Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nååååh :hund:

Gleder meg til oppdatering :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Korleis gjekk det å møte hunden? :biggrin:

Skrevet (endret)

Halloen :)

Møtet med hunden gikk kjempe fint :)

Hun har valgt oss hvis alt klaffer mellom oss og hunden :)

Så i morgen skal jeg hente han i 13-tiden, så skal han være hos oss til kvelden.

Jeg gleeeeeeeder meg!!!! Han var så skjønn :)

Og jeg tror det går bra, for det gikk veldig fint i går. Han ble skikkelig gira på min kjære, han var nemlig stor fan av skjegg :fnise:

Så nå skal jeg straks vaske leiligheten så det er rent og fint her til lille Polo kommer på besøk i morgen :rodmer:

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Nååååhhh! så sweeet!!! :hjerte:

Skrevet

Heisann alle sammen!

Fredag med Polo gikk ganske så bra :) han var med på jobb en tur, biltur hjem, og så spiste vi og lekte litt hjemme. Han lette etter eieren når han kom inn i leiligheten her, men utenom det så gikk det fint.

Og så kjørte vi han hjem, og snakket med eieren.

Og det endet opp med at vi får Polo hjem til oss, allerede fra fredag, og ut september :)

Og vi gleder oss!!!! :):rodmer:

Ellers, så var jeg til Kiel med venninna mi i helgen, lør-man. Begge ble så fulle på lørdagen, at vi orket ikke i land ;) ingen stor nedtur da alle butikkene var stengt uansett..

Men en kjempe artig tur!! :)

Og nå er jeg syk.. Både jeg og venninna mi har blitt syke.. Kvalme, svimle, hetetokter, og halsbrann..

Aner ikke hva det er, men det er skikkelig ubehagelig. Er redd det er omgangssyken som går rundt..

Er veldig fort å bli smitta på en båt sånn om noen har hatt det der.. Men da går det nok over snart :)

Skrevet

Huff, god bedring! :klem:

Så koselig med hund! Men... blir det ikke fryktelig trist å skulle gi ham fra dere etter å ha hatt ham så lenge? :trist:

Skrevet

Nåh, så bra det gikk fint med Polo. Da må jo hun vært kjempefornøyd med dere da :jepp:

God bedring! :troest:

Skrevet

Takk begge to :)

Ja tror hun fikk et godt inntrykk av oss, pluss at Polo ble skikkelig gira på min kjære da så. De klaffa jo med EN gang ;)

Juliane: Jo det kan nok bli litt trist.. Men vi får nok møte han igjen siden vi bor i samme by :) Men er en ganske grei måte å finne ut om vi kan ha hund sammen :)

Min kjære er ikke helt en sånn "liten-hund-type", men han måtte innrømme at han syns Polo var kjempe søt, og så ble han veldig glad når han fikk herje litt med han, og så at Polo tålte litt herjing :) Hehe.. Tror dette blir bra jeg :)

Jeg er fremdeles dårlig.. Men har karva meg på jobb.. Blir ikke full dag på meg tror jeg..

Min kjære skal jobbe sent både i dag og i morgen. Og jeg tror det fort kan bli veeeldig seint. Så da skal jeg bare hjem og slappe av, sove litt tror jeg, og lage masse varm drikke. Tror feberen har kommet nå også... Usjameg..

Skrevet

Takk takk :)

I dag er jeg helt frisk igjen :)

Skrevet

Heisann, og god fredag :)

Dagen i dag har vært bortimot perfekt!!

Først våknet jeg av at min kjære krøllet seg inntil meg og holdt rundt meg og nusset og koste, så kom jeg på jobb og der var det stille og rolig så jeg fikk dratt ut og besøkt mine ansatte og være sosial. Kl 1045 var jeg på bruddkontroll igjen, og denne gangen fikk jeg endelig gå hjem uten gips!!!!

I kantina var det vm-grøt til lunsj, og det har jeg siklet etter lenge. Så var det ut igjen og kunne være enda mer sosial :)

Etter jobb kjørte jeg hjem, og møtte min kjære der. Vi kjørte sammen ned til Polo, og hentet han. Han ble med på en kjøretur, så gikk vi en liten tur før vi gikk opp i leiligheten vår. Der rydda vi på plass tingene til Polo; kurven hans med "pelsen" i stuen, og "huset" hans i gangen.

Så lekte vi litt, spiste, og gikk lengre tur.

Nå ligger jeg under teppet i sofaen

Skrevet

Hmm.. Noe skjedde.. Jeg fortsetter!

Nå ligger jeg under teppet i sofaen, og Polo ligger ved føttene mine. Han er veldig trøtt, men alt er nytt og spennende her så han vil ikke sove. Han kan jo ikke gå glipp av noe!! ;) men han slukner nok om noen minutter nå.. :)

Ha en fin fredagskveld alle sammen, og en god helg :)

Skrevet

Ps: jeg skriver fra mobilen og der har man ikke "mine innlegg", så jeg går gjennom dagbøkene deres en annen gang i løpet av helgen :)

Skrevet

Nååh, hørtes ut som en herlig dag! :nigo:

Er litt redusert, så er bare innom å gir en :klem:

Skrevet

Vi har det så bra alle tre :)

Bortsett fra selvsagt svaner min kjære har for sine to gutter..

Men er så lite jeg kan gjøre for å hjelpe... Annet enn å bare være der for han og la han prate om det når han føler for det.. Og å gi han litt alenetid når han trenger det :)

Nå har jeg og Polo gått en lang tur på over to timer med en venninne og hennes venninner hund, så nå er både jeg og Polo litt trøtte ;) Hehe.. Men snart skal jeg på besøk til en annen venninne.. Usikker på om jeg skal ta med Polo.. Tror han er trøtt og sliten, pluss at det kan være greit at han får være litt alene her før han skal være alene mens vi er på jobb i morgen. Men først skal vi kose litt på Wigæn ;)

Min kjære er i familieselskap i dag da pappa'n hans har bursdag i dag :)

Skrevet

Nå har Polo blitt dusja, og han var kjempe flink :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...