Gå til innhold

A mini mee in the making


mocci

Anbefalte innlegg

God morgen, innom med litt :kaffekopp: og :sjokolade:

Tror det er bra å være laidback jeg :) Vi har bestemt oss for å legge prøvinga på is for en periode pga mange andre planer som kræsjer litt med barn. Jeg er vel litt som deg, meant to be osv.. og jeg har heller ikke noe altoppslukende ønske om barn, har lyst på barn en gang, men jeg må ikke ha barn akkurat nå.

Du har jo vært en av de som har besøkt den lille boken min mest, vi har ligget likt an på IKM osv, og jeg har absolutt tenkt å følge deg vidre mocci :)

Ønsker deg en strålende dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen, innom med litt :kaffekopp: og :sjokolade:

Tror det er bra å være laidback jeg :) Vi har bestemt oss for å legge prøvinga på is for en periode pga mange andre planer som kræsjer litt med barn. Jeg er vel litt som deg, meant to be osv.. og jeg har heller ikke noe altoppslukende ønske om barn, har lyst på barn en gang, men jeg må ikke ha barn akkurat nå.

Du har jo vært en av de som har besøkt den lille boken min mest, vi har ligget likt an på IKM osv, og jeg har absolutt tenkt å følge deg vidre mocci :)

Godt å høre om andre som er like laidback. :) Jeg er laidback ja men ifølge alderen min så har jeg vel kanskje ikke verdens beste tid på meg. ;) Uansett føles det mest riktig for meg å ha denne innstillingen til det hele.

Jeg vil gjerne følge deg videre når dere en gang gjenopptar prøvingen. :) Koselig at du vil henge med her da. :klemmer:

Takk for sjokkis! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lurt å være litt laidback til hele greia. Fallhøyden blir mindre, og det er viktig å konsentrere seg om de andre viktige tingene i livet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye å berette om, tror ikke vi har lykkes denne mnd da mannen glimret med sitt fravær de mest essensielle dagene. Men hyggelig med klemmer. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, nå var det lenge siden jeg har lagt igjen noen spor her. Håper du har en fin førjulstid - :nissevink:

Når ventes tanta? (krysser fingrene litt for at du får deg en liten overraskelse tross litt fravær av :humpe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger jeg til opplading, fikk tantebesøk på selveste julaften. EL er rett på nyåret, blir hard jobbing med en gang det rundes nytt år. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at TR ikke kommer tilbake igjen før mot slutten av 2011, eller i begynnelsen av 2012!

Skal se :kline: + :humpe: = :gravid: i januar 2011!

Ønsker deg en fin romjul videre!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår, mocci!

Så flinke dere er som klarer å være laidback her. Jeg må jobbe hardt med meg selv for å ikke tenke baby hele tida. :sjenert:

Ser ut som vi har EL og IKM omtrent samtidig, mocci. Her kom tante på besøk 1. juledag. Spennende dager i vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vi har EL og IKM omtrent samtidig, mocci. Her kom tante på besøk 1. juledag. Spennende dager i vente.

Ja det var det jeg tenkte da jeg leste inne hos deg, at vi er samkjørte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Er innom og oppdaterer meg på hva som skjer her. Håper du har hatt en fin jul og nyttårsfeirin. Godt nytt år på etterskudd. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har kommentert noe her, men jeg følger med altså! :jepp:

Skjer det noe spennende her om dagen da?? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...