Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet
:rodmer: Blir glad av å høre at du har det bra!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:rodmer: Blir glad av å høre at du har det bra!

Tusen takk Juliane :)

Og i lige måde!! :)

Skrevet

Jeg må bare dele en sms med dere for å vise hvor bra jeg og min kjære har det. Plutselig så tikket denne inn i dag, og det til tross for at jeg sto opp på skikkelig feil for i dag tidlig og var ganske så amper! Hehe.. Ble en smule stressa når jeg plutselig kom på at Polo var kommet hjem igjen.. Da begynte vi å få litt dårlig tid.. Hehe.. Stakkars både Polo og min kjære.. Men her er meldingen jeg fikk: "Før jeg møtte deg var livet mitt mørkt å trist, men du vekket meg til live å viste meg hvor deilig livet er. Elsker deg XXX" <3

Skrevet

Edit: sto opp på feil foT

Skrevet

Sånn Alyah, da var den brasilianske voksen overstått. Det verste med hele greia, syns jeg, er jo å ligge der naken fremfor en villt fremmed kvinne, og i tillegg skal hun ta bort hår både her og der!! Men, jeg trodde det skulle være verre faktisk. Det var vondt første gangen hun dro av, men så blir man vandt til det. Jeg grua meg mer enn det faktisk gjorde vondt. Og svien gikk fort over. Så nå blir det spennende å se hva min kjære syns ;) jeg trodde forresten jeg bare skulle ta bikinilinjen, men Neida. Hun fjerna absolutt alt, til og med bak ;) Hehe..

Etterpå ble det farging og forming av øyenbrynene, før det ble hodebunnsmassasje, hårklipp og styling. Så alt i alt en veldig bra dag :)

Gjest Katee
Skrevet

Så du gikk helt Hollywood da. Det er det jeg tenkte også, men jeg vet ikke om jeg tørr, men siden du sier det ikke gjorde så vondt som du trodde. Kanskje? :sjenert::)

Hører ut som en fin bli-ny-dag da :):hoppe:

Klipte du ny frisyre eller ble det stussing? :)

Skrevet

Det ble ny frisyre :) eller delvis. Jeg tok vare på litt av lengden, men klipte opp litt, og laget litt pannelugg :)

Jepp, gikk for skikkelig Hollywood-style ;) Hehe..

Nei det var faktisk ikke så ille altså, virkelig. Og sviingen gikk over med en gang :)

Gjest Katee
Skrevet

Hm, da må det faktisk vurderes :) Hva betalte du da? Om jeg kan spørre

Skrevet

Jeg kjøpte dagens deal på groupon for lenge siden, så jeg betalte 649 kroner for hårklipp og styling, brasiliansk voks, hodemassasje, og for forming og farging av øyenbryn. Men den salongen jeg var på tar normalt 300 pr gang, og hun sa man trenger bare å gjøre det en gang i mnd :)

Skrevet

Ja ikke sant? Gå inn på groupon.com og meld deg inn, så får du masse bra tilbud :) det er for Bergen også :)

Skrevet

Snille kjæresten min har kjøpt rosa helikopter til meg!! :)

Radiostyrt vel og merke..

Skrevet

Hehe, ja var kjempe kult!! Og kjempe artig!! :)

Skrevet

I dag spurte minstegutten til min kjære: "pappa, sant du bor oss InLoveWithLife?" og så med navnet mitt!! :) når han sa det, kjente jeg at jeg ble veldig rørt :) og veldig glad :) er nok ikke så altfor lenge før jeg møter dem nå tror jeg..

Huset skal selges i sommer også, i går ble kontrakten med megler underskrevet :) huset selges i august.. Fyyyy så deilig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...