InLoveWithLife Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #841 Skrevet 19. juli 2011 Så bra at han tar det seriøst! Håper de finner fort ut av det Det høres igrunn logisk ut at det kan være balansen, for jeg er ganske distré og ukonsentrert for tiden og jeg mener han sa at det kunne ha en sammenheng.. Så vi får bare se håper pillene funker i mellomtiden!
InLoveWithLife Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #842 Skrevet 20. juli 2011 Nå sitter jeg utafor lagerboden vår og venter på at min kjære viser vei for en som skal hente skinnsofa'n han hadde fra tidligere vi la ut senga mi og 2+3'n hans kl 1730, og når annonsen kom ut kl 1930, har det fader meg ikke stått stille på telefonen. Senga blir henta i morgen allerede, så dette gikk unna!! Hehe.. Helt sykt!!
InLoveWithLife Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #844 Skrevet 20. juli 2011 Ja det var skikkelig deilig! Så nå har vi kingsize-bed på soverommet. Føles som om jeg er tilbake på hotellet i las Vegas, de hadde skikkelig høye senger. Og det er denne også! Nærmere en meter høy
InLoveWithLife Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #845 Skrevet 21. juli 2011 Nå har jeg en tung periode med tanke på trening altså.. Vil ikke vil ikke vil ikke!!
InLoveWithLife Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #846 Skrevet 21. juli 2011 Og treningen ble droppa.. Ble jeg har absolutt ikke sittet på latsiden!! Jeg har ryddet ene klesskapet mitt som virkelig trengte en gjennomgang.. Det ble kastet (dvs gitt til Fretex) ti hvite søppelposer, litt over en sort svært søppelsekk til sammen. Og det var bare av mine klær, og bare fra det ene skapet!!! Pjuh, nå er jeg sliten.. Og nå kan jeg handle med god samvittighet for det ser ut som om jeg nesten ikke har klær
Gjest Katee Skrevet 22. juli 2011 #848 Skrevet 22. juli 2011 Jeg har hørt i fra en del Fy søren så grusomt!
InLoveWithLife Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #849 Skrevet 22. juli 2011 Så godt å høre Alyah. Ja jeg er helt skjelven...
InLoveWithLife Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #850 Skrevet 22. juli 2011 (endret) Jeg jobber med og jeg kjenner jeg er redd for å gå ut med vovva.. Det her er helt urealistisk, det føles ut som en vond drøm! Både jeg og min kjære og vår familie og venner er i trygghet. Kjenner ingen ennå som er rammet, men jeg kjenner at dette har preget meg mye.. Hvem skulle tro at noe sånt skulle skje? Men på en annen side har vi vel vært for naive.. Mine tanker går til de døde, de sårede, pårørende, vitner, og alle andre som på en eller annen måte har vært offer for disse forferdelige hendelsene. Jeg gruer meg til i morgen.. Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
Gjest Katee Skrevet 23. juli 2011 #851 Skrevet 23. juli 2011 Det er helt fryktelig. Jeg forstår godt at du er redd og skjelven
InLoveWithLife Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #852 Skrevet 23. juli 2011 I dag går det bedre. Det har roet seg litt på jobben, og det er bra med all info media kommer med.
InLoveWithLife Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #853 Skrevet 23. juli 2011 Jeg er utrolig sliten.. Har lyst å bare begynne å grine egentlig, for å få ut litt trykk. Tror ikke min kjære skjønner hvordan dette preger meg med tanke på jobben min.. Han viser iallefall dessverre litt dårlig forståelse.. Nå har jeg kommet meg hjem igjen hvertfall.. Håper ikke det blir noe mer jobb denne helga her..
Gjest Katee Skrevet 23. juli 2011 #854 Skrevet 23. juli 2011 I dag er det absolutt lov til å gråte selv om man ikke selv nødvendigvis er personlig rammet av denne fryktelige tragedien. Jeg syns det er vondt å lese at han ikke gir deg den forståelsen og trøsten du trenger i dag.
mia83 Skrevet 23. juli 2011 #855 Skrevet 23. juli 2011 Hei igjen. Lenge siden jeg har vært her nå. Jeg har også en tung da. Gråt i dag tidlig da jeg leste hvor mange døde som var funnet på Utøya.. Håper du har det fint ellers.
InLoveWithLife Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #856 Skrevet 23. juli 2011 I dag er det absolutt lov til å gråte selv om man ikke selv nødvendigvis er personlig rammet av denne fryktelige tragedien. Jeg syns det er vondt å lese at han ikke gir deg den forståelsen og trøsten du trenger i dag. Jeg tror ikke han gjør det med vilje, han bare skjønner ikke hvor mange inntrykk jeg får pga jobben min nå. Men når han kom hjem isted, så var han veldig snill og god. Så jeg tror han har skjønt det nå han har avlyst en avtale med en kompis blant annet for å være med meg ikveld, og det satte jeg kjempe stor pris på
InLoveWithLife Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #857 Skrevet 23. juli 2011 Hei igjen. Lenge siden jeg har vært her nå. Jeg har også en tung da. Gråt i dag tidlig da jeg leste hvor mange døde som var funnet på Utøya.. Håper du har det fint ellers. Hei Mia. Ellers har jeg det veldig fint Det er helt tragisk alt som har skjedd, og jeg er nok redd for at dødstallet stiger utover kvelden/morgendagen...
Gjest gjest- silje Skrevet 23. juli 2011 #858 Skrevet 23. juli 2011 Jeg har sittet klistra til tv skjermen i sikkert 20t nå.. Nesten ikke søvn forutenom noen få timer formiddag. Det er helt tragisk, men det er bra at mange blir påvirket av det som har skjedd, og at mange har full sympati med offrene og deres pårørendes. Det er helt naturlig å reagere, når man bor i lille trygge Norge. Bor ikke du i Oslo ILWL? (eller har jeg tatt feil igjen?)
mia83 Skrevet 23. juli 2011 #859 Skrevet 23. juli 2011 Hei Mia. Ellers har jeg det veldig fint Det er helt tragisk alt som har skjedd, og jeg er nok redd for at dødstallet stiger utover kvelden/morgendagen... Uff ja. Det er så tragisk! Dette ble en stille lørdagskveld gitt... føler ikke for å gjøre noe som helst egentlig...
InLoveWithLife Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #860 Skrevet 26. juli 2011 (endret) Jeg har sittet klistra til tv skjermen i sikkert 20t nå.. Nesten ikke søvn forutenom noen få timer formiddag. Det er helt tragisk, men det er bra at mange blir påvirket av det som har skjedd, og at mange har full sympati med offrene og deres pårørendes. Det er helt naturlig å reagere, når man bor i lille trygge Norge. Bor ikke du i Oslo ILWL? (eller har jeg tatt feil igjen?) Hei Silje. Jeg sitter fremdeles klistret både til tv og til nettaviser. Det går liksom ikke helt opp for meg dette.. Jeg bor i Oslo ja, og var på jobb når det smalt. Vi kjente det rista i hele bygget. En av mine kollegaer sier når det smeller: "håper ikke dette er et sånt øyeblikk hvor vi alle kommer til å huske hvor vi var". Dessverre ble det et sånt øyeblikk... Jeg jobber også med, så vi har hatt mye å gjøre. Er sliten kjenner jeg.. Men er likevel glad for at det har blitt mye å gjøre, for da må jeg opptre profesjonelt, og legge vonde tanker til side. Men det går nok opp for meg til slutt.. Og jeg gruer meg til det.. Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå