Gå til innhold

A mini mee in the making


mocci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjedelig å vente, vi skulle fått svaret umiddelbart etter :sengekos: ! Det hadde vært greit det!

Ja det hadde vært noe!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper EL er overstått her også, så da er det bare å begynne ventinga :popcorn: Klarer heldigvis å koble ut til det har gått en uke ca, da er symptomjakten i gang for fullt :ler:

Tenk så gøy hvis det hadde blitt klaff da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vente, vente, vente. Det er jo ikke rart om vi blir litt rare i hodet?? ;)

Jeg er på 10 DPO i dag, og har vært veldig avslappet og lite på symptomjakt denne måneden. Registrerer at det murrer veldig nederst i magen og at puppene er ømme, men beroliger meg selv med at det er garantert mensen som er på gang.

... og så smører jeg meg litt mer med tålmodighetskrem og lar dagene fly fram til IKM. Sånn går no dagan... :ler:

Ønsker deg en knallfin helg, i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper EL er overstått her også, så da er det bare å begynne ventinga :popcorn: Klarer heldigvis å koble ut til det har gått en uke ca, da er symptomjakten i gang for fullt :ler:

Tenk så gøy hvis det hadde blitt klaff da :rødme:

Ja det hadde vært intet annet enn fantastisk! :)

Vente, vente, vente. Det er jo ikke rart om vi blir litt rare i hodet?? ;)

Jeg er på 10 DPO i dag, og har vært veldig avslappet og lite på symptomjakt denne måneden. Registrerer at det murrer veldig nederst i magen og at puppene er ømme, men beroliger meg selv med at det er garantert mensen som er på gang.

... og så smører jeg meg litt mer med tålmodighetskrem og lar dagene fly fram til IKM. Sånn går no dagan... :ler:

Ønsker deg en knallfin helg, i hvert fall!

Heh, murringer er kommet for å bli hos deg Dalmore, grattis så masse som preggie!! :klemmer: Det blir spennende å følge deg videre! :)

Håper du har en knall helg!!!! :jepp:

Hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg satt og tittet i prøvedagboka mi og så plutselig en hilsen fra deg som jeg hadde oversett - tror vi har dobbeltposta.

Nå har jeg lest gjennom boka di - spennende tider i møte! Mange som heier på oktoberbølgen her nå :duskedame: Jeg også :duskedame:

Når er IKM? Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg satt og tittet i prøvedagboka mi og så plutselig en hilsen fra deg som jeg hadde oversett - tror vi har dobbeltposta.

Nå har jeg lest gjennom boka di - spennende tider i møte! Mange som heier på oktoberbølgen her nå :duskedame: Jeg også :duskedame:

Når er IKM? Krysser fingrene for deg!

Heisann Ripsy, hyggelig at du stakk innom! :) Velkommen skal du være! :velkommen:

IKM er allerede på førstkommende søndag...men jeg tror ikke det har skjedd noe, har nemlig ikke kjent snurten av de svært så berømmelige murringene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå krysser jeg både bein og armer for at det har funket hos deg likevel. Ser jo at mange skriver at det er de gangene de IKKE trodde de var gravide at de faktisk var det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk du tidlig symptomer sist du var gravid? Krysser fingrene for deg jeg!! :jepp:

Mange takk for kryssing! :) Åjada, sist fikk jeg både murringer og stikninger i siden leeeenge før IKM, tror faktisk det begynte bare få dager etter EL....Jeg ble så bekymret av det hele at jeg løp til legen.... :sjenert: , pleier nemlig aldri å ha smerter utenom TR.

Har ingen planer om å løpe ned legekontoret neste gang jeg kjenner noe lignende. :ler::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå krysser jeg både bein og armer for at det har funket hos deg likevel. Ser jo at mange skriver at det er de gangene de IKKE trodde de var gravide at de faktisk var det... ;)

Mange takk for kryssing! Man skal vel aldri si aldri. ;) men har ikke de helt store forhåpningene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lurt å senke forhåpningene :jepp: Men jeg sier lykke til fordet, og håper på det beste!!!

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...