Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så godtesyk!!!

Jeg vil trene!!!

Men neida.. Er noen uker til jeg kan det.. Og jada, jeg vet jeg kan trene andre ting selv om jeg har tipset høyre hånda, problemet er at den er så stram og det er så ekkelt når man blir klam og svett under den..

Nei, jeg får være flink og bevege meg i det daglige. Gå meg en tur, ta trappen istedenfor heisen osv. Men det er ærlig talt lettere sagt enn gjort.. Og jeg mister MANGE spinningtimer pga dette her!!

Dumme dumme mannen....

Skrevet

:troest:

Ta deg en tur ut ja :jepp: Det er herlig med en gåtur :)

Det er utrolig herlig med en gåtur på kvelden, men jeg føler ikke helt at jeg får trent om du skjønner.. Og jeg merker ingenting på vekta av å gå turer.. Men har vært flink likevel :)

To timers tur mandag, 1,5 timers tur tirsdag og torsdag, og ca en times tur i dag :)

Nå blir det hjemmelaget calzone til middag.. Nam! God helg! :)

Ps: noen som vet hvordan vi får til to spillere på guitar hero til ps3 med bare en "sensor"?

Skrevet

Ny gips i dag.. Ble så gal av den forrige i går at jeg klipte den likesågodt av.. Den gnagde og klødde..

Så nå har jeg gått en uke med blå gips, en uke med lilla, og nå ble det sort.

Forandring fryder ;)

God søndagskveld alle sammen :)

Skrevet

Hvordan går det? Har du mye vondt eller går det bra? :kose:

Skrevet

Hvordan går det? Har du mye vondt eller går det bra? :kose:

Det går igrunn greit. Vondt å jobbe med pc, og jeg føler at sjefen ikke helt tar meg på alvor..

Men ellers går det bra. Er sykmeldt i to nye uker, aktiv.. Er helt greit, da styrer jeg mye av det selv.

I dag har jeg hatt store smerter. Har ikke klart å holde noenting omtrent med høyre hånda.. Men det går som regel greit :)

Har en litt lei periode nå kjenner jeg.. Er skikkelig misfornøyd med kroppen og vekta mi, og skikkelig lei meg og sur på meg selv som lot meg gå opp igjen til startvekta.. Jada jada, jeg vet det er min egen feil og det bare er jeg som kan gjøre noe med det, men er lov å syte litt.. Er veldig lett å være etterpåklok...........

Skrevet

Det er absolutt lov å syte, vennen :kose: Jeg hadde en slik periode for en 3-4 år siden og da bestemte jeg meg for at jeg skulle ned i vekt. Jeg bare skulle! Du har jo også bestemt seg. Ting kommer til å ta tid, men det er bra. Du trenger tid til å venne deg av med dårlige vaner og tid til å kunne begynne med gode vaner. Kroppen og sinnet trenger tid til å innstille seg på forandringen som kommer

:klem:

Skrevet

:vinke:

Har du en bedre dag i dag, eller? Det er lov å ha dårlig og altså, bare de ikke dukker opp for mye ;)

Skrevet

Heisann folkens!!

Joda, jeg har det bedre :) og er ikke noe jeg lar ødelegge stemningen og humøret i hverdagen om dere skjønner, men inni meg liksom.. Men min kjære merker det litt av og til da.. :P

I helgen har vi vært hjemme i bygda mi, og min kjære var med for første gang. Tror han likte seg overraskende godt, men syns det var en lang kjøretur ;) men han er gira på å feire påske på hytta vår så vi kan stå på snowboard sammen!! :)

Ellers så har vi det ganske bra, men min kjære har en dårlig periode nå.. Han trives ikke i jobben, han kutter mer og mer kontakt med eksen og barna, han tar hendelsen som skjedde med han/oss i januar verre enn vi trodde han skulle gjøre, og han sliter litt økonomisk nå.. Er redd han er utbrent.. Han er sliten og trøtt, kort lunte, litt aggressiv, ofte hodepine, sover dårlig, gruer seg til å dra på jobb, dårlig appetitt, osv...

Er slitsomt for meg også når han er sånn, men egentlig mest fordi jeg prøver så godt jeg kan å hjelpe til, få opp humøret osv, men er ikke så lett.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :/ noen forslag?

Skrevet

I dag veide jeg 82,2 kg, men jeg føler meg ikke så aller verst til tross for det.

Føler at kroppen begynner å bli fast, og da er det bare snakk om tid før kiloene forsvinner (forhåpentligvis).

Også hjelper det på selvfølelsen at jeg har gått både til og fra jobb, som er over 7km til sammen, og bare oppoverbakker hjem :)

Skrevet

Om han er utbrent så trenger han hjelp til å komme seg over kneika. Kanskje trenger han en sykmelding (eller er han sykemeldt nå?), kanskje trenger han å komme seg bort fra alt en liten stund, noen å snakke med (kanskje noen utenforstående?) Han blir ihvertfall ikke bedre av at ingenting gjøres med situasjonen, så det er bra du engasjerer deg

:klem:

Så flink du er! Gåturer er veldig fint og lurt, syns jeg :)

Skrevet

Heisann!!

Er ikke så ofte jeg er innpå her for tiden.. Men det er et positivt tegn egentlig :)

Har snakket med min kjære om han evt er utbrent, og vi snakket leeeenge om hvordan han har det osv, og vi har gjort det vi kan for å gjøre ting lettere for han. Det som sliter mest på han, er selvfølgelig det med barna, men også jobben. Så han har tatt kontakt med deååen bekjent som driver et firma, og vært på intervju der. Der fikk han forsåvidt beskjed om at han kan begynne når han vil, men han vil gi sjefen sin i dag en mulighet til å ordne opp først. Men mest sannsynlig skifter han nok jobb :)

Når det gjelder barna, så går det faktisk bedre og bedre. De kommuniserer bedre nå, mor og far, og huset skal snart legges ut for salg. Så nå ser livet mye lysere ut :)

I dag er det valentinesday, første gangen sammen. Min kjære er i utgangspunktet ikke så glad i denne dagen pga at når han gikk på barneskolen, skulle klassen hans "feire" denne dagen ved å skrive et kort til den de likte. Min kjære fikk aldri kort stakkar :( (hadde nok ikke jeg fått heller om vi hadde gjort noe sånt). Men fy så grusomt gjort av lærerne! De må jo skjønne at konsekvensene kan bli store for de som evt ikke får kort.

Det verste var at det skjedde jo ikke bare ett år, men Tre.....

Men vi har avtalt at vi skal prøve å gjøre denne dagen til en fin dag sammen, slik at han får litt mer positive minner og tanker om denne dagen :) så jeg har kjøpt En liten gave, og skrevet kort til han.

Og så lager jeg mat til han kommer hjem :)

Ellers, så kan det hende vi skal pass en hund i 6mnd :) vi fant en annonse der det var ei dame som skulle jobbe utenlands fra mars til september, der hun trengte en slags "fosterfamilie" til hunden hennes, som er en blanding av chihuahua og papilon. Har hatt mye mailkontakt, og skal snart hilse på hunden :) så får vi se hva som skjer da :)

Hvis det blir noe av, flytter han inn her allerede siste helga i februar :)

Ellers, så har vi det utrolig bra. JEG har det utrolig bra!! :) jeg sovner med et smil om munnen, og jeg våkner med et smil om munnen :)

Og til slutt, i morgen skal jeg på bruddkontroll. Vær så snill og kryss fingrene for at jeg slipper mer gips!!!

Ha en strålende valentinesday :)

Skrevet

Takk Alyah :)

Alt bra med deg?

Skrevet

Du vet vel allerede at jeg er litt i dårlig humør i dag :fnise:

:kose:

Skrevet

Ny dag, nye muligheter!

Jeg fant ut til min store glede i går at Kvinneguiden har fått til en ganske så bra mobilversjon :takke:

Lalalala, "Jeg vil ha en liten hund, voffvoffvoffvoff"

:fnise:

Skrevet

:hund:

I dag skal vi hilse på hunden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...