Gå til innhold

Lillefots hverdagsliv


~lillefot~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vaksinen gikk veldig greit - snuppa gråt, men det gikk fort over. Nå sover hun søtt i sengen sin, og jeg håper hun ikke blir syk av vaksinen i løpet av natten/morgendagen.

Snuppa har fått raspet eple og risgrøt i dag også, og det falt i smak :) Hun smattet og gapet høyt; det var gøy å se :)

Nå skal jeg gå og legge meg, og håper at snuppa ikke skal opp så veldig mange ganger i løpet av natten *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Jeg er helt sjokkert, frustrert og lei meg over hvordan en arbeidsgiver kan behandle sine ansatte...

Jeg har det ikke helt bra nå, og kommer nok ikke til å skrive her på en stund.

Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei jenter,

tusen takk for støtte :)

I ettermiddag skal jeg på jobbintervju, og jeg føler meg bare helt blank oppi hodet. Vanligvis forbereder jeg meg bra, går gjennom ting jeg tror jeg kan bli spurt om osv., men i dag føler jeg meg helt i ammetåka. Ingenting fester seg til hjernebarken :sukk:

Jeg SKAL ha denne jobben her, men hvordan i all verden skal de ville ansette meg hvis jeg ikke klarer å ta meg sammen på intervjuet? :(

--

Det går veldig bra med Lille Lo: hun sitter selv i tripptrapp-stolen (med bøyle, selvfølgelig) og ruller seg frem og tilbake på gulvet. Hun har lært seg å vinke samt "high five", og lage indianer-rop med hånda :rodmer:

Vi har også måtte ta i bruk sportsvogna, for snuppa vil sitte oppe og se rundt seg :) Hun sover på eget rom nå, og får ingen måltider om natten. Mannen har hatt nattevåk i det siste, og han klarer å få henne til å sovne igjen fortere enn jeg gjør. Hun har begynt med to grøtmåltider, og skal begynne med brød og middag nå.

--

Mannen og jeg ser oss om etter hus, og skal på visning i morgen kveld. Prisen er fin, det er flere rom, hage og kort vei til busstopp, bhg. og skole.

--

Da skal jeg prøve å forberede meg litt til, så skal jeg prøve å bli litt mer aktiv her inne igjen (skal bare bli ferdig med den forrige jobben og alt styret derfra først)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, jenter.

I går kveld sovnet snuppa med en' gang kl 19. Hun var våken noen minutter i 23-tiden, da mannen gikk inn og snakket med henne, og hun sovnet igjen av seg selv ganske fort. Så var jeg oppe med henne kl 4 - da lå hun på tvers i hodeenden av senga, stakkars, og kom seg ingen vei. La henne riktig vei og ga henne sutten, og hun sovnet igjen med en' gang, for så å våkne nå kl. 7.30 :) Veldig fornøyd :) Det eneste jeg lurer litt på, er hva dere andre har på småtrollene deres om natten? Jeg har begynt ed ullpysj, men hun blir iskald på hender og føtter. Har på henne bomullssokker, men det hjelper ikke. Votter tar hun bare av seg igjen.

I går tror jeg at jeg fikk gjort det som skulle til for å bli ferdig med den gamle jobben min for godt. Lurer bare på hva deres neste stikk er... Uansett er det deilig å se en ende på ting, og jeg har det mye bedre med meg selv nå, enn jeg har hatt på veldig lenge.

I dag får jeg to barselvenninner på besøk: Tusle og lille T kommer + ei fra barselgruppa mi :) Først skal vi gå tur, så skal vi hjem til meg. Da vi var på første barselgruppe på helsestasjonen, fant hun ene (og mannen hennes) og jeg ut at vi hadde vært i budkrig mot hverandre for å få den leiligheten vi har nå - utrolig morsomt. Og den leiligheten som de kjøpte, hadde vi vært på visning på :gjeiper: Verden er ikke stor.

Da skal jeg spise frokost, tenne stearinlysene og sette på Morgenklubben på Radio Norge, så skal snuppa bades etterhvert, og så får vi se hva dagen bringer :)

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guttene mine ligger med bomullspyjamas og dyne, dyna forsvinner som regel ganske fort. De blir litt kalde på hendene, tror ikke det er så farlig.

Hvordan gikk jobbintervjuet?

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trekkoppfuglen :goodbye:

Jeg følte at jobbintervjuet gikk greit, men så fikk jeg melding i går om at de vil ha referanser fra mitt nåværende arbeidssted, og det blir vanskelig... De skal kontakte meg igjen etter lunch, så får vi se hva som skjer.

Lille Lo turner frem og tilbake rundt omkring nå, og har virkelig knekt koden ordentlig i løpet av de siste par dagene. Utrolig gøy å se :)

Ha en fin dag alle sammen, jeg er dessverre litt nervøs for at denne jobben ikke blir min allikevel...pga. alt som har vært:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snakk om å føle seg som verdens dummeste...

Var på butikken i stad, og der stod det ei dame som spurte om jeg hadde trumf-kort. Ja, det har jeg, sa jeg (tenkte automatisk på trumf visa-kort). Nå kunne jeg altså få enda mer rabatt, hvis jeg bestilte det nye kortet. Jeg spurte om vi måtte ha nye kort, nå, om de gamle gikk ut? Nei, men man måtte ha nye for å få de ekstra rabattene. Jeg viste damen kortet mitt (trumf visa), og sa "det er et sånn her jeg har, det er de du mener vi må fornye?" Ja, det var det. Ja, men da ville jeg jo ha det, siden jeg kunne få ekstra rabatter, så dama fikk informasjonen hun trengte.

Så kommer jeg hjem til mannen, og gjett hva han sier? Joda; det er AKKURAT dette kortet vi har fra før av..! Dama mente sikkert om jeg hadde trumf kort, ikke trumf visa kort. Men jeg viste henne jo kortet..! Så nå må jeg ringe et eller annet nummer i morgen og ordne opp i dette surret. Arg, svenske kjerringer, altså! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, jenter :goodbye:

Jeg fikk ringt til Visa Trumf i går og ordnet opp, heldigvis:)

--

I dag har snuppa på seg monsterbuksa som Besta har strikket til henne for første gang. Hun ble kjempesøt i den. Jeg gav mamma garnnøster til bursdagen hennes i fjor, og skrev brev til henne fra Lille Lo i magen med spørsmål om hun kunne strikke en monsterbukse til henne :rodmer: Kjempefin ble den :)

Det går veldig bra med nattavvenningen her for tiden. Nå er det en uke siden snuppa fikk pupp på natten, og hun er våken 1-2 ganger fra 19-ca 06.30, men det er ingen problem å få henne til å sove igjen uten pupp. I dag våknet hun 06.30, noe jeg synes er litt tidlig, men det er så deilig å vite at vi to jentene kan gå og legge oss sammen og sove igjen om en time eller to. Utrolig koselig å sove med baby i armene :rodmer:

--

Vi var på visning her om dagen, men fant ut at vi nå begynner å få det så fint i leiligheten vår, at vi venter litt med å kjøpe hus. Hadde vi hatt plassmangel, hadde vi nok lagt inn bud på huset vi så på. Vi skal få tak i små varmelamper til verandaen, og pusse opp soverommet vårt, så blir det nok til at vi bor her en stund til :) Vi har i hvertfall ikke hastverk.

Nå skal jeg få i meg noe mat, og prøve å holde meg våken her (merker at øynene glir igjen, og jeg skriver bare feil hele tiden :gjeiper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii Lillefot! :vinke:

Er ikke så flink til å legge igjen ord i andres bøker for tiden, men jeg er ofte innom og leser til deg, det skal du vite!

Håper det ordner seg med nyjobb, og gamle-jobben! :)

Ønsker deg og LilleLo får en fantastisk søndag :kose:

...tenk at hun snart er 7 måneder....føles som om det var i går jeg fulgte spent med på om fødselen din snart skulle starte :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser litt etter en fraværende periode på KG :hallo:

Håper alt ordner seg med ny jobb og gamle-jobben, det fortjener du! :klemmer:

Når er permisjonen din ferdig? Og når tenker du å begynne å jobbe igjen?

Høres fornuftig ut å vente med hus i og med at dere har god plass der dere bor nå. Det er sånn vi tenker også..Skulle gjerne hatt hus, men jeg vil vite at vi virkelig har råd til det, også vil jeg vente til vi finner drømmehuset med stor D. Og det er ikke noe hastverk, så lenge vi bare er tre har vi god plass her :)

Mandags :klemmer: til deg

Edit: Signerer forresten Mon-The, tenk at Lille Lo snart er 7 mnd :rodmer: Syns akkurat hun ble født jeg!!

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...