InLoveWithLife Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #741 Skrevet 9. juni 2011 Plutselig satt jeg og min kjære på Gardermoen og venter på flyet til Praha vi bestilte turen spontant i går hee.. Vi skulle egentlig til Sverige med en kamerat av min kjære, men er meldt drittregn hele helgen.. Så da fant vi ut i går at vi stikker til Praha istedenfor!! hihi
InLoveWithLife Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #743 Skrevet 10. juni 2011 Praha er kjempe digg!! Nå sitter vi ved karlsbroen og nyter sola og drikker øl
InLoveWithLife Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #745 Skrevet 11. juni 2011 Nå har jeg tatt manicure og pedicure mens min kjære har sittet på bar og drukket øl. Det tok ikke lenger enn 2,5 timer det jeg gjorde, så dere kan tenke dere at min kjære har fått tid til en del øl Hehe.. Snille kjæresten min som ikke ble sur og lei han kosa seg med trådløst Internett og monopol på iPhone
InLoveWithLife Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #746 Skrevet 12. juni 2011 Nå sitter vi på hard rock og blir litt brisne før vi skal ta drosje til flyplassen har shoppa mer enn forventa.. 3 bukser, 1 shorts, 1 sexy undertøyskjole, 4 truser (det hørtes ikke særlig sexy ut) Hehe.. 2 tipper, 1 tunika, 3 skopar (2 pensko og et sommersko).. Ehm.. 2 pilsner urquell-glass, liten gave til mamma, pappa, søster og venninne. Sendt kort til mamma, pappa, besteforeldre, foreldrene til min kjære (vi møtte faktisk dama til broren til min kjære på flyet til Frankfurt på veien ned på torsdag).. Hmm.. Min kjære har kjøpt seg pensko (kjempe stilige!!), deksel til iPhone, linse til kamera ("solbriller" til kamera som han sier for at jeg skal skjønne.. Hehe), solbriller og en t-skjorte.. Og ja! Jeg kjøpte tightser også tja.. Noe øl tar vi med oss hjem, og så skal vi vel bruke opp kvota vår på Gardermoen.. Begge kjøpte hver sin parfyme på Gardermoen på veien ned også. Sommerparfyme. Kjempe god min kjære har også kjøpt gave til sine foreldre.. Hmm.. Så kjøper vi souvenirglass
InLoveWithLife Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #747 Skrevet 12. juni 2011 Hmm.. Jeg tror jeg trykka feil.. Men vi kjøper glass fra hard rock som står Prague på jeg ville egentlig at vi skulle tegnes på karlsbroen (karikatur) men min kjære har visst aldri hatt sansen for det.. :/ så da utgår vel det
InLoveWithLife Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #750 Skrevet 13. juni 2011 (endret) Home Sweet Home! <3 Vi har hatt en kjempe fin tur, men deilig å komme hjem også. Min kjære legger nytt gulv på balkongen i dag, mens jeg rydder og vasker. Jeg har faktisk helt glemt å skrive at Polo flytta til min mor på tirsdag. Da var hun innom og henta han og alle tingene hans.. Det var litt trist, men godt å vite at han får det bra. Og så får jeg jo fortsatt se masse til han når det er mamma som har han, og ikke en fremmed Så i dag skal vi hente Vovva.. Det er en hund som en kamerat av min kjære eier, men som ikke kan ha han lenger. Så i dag får vi et nytt familiemedlem han er en blanding av ild english bulldog, og amerikansk bulldog. Sort, med hvitt hode og hvite poter. Helt nydelig!! han har Vært på besøk hos oss en uke før, så vi vet at dette kommer til å gå fint Tenk, nå blir vi en liten familie <3 Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
InLoveWithLife Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #752 Skrevet 13. juni 2011 (endret) Vovva er et like tøft navn som hunden er tøff :D Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
InLoveWithLife Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #753 Skrevet 15. juni 2011 I dag skal jeg prøve core.. Det blir spennende!! Vi er overraskende flinke venninna mi og jeg nå, men treninga. Vi er på trening minst tre ganger i uka, alt er timer omtrent. Men det er det vi merker vi får mest ut av.. Sånn har vi holdt på i en mnd nå. Jeg merker ikke noe på vekta ennå, men jeg føler meg mye bedre, og jeg har mista 6 - SEKS cm rundt livet allerede. Det skjedde på to uker
Gjest Katee Skrevet 15. juni 2011 #754 Skrevet 15. juni 2011 Det er jo kjempebra! Du merker det snart på vekta, men ikke tenk så mye på antall kilo. Bruk målebånd og mål du
InLoveWithLife Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #755 Skrevet 15. juni 2011 Ja er det jeg tenker også Alyah Problemet er disse teite legene på Haukeland som går etter BMI'en min..
InLoveWithLife Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #757 Skrevet 16. juni 2011 Jeg venter på en operasjon, og da må BMI'en min være under 30..
Gjest Katee Skrevet 16. juni 2011 #758 Skrevet 16. juni 2011 men siden du mister cm allerede så forsvinner det nok kilo snart, skal du se. Du er kjempeflink!
InLoveWithLife Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #759 Skrevet 16. juni 2011 Takk Alyah ja var ganske fornøyd med det etter bare to uker men eg vet at jeg har en lang vei å gå når det gjelder maten.. Der er jeg ikke flink nok ennå.. Men det kommer seg etterhvert i dag foreslo min kjære fiskepinner faktisk, så da får jeg i meg litt fisk også
Gjest Katee Skrevet 16. juni 2011 #760 Skrevet 16. juni 2011 JEg tror dette kommer til å gå fint. Det blir litt hardt av og til, men du klarer det! Æ har trua!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå