*appifany* Skrevet 1. april 2011 #701 Skrevet 1. april 2011 Ja, håper og at du har det bra ! God helg!
InLoveWithLife Skrevet 5. april 2011 Forfatter #703 Skrevet 5. april 2011 Heisann!! Så hyggelig at det er liv i dagboken min selv om det er lenge siden jeg har vært her Jeg får vel oppdatere dere litt. Ringen kom tirsdagen etter bursdagen min, men den var selvfølgelig for liten.. Så jeg går å venter på ny. Ventet i to uker nå, men vi vet at det kan ta tre-fire uker for de må bestille den fra Nederland. Festen ble kjempe bra! Først en del shopping med mor og kjære, og så ble det sinnsykt god stemning på festen og alle var kjempe glad og ikke noe tull eller styr mellom noen. Gud så herlig!! Ellers så er alt kjempe bra mellom meg og min kjære i grunn. Selvfølgelig er det litt ups and downs, men slik er det jo alltid. Eksen hans fant ut for noen uker siden at vi bor sammen nå, og da ble det litt styr. Også jobber vi en del for tiden begge to så vi er litt slitne og da blir vi litt grinete begge to. Men ellers er alt bare bra Polo har det også kjempe bra! Han er på besøk hos et vennepar av oss nå som har to katter, og der trives han kjempe godt. Han er jo så leken, og koser deg med de to kattene På jobben er alt ok også, bortsett fra mye jobbing da. Også fikk vi beskjed i går om at sjefen over min sjef (har kontor over gangen for meg) har fått kreft.. Så vi venter på tilbakemelding om hvor alvorlig det er.. På fredag som var, vant jeg to billetter til vif-aafk, med VIP-inngang (inkl. mat og drikke), så da kosa seg meg der med en venninne før det bar videre på jentevors, og så møtte vi gutta på byen etterpå. Så Sverige en kjapp tur lørdag, og søndag ble daffedag med fotball.. Ikke det at jeg kan skryte noe over kampen på søndag men.. Usj.. Utenom det, så er vel alt som normalt. Har begynt å trene fast to-tre ganger i uka, og har begynt å bli mer bevisst på maten jeg spiser. Men må innrømme at jeg mangler fremdeles mye motivasjon, og uten motivasjon kommer ikke jeg så langt. MEN, jeg fant ut at jeg skal prøve pillene Alli, så får vi se. Den krever fremdels at man tenker mosjon og sunnhet, så blir ikke å ligge på latsiden. Men den hjelper til med å velge rett mat, så blir spennende å se hvordan den fungerer på kroppen min. Tjaaaa.. Det var vel det tror jeg? Ingen store nyheter med andre ord Håper det står kjempe bra til hos dere også
Gjest Katee Skrevet 5. april 2011 #704 Skrevet 5. april 2011 Høres ut som du har fått gjort mye, syns nå jeg Og så hyggelig at festen gikk bra!!
InLoveWithLife Skrevet 7. april 2011 Forfatter #705 Skrevet 7. april 2011 Takk Alyah! Hvordan går det med deg da? Ble det ny jobb?
InLoveWithLife Skrevet 15. april 2011 Forfatter #706 Skrevet 15. april 2011 Heisann Ringen min kom forrige torsdag!! Men den var fremdeles for liten..... Så nå har vi bestilt enda en størrelse større.. Var nesten ikke forskjell mellom den første og den andre.. Så ble litt skuffa.. Men heldigvis får de tak i en større en Ellers er alt kjempe bra. Vi lever på rosa skyer og har det kjempe fint. jeg har bare 6,5 timer igjen før påskeferie, og da har jeg fri til 26.april. Det skal bli så ufattelig deilig!! Vi skal hjem til vestlandet tirsdagskveld, være hos min mor til torsdag, og så dra til fjells torsdag til søndag. Så blir det hjem på søndag Men, jeg er klar for å møte kjære`s foreldre snart nå.. Vil møte de og sette en ansikt til navnene, og vil at de skal kunne sette et ansikt til meg også, og bli kjent med meg.. De vet jo endel om meg, og de vet jo at jeg og min kjære er blitt samboere, så det må være litt rart for dem at de ikke har møtt meg ennå.. Men nå er jeg klar for å møte de iallefall. Vet ikke når det kommer til å skje, men det tar vi som det kommer. Min kjære må også bli klar for det Og selvfølgelig foreldrene hans..
Gjest Katee Skrevet 15. april 2011 #707 Skrevet 15. april 2011 Å, nå har du snart ferie Så herlig! Det blir kos for deg å ta han med deg, tenker jeg Godt at ringen kan bestilles større. Størrelser er noe herk uansett om det er smykker eller klær. For meg virker det som at ingenting er likt lenger og alle bare opererer med sine egne størrelser Jeg er i samme jobben og blir nok værende til jeg har fått dietten overstått. Trenger å konsentrere meg om den nå og å bli frisk og rask Godt å høre fra deg!
InLoveWithLife Skrevet 15. april 2011 Forfatter #708 Skrevet 15. april 2011 Å, nå har du snart ferie Så herlig! Det blir kos for deg å ta han med deg, tenker jeg Godt at ringen kan bestilles større. Størrelser er noe herk uansett om det er smykker eller klær. For meg virker det som at ingenting er likt lenger og alle bare opererer med sine egne størrelser Jeg er i samme jobben og blir nok værende til jeg har fått dietten overstått. Trenger å konsentrere meg om den nå og å bli frisk og rask Godt å høre fra deg! Hei! Så koselig å høre fra deg Ja jeg også føler at alt og alle opererer med sine egne størrelser. irriterende!! Men de er jo behjelpelige i butikken da.. Men servicen er jeg ikke sånn kjempe godt fornøyd med. Det må jeg si.. Men men.. Ingenting som kan bli perfekt (utenom ringen i seg selv..) Du blir i samme jobb ja? Nå har jeg spurt deg i din egen dagbok om hva slags diett du går på, så jeg trenger ikke spørre her, skal gå inn å se hva du har skrevet
InLoveWithLife Skrevet 28. april 2011 Forfatter #711 Skrevet 28. april 2011 Tilbake fra påskeferie! Alt bra med deg Alyah? Hatt en fin påske? Vår påske har vært veldig deilig. Stille og rolig, med både avslapping hos min mor og kos på hytta. Var på hytta tors-søn, og vi kjedet oss ikke et eneste sekund. Deilig Til helgen skal min kjære på et biltreff, så da skal jeg i en bursdag i morgen og ha jentekveld med grilling på lørdag. Usikker på hvor mange som faktisk kommer på lørdag, men det spiller ikke så stor rolle. Koselig blir det nok uansett Men jeg er trøtt.. Alt jeg vil er å soooove!! Det er ulempen med ferie.. Man blir så fort vandt til å kunne sove litt ekstra.. Og så plutselig kan man ikke det lenger.. Æsj.. Hehe.. Men for all del, med dette været som er nå, så vil man ikke sove bort dagen heller!! I dag skal jeg på trening. Har snakket om å slanke meg siden januar nå, men har ikke akkurat gjort så mye for å få det til.. Vet ikke når jeg kommer til å klare det, jeg får bare ta litt etter litt. Er fremdeles maten jeg sliter med, og det er ikke nødvendigvis HVA jeg spiser. Er mest mengden egentlig.. Men jeg vet at dersom jeg starter med treningen, kommer maten av seg selv Før påske var jeg på veiledningstime hos SATS og fikk laget et treningsprogram til meg, og det kjente jeg ga meg masse motivasjon. Så i påsken var jeg kjempe aktiv og gikk masse på ski Etter trening får jeg vel hjelp å rydde/vaske.. Polo har det også veldig fint Han kosa seg med min mor noen dager i påsken før han ble med på hytta. Men han kosa seg stort i sola der oppe, selv om det var snø Eieren har bestemt seg for å omplassere han permanent, så det er snakk om at min mor skal ta han fra sommeren av..
Gjest Katee Skrevet 28. april 2011 #712 Skrevet 28. april 2011 Å, du må fortelle hvordan treningen gikk! Så flink du er som er kommet i gang! DET er dørstokkmila som er lengst, som de sier. Jeg har hatt en fin og rolig påske Ganske fornøyd, og nå tar jeg langhelg så det blir deilig Håper du koser deg masse!
*appifany* Skrevet 1. mai 2011 #713 Skrevet 1. mai 2011 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, men det er ganske så hektisk for tiden og KG blir nedprioritert! Håper du koser deg masse for tiden!
InLoveWithLife Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #715 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Hei alle sammen!! Jeg er så sjeldent her inne for tiden.. Beklager så mye.. Men jeg har det kjempe bra!!! Må vel oppdatere litt.. Blir sikkert mye frem og tilbake, for vet ikke hvor jeg skal begynne.. Ringen min kom for to uker siden Kjempe fin og jeg går med den hver dag Alle kommenterer den. Den ER SÅ FIN!!!! Treningen går bra. Jeg og venninnen min hadde time med personlig trener forrige onsdag, og det var HARDT!! Vi hadde veldig lyst å kjøpe klippekort, men det er altfor dyrt.. Så nå skal vi gi alt og vise han PT`n at vi kan klare det alene Så på søndag og i går var vi på spinning, og i dag skal vi på boksing. Blir tøft å prøve ut boksing Jeg har skikkelig motivasjon nå, ogdet kjenner virkelig ut som fettet bare renner av kroppen! Hehe.. Det skjer nok ikke så fort, men så lenge motivasjonen er der er det bare gøy Jeg begynner å få god kontroll på matinntaket også nå, det er slutt på smør, dressing, ost og sånne kaloribomber som man ikke tenker på. Jeg hiver innpå med frukt og grønt, og spiser masse kylling. I går var jeg på et møte der det ble servert Peppes, og jeg spiste ikke en eneste bite!!!! 17.mai var kjempe koselig. Min kjære var med foreldre + bror ut til barna + moren til barna. Det gikk vel litt så som så, men han syns det var greit. Eldstesønnen skulle gå i tog med skolen for første gang og det syns min kjære var kjempe koselig Jeg gikk i byen med en venninne, i bunad. Jeg elsker bunaden min På kvelden møttes mange venner + min kjære + min søster på en restaurant for å sise og kosedrikke litt. Og det var utrolig koselig!! Så dumt at vi alle skulle på jobb dagen etter.. Ellerså kunne den kvelden blitt lang Det begynner jo å gå bra med Sogndal nå også, så jeg begynner å gjøre meg klar til avreise i helgen da Sogndal skal ha hjemmekamp mot Vif, og min sjef er VIF-supporter.. Så da blir det bortover, jeg alene i en bil med bare VIF-supportere.. Hehe.. Ellerså er mai måned en hektisk måned med masse å gjøre på jobb, og masse kurs. Jeg har vært på ledelseskurs, og på rekrutteringskurs. Og så skal jeg på HMS-kurs i begynnelsen av juni. På fredag skal jeg til frisøren for klipp, og så skal de fikse øyenbrynene mine, og så skal jeg prøve brasiliansk voks av bikinilinjen.. Noen som har prøvd?? Må innrømme at jeg gruer meg litt... Nå hadde jeg tenkt å avslutte for jeg trodde jeg hadde fått med meg alt, men neida! Jeg holdt jo på å glemme det viktigste.. Vi har bestilt ferien vår!! Vi drar til Las Vegas først i 10 dager, for så å fly til New York og være der i 5 dager Så vi skal være i USA i hele 15 dager!! Wuhu!!! Å gurimalla som vi gleder oss I tillegg til dette har jeg kjøpt bursdagsgave til min kjære allerede, nemlig en tur til Krakow. Så vi blir hjemme i ca. 2 uker, før vi drar til Krakow Men der skal vi bare være i to netter da.. Og min kjære får ikke vite noe fø bursdagens hans, som er like før vi drar Hehe.. Har nettopp sendt mail til arbeidsgiveren hans om han kan få fri, så da gjenstår det bare å få OK fra de, og så bestiller jeg fly Det var det.. Tror jeg.. For denne gang.. Nei! Jeg glemte en ting til.. Eieren til Polo har bestemt seg for å omplassere han permanent, og min mor har bestemt seg for å ha han. Så hun kommer å henter han 7.juni. Og vi har hatt en annen hund på besøk noen dager som vi har bestemt oss for å kjøpe. Det er en blanding av Old english bulldog og amerikansk bulldog. Han heter XXX Er en kjempe helrig hund!! Så han flytter inn hos oss i midten av juni, etter at vi har vært på helgetur til Sverige (vet ikke hvor i Sverige.. Hehe..) Sånn!! Nå må jeg tilbake til arbeidet mitt her.. Hehe.. Ha en fin dag videre dere!! Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
Gjest Katee Skrevet 24. mai 2011 #716 Skrevet 24. mai 2011 Å, USA og Krakow! Så kult! Men du må jammen passe deg for Enga-fansen Har vurdert brasiliansk, men jeg er litt pingle Du får fortelle hvordan det gikk
*appifany* Skrevet 24. mai 2011 #717 Skrevet 24. mai 2011 Så godt å endelig høre fra deg igjen OG det er enda herligere å høre at alt går strålende. Jeg var en av de som tvilte litt når du bestemte deg for å prøve igjen, men dere har bare bevist at kjærligheten kan overvinne ALT Vi skal og til USA i sommer! Skal vi ha KG rendez-vous i Las Vegas eller New York
InLoveWithLife Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #718 Skrevet 26. mai 2011 Å, USA og Krakow! Så kult! Men du må jammen passe deg for Enga-fansen Har vurdert brasiliansk, men jeg er litt pingle Du får fortelle hvordan det gikk Hehe, ja jeg passer meg for Enga-fansen, men er heldigvis sjefen min og venninner av henne jeg skal sitte på med så tror det skal gå bra Hehe.. Jeg gleder meg kjempe mye til USA og Krakow Jeg gruer meg veldig til voksen i morgen.. Jeg skal si ifra hvordan det gikk Men skal til frisøren også da, og så skal jeg fikse øyenbrynene mine. Så tror det blir en bra dag
InLoveWithLife Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #719 Skrevet 26. mai 2011 Så godt å endelig høre fra deg igjen OG det er enda herligere å høre at alt går strålende. Jeg var en av de som tvilte litt når du bestemte deg for å prøve igjen, men dere har bare bevist at kjærligheten kan overvinne ALT Vi skal og til USA i sommer! Skal vi ha KG rendez-vous i Las Vegas eller New York Hei Appifany! Jeg skal innrømme at jeg var ganske tvilende selv når vi prøvde igjen.. Jeg var veldig usikker, veldig utrygg og veeeeldig redd (og skeptisk). Men min kjære har gjort alt han kan for å bevise at han har kommet for å bli, endelig. Så ja, vi har det helt strålende!! Wuhu! Hvor skal dere da? Hehe, hadde vært kjempe tøft å møttes i Las Vegas og dratt ut på byen
InLoveWithLife Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #720 Skrevet 26. mai 2011 (endret) Hei igjen dere. Jeg ser med skrekk og gru at jeg glemte noe veldig viktig i forrige innlegg... Min kjære og jeg feiret 1 års dag 19.mai Vi dro ut og spiste på Big Horn før vi dro på Kino og så den siste Pirates of the Caribbean. Så dro vi hjem, og der hadde min kjære shinet hele soverommet og redd opp sengen Når jeg skulle legge meg, fant jeg en bok under dyna mi. Boken het "For alltid, jeg elsker deg". Inni boken hadde han skrevet et kjempe fint brev til meg, og så var boken full av kjempe fine dikt som han sa beskrev følelsene han har for meg. Det er virkelig den fineste gaven jeg har fått NOENSINNE!!! Så omtenksomt og så følsomt.. Jeg begynte å gråte jeg... Selv fikk min kjære en vest fra Moods Of Norway fra meg (han har lenge snakket om å kjøpe dress fra Moods, så da ble dette en begynnelse) også fikk han turistbøker for Las vegas og New York (sånne små lommebøker). Jeg hadde også skrevet et kort til han hvor jeg skrev at året har gått fort, vi har gått gjennom mye sammen, både på godt og vondt.. Det tok en stund før vi fant rett vei, men denne veien går til verdens ende Osv... Jeg har det kjempe bra med han, vi har lagt alt vondt bak oss, og ser bare fremover Selvfølgelig kommer det dager der ikke alt er like bra, men slik er det jo i alle forhold. Jeg er så glad for at jeg aldri føler meg utrygg lenger, jeg føler meg ikke sjalu, tatt for gitt, ingenting. Jeg er helt trygg på min kjære, og jeg vet at det er dette han vil, og vi har det helt utrlig bra sammen Nytt i dag: Nå er bursdagsgaven til min kjære i boks Jeg fikk tilbakemelding fra den nye arbeidsgiveren hans på tirsdag at selvfølgelig skulle han få fri! Det skulle da bare mangle skrev han Hehe.. Og i dag har jeg fått endelig bekreftelse på bookingen av rom fra hotellet. Vi skal bo på Hotel Daisy Og nå har jeg endelig kjøpt flybilletter Blir ca 2600 for alt sammen. Er ikke så altfor mye det, men er jo dyrt for bare to netter Men er jo pga fly det da.. Bare flybillettene er jo 2000 kroner.. Men det går så fint så! Jeg vet at min kjære blir glad, og jeg vet at vi kommer til å kose oss masse Han har forresten ikke bursdag før i oktober, og han skal ikke få vite noenting før bursdagen nå som jeg fikk tak i sjefen hans uten hjelp Så da blir alt hemmeligholdt, så får han flybillettene i en konvolut på bursdagen sin Da er det bare to uker til vi skal dra Endret 26. mai 2011 av InLoveWithLife
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå