ;)

Du har helt rett, jeg fikk dem igår. :) Har ikke hatt tid til å studere bruksanvisningen enda, hadde besøk igår. Jakten på EL begynner på lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :nigo:

Bare et lite tips ang. de testene; jeg var litt kjapp når jeg skulle teste og dyppet den løse "pinnen" FØR jeg satte den inn i selve testen (altså den delen med displayet), da funker det ikke.. :ler: Jada, det står i bruksanvisningen, men jeg hadde dårlig tid :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...