Gå til innhold

A mini mee in the making


mocci

Anbefalte innlegg

Bare et lite tips ang. de testene; jeg var litt kjapp når jeg skulle teste og dyppet den løse "pinnen" FØR jeg satte den inn i selve testen (altså den delen med displayet), da funker det ikke.. :ler: Jada, det står i bruksanvisningen, men jeg hadde dårlig tid :flau:

:fnise: Takk for advarselen. ;) Jeg husket heldigvis å sette den løse delen fast først. ;) Men da hadde jeg studert bruksanvisningen ganske nøye. :)

Testing i dag da? Spennende :)

Jupp. :jepp:

Hei :) Tenkte jeg skulle hilse på noen av "naboene" :vinke:

Hjertelig velkommen skal du være Meadow! :velkommen:

The more the merrier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første EL testing idag og den var blank. Ergo ingenting på gang her enda. Resultat som forventet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje neste test blir positiv :jepp: Jeg tror jeg skal begynne med EL tester i morgen. Første gang, så er litt spent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje neste test blir positiv :jepp: Jeg tror jeg skal begynne med EL tester i morgen. Første gang, så er litt spent ;)

Ja det er virkelig spennende, er faktisk litt smånervøs hver gang jeg skal teste....;) Det er også min første runde med tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen igår var også negativ, men som forventet. I dag derimot skal det etter mine beregninger være noe på gang, spennende å se om det stemmer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dine beregninger stemmer!

Jeg har funnet ut at den må være klok den som skjønner alt hva kroppen finner på... Hvorfor syklusser varierer fra mnd til mnd, hvorfor menssmertene er annerledes fra gang til gang osv osv... (Kroppen min er iallfall meget underlig)

Krysser iallfall fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hu hei, der fikk jeg et smiletegn på testen gitt! El ser ut til å være i rute :hoppe: og etter boka. ;)

Endret av mocci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm fikk et smilefjes idag også gitt, er litt forvirra akkurat nå... :sjenert: Er det vanlig å ha positive EL tester 3 dager på rad??? Vil det også si at jeg faktisk ikke har EL før testen blir negativ?? *funderer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, aner ikke hvordan det er med disse testene jeg.. Hvis du spør på prøverforumet finnes det nok mange med kunnskap ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, aner ikke hvordan det er med disse testene jeg.. Hvis du spør på prøverforumet finnes det nok mange med kunnskap ;)

Ja jeg har opprettet en liten tråd på prøverforumet. Håper det er noen guruer som tar seg tid til å svare. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en egen prøverbok også jo!! Da skal jeg følge med her også! :popcorn:

Kjempekoselig å se deg her også Cypress! :klemmer:

Ja jeg fant ut at det var like så greit å opprette en egen prøvedagbok, er vel kanskje ikke så interessant for alle å lese om EL, IKM, PP and whatnot i den vanlige dagboka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for EL, håper spiren sitter snart!

Har ingen gode svar om EL, kan egentlig veldig lite om sånt jeg.... mulig det må forskes litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for eggløsning! Jeg er ikke så vel bevandret i sånne tester jeg, men regner med at jeg blir det etterhvert som prøveperiodene ramler på her!

... men det er en ting jeg ikke skjønner. Har to legevenninner som sier at det beste er å ha sex på dag 11 og dag 13 i syklusen, fordi sæden bruker litt tid på å komme seg opp til egget. Altså sex rett FØR eggløsning. Men de fleste snakker jo om at man skal ha sex når man faktisk har eggløsningen? Merkelige saker... *klør seg i hodet*

Jeg krysser i hvert fall fingrene for at det funker for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for EL, håper spiren sitter snart!

Har ingen gode svar om EL, kan egentlig veldig lite om sånt jeg.... mulig det må forskes litt :fnise:

Samme her, jeg liker tanken på å gjøre dette om til et science project. ;) Litt morro å finne ut hvordan kroppen er skrudd sammen. :jepp:

Hurra for eggløsning! Jeg er ikke så vel bevandret i sånne tester jeg, men regner med at jeg blir det etterhvert som prøveperiodene ramler på her!

... men det er en ting jeg ikke skjønner. Har to legevenninner som sier at det beste er å ha sex på dag 11 og dag 13 i syklusen, fordi sæden bruker litt tid på å komme seg opp til egget. Altså sex rett FØR eggløsning. Men de fleste snakker jo om at man skal ha sex når man faktisk har eggløsningen? Merkelige saker... *klør seg i hodet*

Jeg krysser i hvert fall fingrene for at det funker for dere!!

Ja jeg begynte å teste allerede i PP2 som jeg er inne i nå, klarte ikke å la være. :fnise:

Jeg kunne også gjerne tenkt meg å vite akkurat når EL finner sted, slik at vi kan time :humpe: bedre. :)

Vi har faktisk sex i forkant av eggløsningen, men det er fordi vi prøver på en jente..... :sjenert: Ikke for det, vi blir glade uansett kjønn altså, men litt morro å se om teoriene stemmer. :)

Jeg skulle gjerne visst akkurat EL dagen i og med at man kan være såpass i forkant at sjansene for å bli gravid er minimale.

Når det gjelder sex før EL så er det vel mest det at da er allerede sædcellene på plass i det egget slippes ut i egglederen. Egget er nemlig ikke levedyktig mer enn 1 døgn og da kan det være en fordel at sædcellene er på plass allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så fikk jeg nok en positiv EL test igår, enda et smilefjes møtte meg. Skjønner ikkeno da jeg mener bestemt at jeg allerede har hatt EL...På onsdag hadde jeg nemlig masse slim....har ikke hatt det de andre dagene...

Jeg satser på sånne billig strips neste PP, da kan jeg teste både morgen og kveld *testoman*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...