InLoveWithLife Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #764 Skrevet 18. juni 2011 misunnelsesverdig :sjenert: Velkommen kfchen! Hvem er du da?
InLoveWithLife Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #765 Skrevet 18. juni 2011 Pjuh, ferdig med 7 timers overtid og middag ute med jobben. Noen timer søvn nå, så blir det 8 timer overtid i morgen også. Men er greit det da, nesten 10 000 ekstra i lønn er veldiggreit Hehe.. I min jobb er det sjeldent man får mulighet for å jobbe overtid. Vi jobber bare for avspasering vi. Så deilig når jeg blir spurt Nå blir det greys i senga med min kjære til vi sovner
InLoveWithLife Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #767 Skrevet 19. juni 2011 Har tatt 20 timers overtid i løpet av helgen men er helt grei jobb jeg har hatt, noe ala det jeg gjør til daglig. Så har egentlig bare vært kos, og lettjente penger Hehe.. Gleder meg allerede til lønna i juli!! men noen tusenlapper ekstra dette, og det merkes fort!! :D
InLoveWithLife Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #768 Skrevet 20. juni 2011 Nå har jeg fyllt ut papirene for å søke om erstatning etter voldsepisoden i januar. Ting tar tid vi er kalle inn til rettssak 29.08.. Jeg gruer meg!!! Gjerningsmannen er siktet mot straffeloven paragraf 229, jf 232. Alvorlige greier gitt!! Jeg håper virkelig han blir dømt for dette og at min kjære får erstatning.. Min sagt er henlagt, de kunne ikke bevise at skadene mine kom av hendelsen. Men de skal bruke det mot han i retten likevel. Så det kan hjelpe saken med å få han strengere dømt. Det jeg syns er verst med rettssaken, er to ting. Jeg får ikke være der inne når min kjære skal forklare seg, eller når gjerningsmannen skal forklare seg (kunne godt tenke meg å hørt hva han sa ja!). Og når jeg kommer inn og skal vine, må jeg si hele navnet mitt og adressen min. Det må jeg virkelig si at jeg ikke liker da vedkommende jobber i et firma som har kontoret sitt 100m unna blokka mi.. Jjeg tror han her er truende til å ta hevn.. Usj..
InLoveWithLife Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #769 Skrevet 20. juni 2011 Enda godt at min kjære ikke har adressen sin her
Gjest Katee Skrevet 20. juni 2011 #770 Skrevet 20. juni 2011 Å, jeg skjønner at du gruer deg, men du er tøff nå. Han skal få sin straff!
InLoveWithLife Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #771 Skrevet 21. juni 2011 Ja vi satser på fengselsstraff og erstatningskrav Han har mange saker på seg og alt er samme dag, så jeg tipper han kanskje ryker i fengsel et år
*appifany* Skrevet 21. juni 2011 #772 Skrevet 21. juni 2011 Du skal ikke oppgi noe som helst foran der kriminelle idioten, bare opplys retten om det Må være måte på hva du skal si.... Det tar nok en god stund før kravet om erstatning kommer uansett
InLoveWithLife Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #773 Skrevet 22. juni 2011 Nei jeg har ikke særlig lyst å stå der å si det når han har "kontoret" sitt i nabolaget.. :/ men hvordan får jeg sagt i fra da? Må jeg si ifra på forhånd? I dag var jeg på Zumba for første gang. Dæven så artig! Nå er Zumba og Box mine to yndligstimer, og det passer jo bra for Zumba er kondisjon og Box er styrke
InLoveWithLife Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #775 Skrevet 23. juni 2011 Jeg fikk brev fra Haukeland sykehus i dag!!!! Jippi Jippi jej!!! Men jeg kan ikke dra.. Har fått time 29.08 kl 0930, og kl 1330 skal jeg møte i tingretten Hehe.. Så jeg skal ringe i morgen å få time 3.oktober tenkte jeg!! :D Men hvordan blir det å dra til Polen for tre dager to uker etterpå? Orker jeg det tror dere? Er bare dagskirurgi da.. Inn og ut igjen samme dag..
Gjest gjest- silje Skrevet 23. juni 2011 #776 Skrevet 23. juni 2011 Hei hei Jeg trodde ikke man skulle opplyse sensitive opplysninger? Dere er jo helt klart blitt overfallt, og skal han da få vite deres adresse Jeg har trent zumba en stund nå, og jeg digger hele opplegget må jeg si:)
Gjest Kathrine25 Skrevet 23. juni 2011 #777 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Hei! Har lest litt i dagboken din, InLoveWithLife, og tenkte det var på tide med en hilsen:)(har ikke hatt tid til å skrive før nå) Synes du er tøff og beundringsverdig, det skal du ha:) Håper at gjerningsmannen får sin straff og at du kan etter beste evne legge det bak deg og se fremover:) Håper det ordner seg med ny time på sykehuset:) Endret 23. juni 2011 av Kathrine25
Gjest Katee Skrevet 23. juni 2011 #778 Skrevet 23. juni 2011 Spørs vel hva du skal gjøre kanskje? Hvordan går det? Nå reiser jeg snart, men jeg skal prøve og titte innom innimellom
InLoveWithLife Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #779 Skrevet 24. juni 2011 Hei hei Jeg trodde ikke man skulle opplyse sensitive opplysninger? Dere er jo helt klart blitt overfallt, og skal han da få vite deres adresse Jeg har trent zumba en stund nå, og jeg digger hele opplegget må jeg si:) Hei Silje!! Det var lenge siden, velkommen tilbake. Vet du, nå har vi fått oss hund!! Nei jeg trodde ikke det jeg heller, men en kollega av meg måtte oppgi de opplysningene fremfor alle når syn var i retten etter drapstrusler.. Hvordan går det med deg?
InLoveWithLife Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #780 Skrevet 24. juni 2011 Hei! Har lest litt i dagboken din, InLoveWithLife, og tenkte det var på tide med en hilsen:)(har ikke hatt tid til å skrive før nå) Synes du er tøff og beundringsverdig, det skal du ha:) Håper at gjerningsmannen får sin straff og at du kan etter beste evne legge det bak deg og se fremover:) Håper det ordner seg med ny time på sykehuset:) Hei Kathrine! Så hyggelig at du stakk innom Takk for hyggelig hilsen Jeg ringte sykehuset i dag, og sa jeg ikke kunne komme 29.08.. Men den type operasjon som jeg skal ta, skal flyttes til en annen avdeling fra september, så hun kunne ikke si noe om når jeg fikk ny time. Men hun skrev ned at jeg ikke kan før oktober. Så får vi bare håpe på at jeg ikke havner bakerst i køen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå