Gå til innhold

A mini mee in the making


mocci

Anbefalte innlegg

Endelig negativ test, fikk det på freddan. Jeg skjønner fint lite av det hele da.... :sjenert:

Ellers er det ikke så mye som skjer, ventetid.... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vente, vente, vente. Det er visst det hele denne prosessen går ut på, har jeg skjønt. Blir man mer tålmodig etterhvert, eller jobber hjernen like mye hele tiden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vente, vente, vente. Det er visst det hele denne prosessen går ut på, har jeg skjønt. Blir man mer tålmodig etterhvert, eller jobber hjernen like mye hele tiden??

For min del har jeg blitt mer avslappet med tiden, var helt på tuppa første gang jeg prøvde som var i fjor. Ble tilnærmet hysterisk når jeg faktisk også ble gravid på første. ;) Men det gikk jo ikke veien, mistet litt over en uke senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke morsomt å miste første gangen. :klem: Men for min del er det godt å høre at det ikke bare er jeg som er helt hysterisk første prøveperiode. Må innrømme at jeg ALDRI hadde trodd at jeg skulle bli sånn, og likevel jobber hjernen helt på overtid. I går tok jeg til og med en test - bare fordi jeg ikke orket å gå sånn og vente uten at noen ting skjedde... :sjenert:

Kanskje var det det som skulle til, for jeg har sovet veldig godt i natt, og er ikke like fiksert i hodet i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ventetida er alltid evig lang. Man jakter på symptomer og blir småsprø ;) Man vil jo så gjerne få det til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, ikke morsomt å miste første gangen. :klem: Men for min del er det godt å høre at det ikke bare er jeg som er helt hysterisk første prøveperiode. Må innrømme at jeg ALDRI hadde trodd at jeg skulle bli sånn, og likevel jobber hjernen helt på overtid. I går tok jeg til og med en test - bare fordi jeg ikke orket å gå sånn og vente uten at noen ting skjedde... :sjenert:

Kanskje var det det som skulle til, for jeg har sovet veldig godt i natt, og er ikke like fiksert i hodet i dag.

Det var triste saker å miste første gangen, fikk meg to sjokk på kort tid, først sjokket over å være gravid og litt senere sjokket over å miste. Jeg hadde veldig skyldfølelse en periode da jeg hadde vært veldig stresset samt fikk nyrebekkenbetennelse mens jeg enda var gravid. Men både lege og gynekolog sa at det var helt vanlig å miste første gangen og ikke noe jeg kunne klandres for. Det er jo godt å vite.

Den ventetida er alltid evig lang. Man jakter på symptomer og blir småsprø ;) Man vil jo så gjerne få det til!!

Ja, jeg er til tider helt nervevrak i den perioden... :sjenert:

Her kan det bli riktig spennende fremover! Når er IKM? :lur:

IKM er 14 september, altså ikke så langt unna.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag gikk det opp for meg at IKM faktisk er imårra, har vært så travelt i det siste at jeg har ikke tenkt tanken. :fnise:

Har ikke kjent noen symptomer egentlig, men rart at jeg ikke har begynt å spotte enda, pleier å få det 1-2 dager i forkant av mensen.....I wonder.... :sjenert:

Har ikke tørt å teste meg heller..... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende lesing her!

Krysser fingrene for at det har klaffet for dere denne gangen!

Blir spennende å følge med denne uka!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så deilig at du "plutselig" oppdaget at det var IKM i morgen! Da vet man at man er en noenlunde avslappet prøver, i hvert fall, hehe.

Blir spennende å følge med i denne boken utover i uka, jeg skal benke meg til. Kjekt å ha noe å tenke på mens man venter selv! :ler:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så deilig at du "plutselig" oppdaget at det var IKM i morgen! Da vet man at man er en noenlunde avslappet prøver, i hvert fall, hehe.

Ja er tilsynelatende mer avslappet enn jeg trodde. ;):fnise:

Oi! Har du planer om testing, eller venter du og ser hva som skjer? :popcorn:

Jeg vil fortsatt vente litt med å teste....må jo holde på spenningen for dere. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel det ble ikke noe klaff denna gang heller, fikk mensen som forventet igår.

Uff, blir så sliten av alle tankene mine rundt prøvingen. Ja, jeg vil veldig gjerne ha barn, men veien dit med svangerskap og fødsel har jeg et litt problematisk forhold til. Jeg er vel rett og slett redd tror jeg, redd for det ukjente, miste kontroll over kroppen, redd for alle komplikasjoner som kan oppstå.... :sukk:

I tillegg gruer jeg meg faktisk til å bli dårlig, og å ikke kunne fungere i hverdagen med tanke på jobb, fritid o.l. :(

Det er jammen ikke bare bare å være prøver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...