Gjest gjest- silje Skrevet 27. desember 2010 #563 Skrevet 27. desember 2010 Woooohhooooo, ,,,, prahaa!!! Veeeel her hadde vi jo avtalt INGEN julepresanger til hverandre, fordi vi skulle kjøpe noe sammen. MEEEN han holdt det jo ikke, så jeg fikk en kurv med mine yndlings kroppspleieprodukter (dyrt ? Ja), for jeg har jo ikke hatt svart samvittighet siden julaften:( Jeg hadde jo ikk kjøpt noenting til ham:(
InLoveWithLife Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #564 Skrevet 28. desember 2010 Oi, her har det vært folksomt Så koselig!! Ja vi skal til Praha ja Begge to har vært der før da, men det bryr vi oss ikke om. Vi skal kose oss der uansett Silje: Oi da.. Skjønner at du har dårlig samvhet.. Men dere hadde jo avtalt? Du får prøve å snike noe under puta hans eller noe da God tirsdagsettermiddag Margareth
InLoveWithLife Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #568 Skrevet 29. desember 2010 Nåååh, så snill sitter i sofaen med padda til min kjære jeg, mens han skrur tvbord og sånt
Gjest Katee Skrevet 29. desember 2010 #569 Skrevet 29. desember 2010 Padde? Ekte? Skilpadde eller sånn annen padde?
InLoveWithLife Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #570 Skrevet 29. desember 2010 Padde? Ekte? Skilpadde eller sånn annen padde? Hahaha!! iPad
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2010 #572 Skrevet 31. desember 2010 Godt nytt år, love Håper 2011 ikke blir like turbulent, men fylt med kjærlighet og gode stunder
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. januar 2011 #574 Skrevet 2. januar 2011 Padde? Ekte? Skilpadde eller sånn annen padde? skjønner godt at du ikke forstod den altså hadde ikke jeg heller gjort
InLoveWithLife Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #577 Skrevet 3. januar 2011 (endret) Godt nytt år alle KG-venner!!!! Nyttårsaften ble feiret med en vennegjeng av min kjære, med kjempegod kalkun og godt tilbehør. Vi dro ut for å se på rakettene, og så satt vi samla og drakk og hadde det kjempe artig etterpå. Bortsett fra at jeg fikk feber etterhvert.. Så klokka 0500 måtte jeg og min kjære ta kvelden.. Da var jeg så sliten at jeg orka ikke mer.. Men det var igrunn like greit, for da var vi oppegående begge to dagen derpå, bortsett fra at jeg fremdeles var litt småsyk. Ellers så har min mor bursdag i dag. Hipp hurra for henne Nytt år, nye muligheter. Og de nye mulighetene har begynt allerede. Jeg har tatt tak i vektøkningen min, og har i dag meldt meg inn i vektklubben til VG på nytt, med et års medlemsskap. Det funka fint sist, hjalp meg veldig mye. Og jeg tror jeg kommer til å trenge litt harde fakta for å komme i gang nå Aner ikke hvor mye jeg har lagt på meg.. Tør ikke gå på vekta før 10.januar. Da har jeg forhåpentligvis blitt kvitt litt vann i kroppen som følge av salt julemat (les: pinnekjøtt), og kanskje blitt kvitt bittelitt fett allerede. Jeg er så oppblåst at klærne mine knapt passer...... Og det er ubehagelig! Men nå er det altså stopp..! Men det blir ikke trening i dag.. Skal jobbe sent, så orker ikke på trening kl 8 i kveld eller 12-timers arbeidsdag. Vi tar det igjen i morgen! Målene mine er som følger: - Bli i bedre form - Bli kvitt noen av humørsvingingene og bli mer livsglad og fornøyd - Få gode matvaner - Løpe 3000 meter under 15 minutter - Løfte 45 kg i benkpress - Gå ned i vekt til en vekt jeg er komfortabel med (ca. 10-15kg tenker jeg) - Miste magefettet da det er det som er farlig - Få et midjemål på under 88 cm Som sagt, har jeg ikke turt å veie meg. Ja det er teit, det vet jeg, for det er lurt å vite .hva man må jobbe med. Men med tanke på at jeg veide 75 kg 27.november, så er det altfor deprimerende om jeg har kommet over 80kg.. Og det er jeg nok redd jeg har.... Men 10.januar blir den offisielle "startveiedagen", og da skal jeg fylle ut denne listen her: - Vekt - Midjemål - Overarmsmål - Hoftemål - Brystmål - Lårmål Jeg er skikkelig motivert nå, og jeg har med meg en venninne også som sikkert vil gå ned iallefall 25 kg. Så nå er det slutt på unnskyldninger og vas! Min kjære skal også hjelpe meg, da han merker hvor uvel jeg føler meg.. Men for all del, jeg har all skyld i det selv Good luck to myself! Endret 3. januar 2011 av InLoveWithLife
InLoveWithLife Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #578 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har det så bra med min kjære Jeg er så forelska. Vi har det så bra :rødme: Han har sagt opp leiligheten sin med virkning fra 1.januar. Han "flytter inn" hos meg. Vi har hentet TV`n hans og alt det styret der, og det ble veldig bra. Vi rydder nå litt på soverommet for å få plass til flere håndklær og klærne hans. Går det fort? nei egentlig ikke.. Vi er jo med hverandre hver dag uansett.. Det er jo uaktuelt å sove fra hverandre uten grunn. Så hvorfor betale på to leiligheter når han uansett ikke har barna sovende hos seg mer? Vi skal på IKEA en tur å kjøpe ramme til et bilde han kjøpte i Las Vegas.. Det er et kjempe fint bilde av The Strip! Det skal vi henge over sofaen Min kjære er veldig kjærlig med meg nå.. Han er helt super Jeg tror det hadde alt å si, at jeg ga slipp på han og sa det til han, slik at han faktisk måtte ta sitt eget valg uten at jeg tryglet og ba på mine knær. Det var da det gikk opp et lys for han, at han ikke ville være uten meg. Og han har vært flink! Det ble tungt og litt småkrangling før jul, men så ordnet det seg og nå har vi det helt utrolig bra Jeg tenker ikke på noe av det som har skjedd lenger omtrent, og er ikke redd slik jeg var før. Vi er to om dette, og da må vi begge jobbe med ting. Og da må jeg faktisk gjøre min del av det, som er å legge ting bak meg og se fremover. 47 dager i dag, siden siste store "blowup". Det går fremover! 1
Gjest Katee Skrevet 3. januar 2011 #579 Skrevet 3. januar 2011 Så flott med en skikkelig god og fin oppdatering! Høres ut som ting virkelig har ordnet seg for deg Flott med mål! Dette klarer du!
Gjest *Twinklestar* Skrevet 3. januar 2011 #580 Skrevet 3. januar 2011 åå dette var koselig lesing så bra at du er motivert for trening og at ting går bra mellom deg og din kjære
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå