Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flott med en skikkelig god og fin oppdatering! :5: Høres ut som ting virkelig har ordnet seg for deg :klem:

Flott med mål! Dette klarer du! :hoppe:

åå dette var koselig lesing :nigo: så bra at du er motivert for trening og at ting går bra mellom deg og din kjære :klemmer:

What they said! :jepp:

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, takk alle sammen :)

I dag skal jeg på trening og jeg er kjempe motivert!

I går spiste jeg 600kcal mer enn kostholdsplanen min,

og det sier vel litt... Jeg har blitt en skikkelig storspiser!!

Men jeg føler meg bedre allerede :) Om det er mulig.. :P Hehe!

Skrevet

+1 til deg fra meg. Hyggelig når alt er som det skal være...og kanskje enda litt bedre enn det også. ;)

Skrevet

+1 til deg fra meg. Hyggelig når alt er som det skal være...og kanskje enda litt bedre enn det også. ;)

hehe, ja det er egentlig litt bedre enn det også ;) hehe..

Ser på turer til New York nå.. Har lyst å lokke min kjære til at vi bestiller tur dit i mars for et av yndlingsbandene våre spiller konsert der da. Hadde vært kjempe kult å reise dit :)

Skrevet

Vi har så himla mye winerpølser i kjøleskapet.. Noen som har noen forslag til hva vi kan lage med de??

Skrevet

åååå, søt avatar! :strix:

Takk :)

Skrevet

Veide meg i dag..................

81,2kg.........

:grine:

Skrevet

Jeg veide meg også..... 82.3. :grine:

Skrevet

Jeg veide meg også..... 82.3. :grine:

Er så trist altså...

27.11 viste vekta 75,5.. Skjønner ikke hvordan det er mulig..

Må være en prosess som startet ved ferien i august, og så bare sa det pang i november pga salt mat og fet mat (les: julemat).

Men er slitsomt altså.. usj.. Må få det bort igjen!

Vil ned på 70..

Skrevet

Trist dag i dag..

Vår keeper, og min "drømmemann" og favorittspiller, Piotr,

forlater oss... Og ikke nok med det, men han forlater oss for det verste laget og vår største fiende: nemlig BRANN!!

Har lyst å grine...

Nei nå blir det bort med bildet fra stuen.. Og da vet jeg det er en hjemme som jubler ;)

Pussig at dette skulle skje i dag.. Jeg og min kjære hang opp et bilde fra Las vegas over sofaen i går, og da måtte jeg flytte på den innrammede drakten jeg har fra 2008, og da sa jeg at jeg ikke ville pakke ned bort helt ennå, ikke før jeg måtte, for Piotr kom til å forsvinne til høsten og da ville jeg nyte de siste kampene vi hadde med han.. Og det kan vi vel si at min kjære ikke var så veldig begeistret over, men okey..

Og så er han solgt i dag.. Ble skikkelig lei meg.. :(

Men men.. Vi visste det kom til å skje..

Æsj.. Må bli Brann-supporter jeg nå da...

Skrevet

Du kan bare våge å bli Brann-supporter, Love! :bond: Dumme, dumme, Piotr! Jeg er så sur! :grine:

Skrevet

Tror jeg bare skal fortsette å være stolt Piotr-supporter. And that's it!!

Skrevet

Innom for å :klø: sørge??

:ler:

:mohohahahah: :lol:

Skrevet

Slem du er Appifany! ;)

I går gikk jeg på skøyter!! Det var kjempe artig :) Tror det blir mer av det fremover. Var så koselig! Men litt kaldt i lengden :P

I dag skal jeg og min kjære og min bestevenninne på kino, vi skal se Kongen av Bastøy.

Og så måtte jeg sniktitte på vekten i dag..

80,7.. Wuhu! 0,5kg ned ;) Hehe..

Vet at det kan være noe som kommer på igjen til i morgen for eksempel, men det er alltid hyggelig å se likevel :)

Neste veiedag blir mandag :)

Da blir det full sjekk! ;)

Skrevet

Og så måtte jeg sniktitte på vekten i dag..80,7.. Wuhu! 0,5kg ned ;) Hehe..Vet at det kan være noe som kommer på igjen til i morgen

Kjære deg: finn frem papir og tusj, så lager du en nøyaktig kopi og limer over displayet på din vekt, på med dine favorittall og VIPS...så er livet helt herlig hele tiden! Trenger ikke å gjøre livet vanskeligere enn det trenger å være vel? :lur:
Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Kjære deg: finn frem papir og tusj, så lager du en nøyaktig kopi og limer over displayet på din vekt, på med dine favorittall og VIPS...så er livet helt herlig hele tiden! Trenger ikke å gjøre livet vanskeligere enn det trenger å være vel? :lur:

:tommelopp:

Skrevet

Innom for å :klø: sørge??

:ler:

:mohohahahah: :lol:

:scorpis:

:mohahahaha:

Skrevet

Hehe, Margareth du er helt herlig :)

Genial ide! :)

Jeg skal til Kiel!!! :D

Bestevenninna mi har bursdag 20.02, og nå lurte hun på om jeg ville være med på Kiel-ferja på skikkelig jentetur 20.-21.02!! :)

Og selvfølgelig vil jeg det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...