Gå til innhold

In Love With Life


InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Innholdsrik og slitsom helg..

Det har skjedd mye på kort tid, og jeg kan ikke snakke med noen om det.. Jeg er redd, jeg føler meg så alene.. Og jeg er så ufattelig bekymra!!!!

Aner ikke hva jeg skal gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men kjære deg, hva har skjedd? :troest:

Vet ikke hva jeg skal si, for jeg kan ikke si så mye om det. Jeg KAN ikke snakke om det!

Men det er ikke småtteri akkurat..

Uff, jeg aner ikke hva jeg skal si.. Jeg er så redd og så bekymra, og vet ikke om jeg skal gråte eller bli sint eller noe!

Jeg får sy litt mer på kalenderen, og håpe på at det roer meg litt ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette høres ikke bra ut :troest: Mange :klemmer: Håper det ordner seg!

Takk. Det håper jeg også! Men jeg er redd det ikke finnes så altfor mange utveier..

Men, er ikke jeg som er i klisteret.. Så er ingen direkte fare for meg altså, for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja den ja! Elendig ;)

Det er jeg helt enig i. Jeg kjøpte en slik til mitt bad, men det var ikke antydning til såpe i dem, og jeg endte opp med å skrape opp "plast-dørene" på mitt dusjkabinett. Jeg hadde ikke fått med meg at det KUN måtte brukes på glass og keramikk-underlag. Jeg kastet dem vegg i mellom! :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Det håper jeg også! Men jeg er redd det ikke finnes så altfor mange utveier..

Men, er ikke jeg som er i klisteret.. Så er ingen direkte fare for meg altså, for å si det sånn..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Må gjerne sende PM hvis du egentlig har et behov for å snakke om det, men ikke føler du kan skrive det på et åpent forum. Tenker uansett på deg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Må gjerne sende PM hvis du egentlig har et behov for å snakke om det, men ikke føler du kan skrive det på et åpent forum. Tenker uansett på deg!

Takk for det Juliane, men jeg kan dessverre ikke snakke med noen om det..

Jeg har et STORT behov for å snakke om det, men jeg kan bare ikke.. Er helt jævlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i. Jeg kjøpte en slik til mitt bad, men det var ikke antydning til såpe i dem, og jeg endte opp med å skrape opp "plast-dørene" på mitt dusjkabinett. Jeg hadde ikke fått med meg at det KUN måtte brukes på glass og keramikk-underlag. Jeg kastet dem vegg i mellom! :(

Oi, såpass!! Har vaska alt med den jeg.. :o Oooops!

Men jeg har ikke skrapet opp noe da.. Heldigvis! Men det er jo fordi jeg ga den opp etter 5 min.. Og vaska resten av badet for hånd.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appifany: Alt ordner seg til slutt :)

Margareth: Jeg får ikke åpna youtube på jobb, men skal se når jeg kommer hjem :)

Det går bedre nå da..

Men for å toppe hele kaka, så har eksen til min kjære sagt at at hun hater meg som pesten og at hun ser på meg som grunnen til at hun og min kjære ikke fant tilbake til hverandre, så hun nekter å samarbeide med han i forhold til barna, så lenge han har noe med meg å gjøre.. Så dette kan bli spennende.. Han kan jo ikke velge meg framfor barna.. Så vi får se hva som skjer.. Men jeg har det igrunn bra til tross for det :) Jeg visste jo at om vi prøvde på nytt, så kom det ikke til å bli lett.. Så har vært forberedt på dette.

Men at en mor kan nekte faren til barna å ha noe med dem å gjøre fordi han har gått videre, er helt sykt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager at jeg ikke er så mye innom dagbøkene deres for tiden.

Bare vent, jeg kommer plutselig sterkt tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff. Riktig leit er det. Hun vil vel antagelig ha et problem med ekser, uansett hvem det blir, tror du ikke det ILWL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Sånne ekser finnes i hele barn og familie-forumet :opplyser: Bare sånn hvis du har lyst til å høre om flere ;)

Hun har ingen rett til å nekte ham å ha barna. (jeg ville forresten anbefale en tur til familiekontoret igjen, sånn for at hun også kan bli litt satt på plass.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...