Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du har en fin søndag :jepp:

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk til alle som følger boka mi og svarer og kommer med råd og tips :)

Fredagen ble grei den, jentekvelden ble avlyst så jeg og min kjære lagde hjemmelaget pizza (hans "oppskrift", som er den neste jeg har smakt), og så så vi film og koste oss. I går farta vi litt rundt og shoppa litt, og kjøpte oss iPhone 4 :) jeg fikk min av min kjære :)) snille gutten! Og så var vi bedt på spillekveld hos et vennepar av han, og der koste vi oss til kl to i natt..

I dag bærer turen til min søster, skal hjelpe henne og sette opp noen møbler. Så blir det kylling i curry til middag og film og sofakos til kvelds ;)

Håper alle har hatt en fin helg så langt, og så må dere ha en fin søndag :)

Og til Silje, noen dårlige måneder kan man tåle om man får mange gode år! :)

Skrevet

Håpar du har hatt ei flott helg ilag med kjæresten! :klemmer:

Skrevet

Jeg har hatt en fin og god helg. Rolig, så jeg føler meg klar til jobb igjen i morgen. Selvom man selvfølgelig har lyst på flere dager fri ;) nå sitter jeg på iphone'n min, så innleggene blir litt rare.. Er litt stolt over telefonen ;) Hihi! Ellers, så begynner jeg å få julefølelse.. Skal på julebord på lørdag og gleder meg til maten! På torsdag var jeg og min kjære ute og spiste med min søster og min far da min søster hadde bursdag, og da ble det julemat på alle.. Pinnekjøtt?? ELSK!! Jeg gleder meg til å gå amok i buffeen på lørdag ;) hehe.. Og i dag har jeg drukket julebrus.. Lerum!! Nam.. Nå kan jula komme :) hvitt og koselig er det også ute.. Må bare finne på noe til min kjære til jul.. Vel vel, nå er det senga! Nattinatt alle sammen :)

Skrevet

Å, du er så skap-Saogning som det går an å bli! :hjerte: Lerum!

Skrevet

Å, du er så skap-Saogning som det går an å bli! :hjerte: Lerum!

Hehe, jepp det er jeg! Men jeg tror ikke jeg er alene ;)

Skrevet

Å nei, da e kje du nei! Eg e no ganske goe pao saognadialekti no, meina eg. Mi faor slao aos ihopa, ILWL, aog laga litt liv her i traoden din. Mi kan vel finna pao litt ta kaort? ;) Du veit ke dei saie: Stao no pao!

Skrevet

Å nei, da e kje du nei! Eg e no ganske goe pao saognadialekti no, meina eg. Mi faor slao aos ihopa, ILWL, aog laga litt liv her i traoden din. Mi kan vel finna pao litt ta kaort? ;) Du veit ke dei saie: Stao no pao!

HAHA!

Jeg skal vise deg bildet jeg tok i går fra kjøleskapet mitt..

Prøve å legge det inn som bildet mitt her! ;)

Skrevet

Er vel på tide å begynne å tenke på julegaver snart!

Her er listen min så langt:

Mamma: Sesongkort

Pappa: iPhone

Søster: Rosendahl

Min kjære: ??

Min venninne: Kinobilletter

Min 2. venninne: Skinnhansker

Babyen til min 2. venninne: Kosedress fra Las Vegas

Min kollega: Flax julekalender

Min "sjef": Vinflaske

Onkel + kjæreste: Statoil-kopper

Barna til min kjære: Julekalendere

Min lærer fra Folkehøyskolen: ??

Min gifte venninne hjemme og hennes mann: ??

Barna til min gifte venninne og hennes mann: ??

Noen som har tips til de med ?? ?? ;)

Skrevet

God morgen!

Nå begynner det å bli kaldt i byen.. Og kaldere skal det bli.. Hipp hurra!

Igår var jeg ute med jobben og spiste på en italiensk restaurant, der var det mye godt :)

Har blitt skikkelig forkjølet så tenkte jeg skulle ta meg en fridag i morgen (har så mye avspassering til gode) slik at jeg blir litt "frisk" igjen til lørdag, da det er tid for nytt julebord da. Aner ikke hva jeg skal ha på meg.. Og orker ikke på handel for jeg finner ingen kjoler uansett.. Så jeg får finne noe jeg har et eller annet sted.

Sko har jeg iallefall :) Selv om det hadde vært koselig med et nytt par.....

I dag tenkte jeg at jeg skulle rydde og vaske litt.. min kjære jobber sent (les: 15 timers arbeidsdag, fra 08 til 23) hele uken, så tenkte jeg skulle få gjort noe fornuftig. Trening hadde også vært greit å fått unnagjort, men det blir dessverre lite av nå.. Men tenkte jeg skulle rydde unna litt klær og sånt, og så kanskje prøve å gjøre ene kalenderen helt ferdig så jeg kan begynne å pakke inn pakkene :) Også har min kjære tatt med seg mer og mer klær over til meg, så er vel på tide og rydde litt plass til han i skapet.. DET er ingen lett jobb :/ Hehe..

Det var vel det jeg hadde å si idag.. Iallefall nå..

Alyah: Skal prøve å få lastet opp det bildet ja :)

Skrevet

Det slår meg at å skulle kjøpe julegaver til en hel familie pluss venner, er en veldig dyr fornøyelse... Det er jo egentlig litt sånn tvangskjøping nå i desember. En MÅ finne noe til alle sammen, og helst ikke bare slike ting som kan kjøpes på Nille...

Hvordan blir det for deg ILWL: blir det penger til overs i desember?

Skrevet

Det slår meg at å skulle kjøpe julegaver til en hel familie pluss venner, er en veldig dyr fornøyelse... Det er jo egentlig litt sånn tvangskjøping nå i desember. En MÅ finne noe til alle sammen, og helst ikke bare slike ting som kan kjøpes på Nille...

Hvordan blir det for deg ILWL: blir det penger til overs i desember?

Helt sant det, man MÅ liksom kjøpe noe.. Men jeg kjøper bare til de nærmeste da..

De på jobben er vi flere som går sammen, bortsett fra den flax julekalenderen da :P

Jeg håper det blir litt penger til overs. Gavene til mine foreldre blir de dyreste, men der er vi flere også. Og de får jul og bursdagsgave i ett. Så det får vel gå!

Den verste gaven må være til min kjære.. Aner ikke hva jeg skal kjøpe, og aner ikke prisklassen.. Men jeg tjener ikke så godt som han, og det vet han. Men er redd å komme med en ussel gave, så kommer han med en dyr en.. etter vi hadde kjøpt oss iPhone, sa han at han hadde tenkt å gi meg iPhone 4 i julegave.. Oooiii...

Nei jeg bruker "minst mulig" på julegaver! Liker heller å dra i litt ekstra på bursdagene til folk! Det er de dagene som er personlige :)

Også er det jo halv skatt i desember..... :D

Skrevet

Har en ekkel følelse i magen i dag... Not good..

Skrevet

:vinke:

Jeg gleder meg litt til jul jeg! Trodde ikke at det skulle starte så tidlig, men det har det altså gjort :nigo:

Er så altfor mye god mat i jula, så burde kaste meg rundt å komme meg på sats :ler:

Hvorfor har du dårlig følelse i dag?

Skrevet

:vinke:

Jeg gleder meg litt til jul jeg! Trodde ikke at det skulle starte så tidlig, men det har det altså gjort :nigo:

Er så altfor mye god mat i jula, så burde kaste meg rundt å komme meg på sats :ler:

Hvorfor har du dårlig følelse i dag?

Hehe, det burde virkelig jeg også! Men har en skikkelig dårlige periode nå, så blir lite treningen merker jeg.. Jaja.. Får ta det igjen over nyttår ;)

Jeg gleder meg også litt til jul.. Gleder meg til å pynte til advent på søndag :)

Er veldig glad i maten jeg også.. Men i år skal jeg ikke hjem i jul, så da er det ikke sikkert det blir så verst.. Kommer ikke til å spise så mye kaker iallefall.. Og man kommer jo langt ved å "slippe unna" det! ;)

Vet ikke.. Har det bare.. Håper min kjære får den bort når han kommer hjem :)

I morgen har jeg fri, da skal jeg få ryddet klær, vasket leiligheten, og få gjort litt på kalenderne.

Har rydda og ommøblert i skal på kjøkkenet nå, og vasket klær. Det får holde før i dag ;)

Tror det blir en aldri så liten middagslur nå!

Skrevet

Har en ekkel følelse i magen i dag... Not good..

Gravid? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...