Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest- silje
Skrevet

Offda skal ikke være enkelt når man selv har funnet ut hvordan man vil ha det.

Hvis hun skulle vinne denne kampen med å drive deg bort fra ham, så har hun jo full kontroll over ham og kommer bare til å bli verre. Han har ikke valget mellom deg og barna, barna kan hun ikke ta fra ham pga hun vil ha kontroll over hans liv, men prøve kan hun nok.

Det kommer til å roe seg, hun kommer til å roe seg tilslutt når hun skjønner at hun ikke kommer noen vei med trusler. Men dette er hva jeg tror, jeg vet jo ikke hvor sterk vilje hun har.

Hvis han prater med henne, og gjerne gir henne noen sannhetens ord om hvor smålig og dårlig mor hun er (noe hun er når hun starter en krig med barna som skjold) så kanskje hun roer seg og våkner opp?

Dette var bare noen tanker uten at jeg vet så alt for mye.

Hvordan gikk det med lønnsforhandlingene, og den nye jobben?

Skrevet

Hun har ingen rettigheter til å holde barna vekk fra ham, så det der tror jeg dere skal ta med en klype salt.

Det som er, er at hun har alle rettighetene hun. Hun har 100% foreldrerett, og sier hun at faren for eksempel er voldelig og hun er redd for barnas velvære, så kan hun ta fra faren samværet, iallefall for en periode.. Så det er ikke så lett dessverre..

Huff. Riktig leit er det. Hun vil vel antagelig ha et problem med ekser, uansett hvem det blir, tror du ikke det ILWL?

Jo jeg tror det. Uansett hvem han evt. skulle bli sammen med, så kommer hun til å mislike vedkommende, fordi det ikke er henne.

La i allefall ikke han bruke henne som en unnskyldning for ikke å være sammen med deg...

Han bruker ikke henne.. Han bruker barna.. Og jeg har selv kommet til det punktet at jeg har sagt at jeg ikke kan be han velge mellom meg og barna, for det er i realiteten dit vi har kommet. MEN, det er ikke jeg som ber han velge. Det er hun. Så han er klar for kamp.

Sånne ekser finnes i hele barn og familie-forumet :opplyser: Bare sånn hvis du har lyst til å høre om flere ;)

Hun har ingen rett til å nekte ham å ha barna. (jeg ville forresten anbefale en tur til familiekontoret igjen, sånn for at hun også kan bli litt satt på plass.)

Se svaret jeg ga til Juliane. Men ja, slike ekser finnes det overalt! Men jeg håper godheten får vinne ;) Hehe.. Håper vi klarer å kjempe oss gjennom dette!

Skrevet

God morgen til deg! :goodbye:

Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=522995 denne er et godt eksempel på at du ikke er den eneste som sliter med eksen hans :klemmer:

Hehe, uff.. Jeg føler med henne altså! Stakkars folk.. Hva er det som skjer med damer når de blir mødre??

Offda skal ikke være enkelt når man selv har funnet ut hvordan man vil ha det.

Hvis hun skulle vinne denne kampen med å drive deg bort fra ham, så har hun jo full kontroll over ham og kommer bare til å bli verre. Han har ikke valget mellom deg og barna, barna kan hun ikke ta fra ham pga hun vil ha kontroll over hans liv, men prøve kan hun nok.

Det kommer til å roe seg, hun kommer til å roe seg tilslutt når hun skjønner at hun ikke kommer noen vei med trusler. Men dette er hva jeg tror, jeg vet jo ikke hvor sterk vilje hun har.

Hvis han prater med henne, og gjerne gir henne noen sannhetens ord om hvor smålig og dårlig mor hun er (noe hun er når hun starter en krig med barna som skjold) så kanskje hun roer seg og våkner opp?

Dette var bare noen tanker uten at jeg vet så alt for mye.

Hvordan gikk det med lønnsforhandlingene, og den nye jobben?

Ja du kan vel si det sånn at hun er en dårlig mor som bruker barna som skjold. Det syns jeg også. Og både han og moren hans har prøvd å sagt det til henne, men hun hører ikke. Hovedproblemet, er vel egentlig at han ikke er tøff nok mot henne og setter ned foten når hun begynner sånn. Han er så glad i barna sine og redd for å miste de, at med en gang hun nevner de, så kommer han løpende.

Men som jeg skrev tidligere, dette har jeg vært veldig forberedt på. Vi er fremdeles sammen, og vi har det bra når vi er med hverandre. Men dette fyller selvfølgelig mye av hverdagen vår.

Uansett, så er jeg snart ferdig med første kalender :)

Mangler bare litt vatt og fyll, så skal jeg sy delene sammen. Blir stilig!

Og jo, lønnsforhandlingene gikk så som så. Problemet er at min sjef er ikke den sjefen som bestemmer :P så hun må ta det videre.

Og jobben går bra, jeg har vært konstituert siden 1.09, og føler jeg har kontroll. Starter fast 1.1 :) Så det blir spennende!

I går var vi på julebord med kunder. Hehe, det var morsomt :) Var kjempe artig!

Kjempe god mat, kult show, og hyggelige folk :) Men jeg tok en tidlig kveld..

Skrevet

Det er bra dere står sammen!

Så flink du er med julekalenderen :jepp:

Skrevet

Hei!

No har eg lese gjennom heile dagboka di. Du har vore gjennom masse utfrå det eg les. Du er ei tøff dame! :jepp:

Eg berre håpar at din kjære innser kva for ei tøff dame du er og at han tek virkelig godt vare på deg!

Vil gjerne gratulere deg med den nye jobben din! Korleis går det med deg på jobb og sånt? Håpar alt står bra til med deg og din kjære!

Kan eg få gje Galnasa eit spark i ræva frå deg??

:klem: frå Susanne

Gjest gjest- silje
Skrevet

Ja du kan vel si det sånn at hun er en dårlig mor som bruker barna som skjold. Det syns jeg også. Og både han og moren hans har prøvd å sagt det til henne, men hun hører ikke. Hovedproblemet, er vel egentlig at han ikke er tøff nok mot henne og setter ned foten når hun begynner sånn. Han er så glad i barna sine og redd for å miste de, at med en gang hun nevner de, så kommer han løpende.

Men som jeg skrev tidligere, dette har jeg vært veldig forberedt på. Vi er fremdeles sammen, og vi har det bra når vi er med hverandre. Men dette fyller selvfølgelig mye av hverdagen vår.

Uansett, så er jeg snart ferdig med første kalender :)

Mangler bare litt vatt og fyll, så skal jeg sy delene sammen. Blir stilig!

Og jo, lønnsforhandlingene gikk så som så. Problemet er at min sjef er ikke den sjefen som bestemmer :P så hun må ta det videre.

Og jobben går bra, jeg har vært konstituert siden 1.09, og føler jeg har kontroll. Starter fast 1.1 :) Så det blir spennende!

I går var vi på julebord med kunder. Hehe, det var morsomt :) Var kjempe artig!

Kjempe god mat, kult show, og hyggelige folk :) Men jeg tok en tidlig kveld..

Da skjønner jeg redselen hans litt bedre, mødre kan være litt for bitre av og til, bare så dumt at hun lar det gå ut over barna sine:(

Håper dette ordner seg, like mye for hans del som for din, å sitte i klisteret med en kontrollerende og bitter eks er jo bare håpløst, og hun kommer til å bruke dette mot ham på de fleste ting hvis hun vinner nå.

Bra med jobben da, i det minste! Håper at det med lønnen fikser seg også.

Skrevet

God morgen til deg! :goodbye:

God dag til deg også ;)

Skrevet

Det er bra dere står sammen!

Så flink du er med julekalenderen :jepp:

Vi MÅ stå sammen om dette skal funke..

Takk :) Skal prøve å legge inn bilde når jeg er ferdig ;)

Skrevet

Hei!

No har eg lese gjennom heile dagboka di. Du har vore gjennom masse utfrå det eg les. Du er ei tøff dame! :jepp:

Eg berre håpar at din kjære innser kva for ei tøff dame du er og at han tek virkelig godt vare på deg!

Vil gjerne gratulere deg med den nye jobben din! Korleis går det med deg på jobb og sånt? Håpar alt står bra til med deg og din kjære!

Kan eg få gje Galnasa eit spark i ræva frå deg??

:klem: frå Susanne

Hei og velkommen til min bok!! *vinke vinke*

Jobb-pcen er ikke så glad i internett, så jeg får ikke brukt tegnene.. Så da skriver jeg det i stjerner og har vanlige mobil-smileys :P

Takk for alle gode ord Susanne!

Jeg håper også han innser det ;) hehe..

På jobben står alt bra til. Litt slitsomt av og til, psykisk press på en måte, men det går alltid greit. Jeg føler jeg har kontroll :)

Du kan få gi galnasara så mange spark i ræva som du bare måtte orke!! Hehe..

Skrevet

Da skjønner jeg redselen hans litt bedre, mødre kan være litt for bitre av og til, bare så dumt at hun lar det gå ut over barna sine:(

Håper dette ordner seg, like mye for hans del som for din, å sitte i klisteret med en kontrollerende og bitter eks er jo bare håpløst, og hun kommer til å bruke dette mot ham på de fleste ting hvis hun vinner nå.

Bra med jobben da, i det minste! Håper at det med lønnen fikser seg også.

Er det.. Er jo ikke lett for han. Skjønner jo at han tenker at alt blir rolig og stille om han bare blir sammen med henne igjen. Men det er sjeldent det er så enkelt.. Og når hun har tatt steget å faktisk ta fra han samværet, så er det jo ikke barebare å flytte sammen igjen. Men det skjønner ikke hun da..

Så sier hun masse som at "kos deg i fangenskap", og at alle rundt min kjære merker at jeg har en dårlig innflytelse på han. Javel? Hvem er alle? De har ingen felles venner...

Og hans venner som jeg har møtt, forguder meg i forhold til henne ;) Men for all del.. Hun kan sitte der å si sånt, jeg bryr meg ikke om det. Men jeg blir så oppgitt over at noen har så lite selvinnsikt at de kan gi EN person ALL skyld!

Det ordner seg nok med lønnen :) og så håper jeg på å få iPhone 4 som jobbtlf ;)

Skrevet

I dag har jeg og min kjære vært sammen i 6 mnd.

Den siste uka har vært skikkelig turbulent, og jeg har blitt litt innestengt merker jeg..

Jeg har gått litt i forsvarsposisjon, i tilfelle ting skulle skjære seg igjen.

Så jeg merker ikke så mye til gleden over 6 mnd.

Men det gjør han. Så helt ærlig, så er jeg litt spent på hva dagen bringer.

Jeg skal ha jentekveld med noen venninner ikveld og skal på bowling sammen med de,

så vi får se.

Han sendte mld til meg isted og sa han håpet han rakk innom meg en tur før han skulle hjem for å gi meg et kyss. Han har vært skikkelig god de siste dagene, prøver så godt han kan å få bort min "mur" og å vise at han mener alvor. Men likevel kjenner jeg at jeg er skeptisk.. Men det er ikke så rart, og jeg syns det er på tide at han merker litt "press" på seg. Han må jo vise at han mener det han sier!

Men jeg er litt spent på om han gjør noe ut av dagen.. Er teit som tenker det, for jeg blir garantert skuffet ;) gutter er vel ikke kjent for å tenke så langt? :P

Men det skal sies, han sendte meg fort melding i dag tidlig og gratulerte meg med 6 mnd :)

Herregud, 6 mnd.. Tiden går fort! :D

Skrevet

Gratulere med 6 månadersdagen! :danse:

Syns Galnasara ikkje virkar heilt god i hovudet! Ta frå han samværet for at han har gått vidare i livet? Kven gjer noko sånt?

Nok om ho, planar for helga? Skal du og din kjære finne på noko kjekt?

Eg og min kjære har snart 5-årsdag so vi lure på og gå ut og ete på restaurant og kose oss :hjerte:

Skrevet

Jeg måtte innom og gi en :klem: tilbake (Lover å ikke smitte deg :opplyser:)

:)

Gjest gjest- silje
Skrevet (endret)

Gratulerer med 6mndrs jubileum :) Som var igår ser jeg..

Husker selv dagen vi hadde vært sammen i 6mndr og vi også hadde litt skurring, fra andre hold, og det dempa hele dagen min husker jeg.

MEN på 1års dagen var "skurringa" borte og alt var bra!

Så ting kan absolutt forandre seg fort hvis man tar tak i problemene.

Noen måneder er jo ingenting sammenlignet med mange gode år :)

Ble dagen fin tiltross?

Endret av gjest- silje
Skrevet

Vi MÅ stå sammen om dette skal funke..

Takk :) Skal prøve å legge inn bilde når jeg er ferdig ;)

:jepp: Det må du gjøre! :nigo:

God kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...