Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det var nok den linken jeg linket til ;)

Det ornder seg sikkert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var nok den linken jeg linket til ;)

Det ornder seg sikkert :)

Jada, det gjør det :)

Skrevet

God helg, lille venn! :klem:

God helg :)

Skrevet (endret)

Koselig helg!!

Fredag var det full avslapping med film, kos og taco :)

I går møtte vi moren min, søstra mi og to andre og dro på juleshopping og middag på Egon's, for så å dra hjem å spille nye spill til Playstation som vi kjøpte.

I dag har min kjære vært på julehandel med eksen og barna for å kjøpe gaver til barna, og jeg og en venninne har vært ute og spist og sittet på kafé og kost oss.

Nå er det tid for film igjen snart, og så skal vi sove og hvile og gjøre oss klare til i morgen.

Min mor har vært her og filma leiligheten som vi skal legge inn på en digital fotoramme vi har kjøpt i julegave til mine besteforeldre. Igår lagde vi julehilsen alle sammen, og det var morsomt :)

I natt hadde jeg mareritt og da vekket jeg min kjære og han holdt rundt meg og trøstet meg..

Marerittet var så ekte at jeg begynte nesten å grine når jeg våkna.. Så sier min kjære "Hssj, Hssj.. Jeg elsker deg jenta mi. Hsssj.. Jeg er her" mens han holder rundt meg og stryker meg på ryggen og kysser meg i panna.. <3 Min kjære er en skikkelig godgutt, og vi har det utrolig bra nå :) InLoveWithLife er for tiden virkelig In Love with Her Boyfriend :)

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

:nigo:

De digitale fotorammene er helt geniale som gaver! :)

Ja er ganske så geniale ja :)

Skrevet

Vi har gitt slike rammer til mine besteforeldre :) De var kjempekoselige :)

Skrevet

Ja, tror det er en slager under juletreet. Vi har kjøpt det til svigermor ;)

Skrevet

Spinning kl 0730 er en perfekt start på dagen!!

Bortsett fra at jeg blir litt trøtt...... Hehe ;)

Ellers skal jeg på bowling og pizza med noen ansatte i dag etter jobb.

Det blir koselig :)

Jeg har det så bra!!! :D

Skrevet

Marerittet jeg hadde natt til søndag sitter som støpt..

Alt er i orden, min kjære gir meg INGEN tegn på at noe er galt,

men likevel går jeg å venter på at det skal skjære seg igjen.. At alt går i dass, igjen..

Er i forsvar nå altså, har liksom gått litt inn i meg selv og blitt stille..

Min kjære kommenterte det i går, så han har blitt litt sånn selv fordi han venter på at jeg skal si eller gjøre noe galt..

Er rart at man kan ha det så bra, samtidig som man har det helt grusomt..

I morgen skal han være med henne og barna da det er juletrefest, og jeg kjenner jeg gruer meg.. Alt har liksom vært så stille og rolig etter søndagen, og da blir jeg skeptisk.. Er ikke vandt til slik stillhet jeg.. Og i helgen skal han ha barna, men sammen med henne.. Dvs bare på dagen altså, han sover jo hos meg.. Men jeg kjenner jeg gruer meg..

Og så får jeg litt dårlig samvhet når jeg gruer meg, fordi det oppfattes som at jeg ikke vil at han skal ha barna. Og det har INGENTING med det å gjøre. Og jeg er kjempe glad for at han slipper å krangle med henne hele tiden! Men erfaringen tilsier at når det er stille og rolig, er det noe galt mellom oss.. Da er han på vei tilbake til henne.. Slik har det vært hver gang.. Rart jeg blir usikker? Syns ikke det jeg.. Og jeg tør ikke tro at alt er annerledes nå, før jeg får det vist..

Gjest gjest- silje
Skrevet

Hei :)

Håper at det bare var en drøm, jeg har selv hatt slike drømmer som har vært virkelige og hatt skikkelige følelser, men altid uten hold når det gjaldt mannen. Men det var hold i drømmen for meg, fordi det var jeg som var redd for at han skulle gjøre noe dumt.

Han kommer jo altid til å ha kontakt med henne, siden det er barn inni bilde.

Men har du sluttet å kommunisere med ham? Har du fortalt om drømmen og sett reaksjonen hans? Det beste er vel å fortelle at du tviler nå? Kanskje han er stille fordi han merket at du er stille?

Forhåpentligvis så er det bare en drøm!!

Skrevet

Hei :)

Håper at det bare var en drøm, jeg har selv hatt slike drømmer som har vært virkelige og hatt skikkelige følelser, men altid uten hold når det gjaldt mannen. Men det var hold i drømmen for meg, fordi det var jeg som var redd for at han skulle gjøre noe dumt.

Han kommer jo altid til å ha kontakt med henne, siden det er barn inni bilde.

Men har du sluttet å kommunisere med ham? Har du fortalt om drømmen og sett reaksjonen hans? Det beste er vel å fortelle at du tviler nå? Kanskje han er stille fordi han merket at du er stille?

Forhåpentligvis så er det bare en drøm!!

Er nettopp det, at jeg blir så redd for den drømmen, at det går utover mitt velvære. Uten at han har gjort noe galt. Er bare at jeg blir redd for at den skal bli sann..

Ja han kommer alltid til å ha kontakt med henne, og det vet jeg jo. Og er ingenting jeg vil mer enn at ting skal roe seg mellom dem, og at ting skal bli stabilt mellom dem slik at de klarer å samarbeide og han kan få igjen samværet med barna sine..

Jeg vekket han når jeg våknet av drømmen, og da var han veldig god. Fortalte også på mandag at den fortsatt satt i meg. Og da prøvde han å roe meg ned og sa at han skulle ikke gå noen vei. I går snakket vi bittelitt også, og da sa han at han merket at det var noe.. Så er nok derfor han er stille også.. Men jeg tenker litt at det er han som har laget all mølja her, og dette er en av konsekvensene alt styret hans får, og da må han faktisk jobbe med det og ikke bare bli stille. For når han blir stille, så blir jo bare følelsen av at noe faktisk er galt sterkere og sterkere..

Sendte laaaang mld til han 09:39:

"Beklager kjære at jeg er litt stille og tilbakeholden.. Den drømmen satte litt støkk i meg, og det er uvandt at det er så stille og rolig nå.. Og dessverre kommer det opp "minner" fra tidligere, der det har gått galt mellom oss når det har vært stille og rolig mellom dere. Da har du vært på vei tilbake til henne.. Og jeg er bare redd for at det skal skje.. Nå har vi holdt sammen i 28 dager uten fare for skjærings, og det er faktisk ny rekord etter i sommer. Jeg setter meg selv automatisk i en forsvarsposisjon for å bli minst mulig såret om du skulle gå.. Jeg har det utrolig bra med deg, men likevel har jeg det vondt fordi jeg går å venter på, og frykter, at du skal gå fra meg igjen.. Det er ingenting jeg heller vil, enn at du skal bli hos meg, og at ting ordner seg mellom deg og XXX slik at du får et godt forhold til dine barn. Jeg elsker deg XXX, og jeg vil ikke miste deg.. Thats all.."

Sendte ny mld kl 10:28:

"Ha en din dag på jobben kjære. Gleder meg til å se deg igjen i kveld"

Ikke svar på noen av de ennå, men han er jo på jobb så jeg freaker ikke ut ennå :)

Vet at han har en travel dag i dag.

Skrevet

Klumpen blir bare større og større :/

Gjest gjest- silje
Skrevet

Klumpen blir bare større og større :/

Når tid slutter han på jo da?

Det kan jo være at det er litt vanskelig å svare på en så lang melding når han er på jobb?

Det kan være flere ting:

Han blir irritert for at du har tilgitt og velger å tro på en ubehagelig drøm, når han har forklart hvor landet ligger

Eller

Han skjuler noe igjen

Eller

Han vil snakke med deg om dette skikkelig og ikke bare sånn full hast, han har ingenting å skjule og skjønner at du er litt bekymret

Skrevet

Når tid slutter han på jo da?

Det kan jo være at det er litt vanskelig å svare på en så lang melding når han er på jobb?

Det kan være flere ting:

Han blir irritert for at du har tilgitt og velger å tro på en ubehagelig drøm, når han har forklart hvor landet ligger

Eller

Han skjuler noe igjen

Eller

Han vil snakke med deg om dette skikkelig og ikke bare sånn full hast, han har ingenting å skjule og skjønner at du er litt bekymret

Jeg tror det er nr 1.. Ikke fordi jeg har tilgitt, for det har jeg aldri sagt, men fordi vi har det så bra så må en drøm "ødelegge". Men er veldig lite jeg har sagt på noen ting, jeg krangler jo ikke eller noe med han. Så jeg syns han kan snakke med meg.. Men selvfølgelig skjønner jeg at det er slitsomt når jeg er sånn.. Men f**n.. Ta hintet og prøv å hjelp til da!

Jeg bare håper følelsen snart går over.. Er skikkelig ubehagelig og det går jo utover forholdet.. Det sier seg jo selv..

Det verste er vel følelsen som kommer etter at jeg har sagt noe til han.. Da kommer følelsen av at jeg har gjort noe galt, at jeg ikke burde sagt noe..

Skrevet

Det skal sies at han sa at selv om jeg drømmer slike drømmer, vil det ikke dermed si at det er sånn. Og det har han jo rett i.. Men er ikke så lett å bli kvitt en slik følelse når den først har satt seg.. Spesielt ikke med tanke på at magefølelsen min ALDRI har tatt feil før når det gjelder han og forholdet vårt.. Da er det ikke så lett å bare glemme det..

Skrevet

Vet du hva? Du skal VIRKELIG ikke ha dårlig samvittighet for at du sier det til ham når du får ekle tanker og følelser. Han har SVÆRT lite å gå på etter å ha vært utro mot deg opptil flere ganger, så han burde faktisk jobbe som faen for å få deg til å skjønne at du kan stole skikkelig på ham - ikke bli irritert fordi du har en veldig så naturlig reaksjon på å skulle fortsette å være i forhold med en som har sviktet deg på det groveste tidligere!

:klem: Skjønner at du ikke har det noe bra, håper følelsen snart gir seg!

Skrevet

Vet ikke om du har fått svar ennå, men det kan jo være at han vil ta det med deg face-to-face? Syns uansett at han kunne ha sagt noe

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...