Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Gjest Katee
Skrevet

Å, det høres ut som da jeg tok min i nakken. Jeg syns ikke det gjorde noe vondt :)

Det kan bli skikkelig dyrt ja :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, det høres ut som da jeg tok min i nakken. Jeg syns ikke det gjorde noe vondt :)

Det kan bli skikkelig dyrt ja :fnise:

Man tror som regel at det er vondere enn det er :)

Men den på foten var skikkelig vond.

Skrevet

Jeg er skikkelig dårlig for tiden.. Får slike "anfall" ofte, i større eller mindre grad. I går sovna jeg mens jeg var på besøk hos noen. I dag når jeg kom og møtte min kjære, var hans første setning: "har du energitap igjen nå?" han så det i hele ansiktet, selv om da var det ikke et "kraftig" anfall.. Dette er dritekkelt, og jeg håper de finner ut av det snart.. Er veldig spent på blodprøvene.. Min kjære er redd det er diabetes, og min mor har nevnt epilepsi.. Tror ikke jeg har virus på balansegangen sånn som legen foreslo.. Har lest litt om det, og det er noe som går over av seg selv.. Og da burde det vel snart ha gått over? Dette starta tross alt i fjor..

Skrevet

Blodprøvene var helt fint.. Kanskje litt lite b-vitaminer sa legen, men jeg var innafor grensa som hun sa.. Nå kjente jeg at jeg ble skikkelig skuffa.. Misforstå meg rett, er glad jeg ikke er syk, men jeg vil vite hva dette her er!!!

Skrevet

Jeg forstår deg! :troest: Det er både godt og vondt å få svarresultat som er 'fine'. Men man vil vite hva som er galt. Hva sier legen din at dere skal gjøre videre da? Eller fikk du bare tilsendt svarresultatene?

Skrevet

Jeg ringte legen fordi jeg blir bare verre og verre så jeg ville ikke vente.. Hun sa jeg måtte ta kontakt om jeg blir enda verre. Men jeg skal til ørenesehals-lege 11.08 så får vi se hva de finner ut..

Skrevet

Er det da de skal finne ut ang. virus på balansegangen?

Skrevet
:troest: Håper de finner ut hva som er i veien! :klem:
Skrevet

Er det da de skal finne ut ang. virus på balansegangen?

Jupp, noe jeg ikke tror det er.. :/ har feber om kveldene også nå.. Men min kjære er kjempe snill med meg :)

Skrevet (endret)

:troest: Håper de finner ut hva som er i veien! :klem:

Takk, det håper jeg også :)

Klem til deg også :)

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Hvordan er formen i dag? :klem:

Skrevet

Hvordan er formen i dag? :klem:

Ikke særlig bra.. Føler jeg klager veldig mye i innlegga mine nå :P heh..

Jeg la meg med feberen i går også (jeg må kjøpe ny febermåler), og våkna opp uten i dag tidlig. Var kvalm når jeg våkna, men det er jeg ofte fordi jeg spiser sjeldent kveldsmat og blir sulten over natta, og da er jeg kvalm av sult om morgenen. Jeg følte jeg måtte spy, så jeg drakk litt vann. Da brakk jeg meg med en gang.. Så gikk jeg på jobb og prøvde å spise frukost.. Det frista så utrolig lite at jeg hadde problemer med å svelge.. Var uvel i magen og hetetokter, og skikkelig sliten når jeg måtte snakke. Ble uvel når jeg skulle konsentrere meg om noe, som feks å snakke i tlf.. Så gikk jeg til lunsj nå, kjøpte kalkungryte. Kjøttet smakte grusomt, og det bøy meg i mot. Alle andre spiste det, så det var ikke noe galt med det egentlig. Men risen var kjempe god :)

Hver gang jeg spiser, må jeg på toalettet kort tid etterpå. Min kjære lurer nå på om jeg kan ha et virus i kroppen som ikke har blitt fanget opp på blodprøvene. Og sånn jeg er nå, så er det slike symptomer som like etter jeg hadde omgangssyken for noen uker siden. Så kan virke som det er det som henger igjen..

Helt ærlig, så har jeg alle symptomene til graviditet. Men jeg hadde mensen for to uker siden, så det er rart om det er det. Men jeg tror kanskje jeg skal ta en test bare for å være sikker.. Jeg er jo jente, og man kan jo ha blødninger i begynnelsen av graviditeten. Om det virkelig er det, så vet jeg ikke hva jeg gjør..

Skrevet
:klem: Stakkars søte, dette er virkelig ikke noe koselig! Ta en graviditetstest du, man er ikke hundre prosent sikker selv om man har hatt mensen. Og hvis du ikke blir bedre i løpet av et par dager syns jeg du burde ringe legen igjen, det er for lenge å vente til 11.08 når man ikke er frisk. Så det så. *streng*
Skrevet

:klem: Stakkars søte, dette er virkelig ikke noe koselig! Ta en graviditetstest du, man er ikke hundre prosent sikker selv om man har hatt mensen. Og hvis du ikke blir bedre i løpet av et par dager syns jeg du burde ringe legen igjen, det er for lenge å vente til 11.08 når man ikke er frisk. Så det så. *streng*

Hei Juliane! Så hyggelig å høre fra deg :) hatt en fin ferie?

Ja jeg tror nok det blir en graviditetstest i morgen tidlig, uten at min kjære får vite det :P og jeg tror nok jeg drar til legen igjen i slutten av uka om jeg ikke blir bedre for dette er skikkelig ekkelt.. Er så ubehagelig.. Og jeg tørr ikke trene, er redd jeg skal bruke opp den lille energien jeg har..

Skrevet

Juliane! Jeg finner ikke igjen boka di! Hva skjer?

Skrevet

:klem: Uff det der høres ikke greit ut. Ta en test for sikkerhets skyld. :kose:

Jeg synes også du skal dra til legen. Alt for lenge å vente til 11.08 ja! Det kan de ikke forlange at du skal! :fy_fy:

Skrevet

:goodbye: Endelig sånn rimelig ferdig med flytting og oppussing, og kommet hjem fra ferie, så nå har jeg stabil tilgang på KG igjen. :fnise:

Har sletta den gamle boka mi og laget ny i dag, men har ikke rukket å reklamere for den ennå. ;) Link i signaturen min!

Skrevet

Du har da lov å klage i din egen bok :troest: Dette høres ikke noe godt ut :klem:

Skrevet

:klem: Uff det der høres ikke greit ut. Ta en test for sikkerhets skyld. :kose:

Jeg synes også du skal dra til legen. Alt for lenge å vente til 11.08 ja! Det kan de ikke forlange at du skal! :fy_fy:

Ja det er kanskje litt lenge.. I kveld føler jeg meg bedre da, har ikke feber ennå. Jeg sovna på sofan i to timer, og det tror jeg hjalp mye..

Skrevet

:goodbye: Endelig sånn rimelig ferdig med flytting og oppussing, og kommet hjem fra ferie, så nå har jeg stabil tilgang på KG igjen. :fnise:

Har sletta den gamle boka mi og laget ny i dag, men har ikke rukket å reklamere for den ennå. ;) Link i signaturen min!

Hadde du det fint på ferie tross alt?

Sletta dagboka di?? :O Fyyyyyyy! ;) men bra du har laget ny da :) jeg får ikke opp signaturen din da jeg bruker iPhone og mobilutgaven.. Link? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...