Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! :)

Alt er bare bra her. Polo koser seg, og jeg og min kjære har det kjempe bra :)

Min kjære jobber endel nå, og kommer nok til å gjøre det en stund fremover da han snart skal bytte jobb, men har lovet firmaet der han er nå, og hjelpe til med et siste prosjekt før han går over til de nye. Men det er bare kjempe bra, for da tjener han så mye at han før fikset bilen sin og diverse, og han blir mer glad når han slipper å bekymre seg så mye for penger :)

Med meg er det igrunn lite nytt.. Jeg venter på tilbakemelding om hvor mye jeg stiger i lønn fra 01.03, om jeg stiger i det hele tatt. Blir spennende!

Ellers så er dagene litt hektiske, og tiden går fort. Har problemer med å stå opp om morgenen da vi egentlig bare vil sove.. :P

I dag kommer min far på besøk, og skal overnatte til i morgen.

I morgen er det fest hos et vennepar av min kjære.

Lørdag skal han til en bilopphogger med en kompis, mens jeg skal på cafè med en venninne.

Neste uke har jeg ingen planer foreløpig, annet enn bowling med kollegaer torsdag.

Tirsdag var jeg tilbake på spinning, og det var deilig! :) Så neste uke blir det også spinning på tirsdag, og så skal vi begynne med innebandy på jobben på onsdager så da blir det jammen meg trening da også :)

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

:nigo: så bra at det går så bra :bolledeig:

du har det en del mer travelt enn meg ja :ler:

jeg har vært på cafè med en venninne og hos legen denne uka, det var det :fnise:

Skrevet

Det er godt å få rørt litt på kroppen! :jepp:

God lørdagskveld til deg, kjære og voffen! :nigo:

Skrevet

Heisann!

Hatt en fin helg alle sammen?

Det har jeg. En kjempe fin helg :9

Fredag laget jeg og min kjære biff til middag, og pappa spiste med oss også.

Så dro pappa videre til min søster, og vi stakk til venneparet av min kjære, og Polo ble med. Han var helt i ekstase hele kvelden, så når vi tok han hjem før vi skulle på bowling (ja det ble visst bowling), så sovna han med en gang, og sov til langt på dag lørdag.. Hehe :P

Var kjempe artig på bowling!

Lørdag dro min kjære tidlig til en bilopphogger med to kompiser. Jeg sov til de kom tilbake :P Så sto jeg opp, gikk tur med Polo, og posta innbydelser til en fest vi skal ha 19.mars :) Så skulle vi leie filmer, men bilen til min kjære stoppa opp.. Så da måtte han leie henger og få henta og kjørt den, og hente noen deler som lå i garasjen i huset hvor barna bor. Så handla vi, og laget hamburgere til middag/kvelds :)

Vi gjorde klar film, men min kjære sovna og jeg ble sittende og se på Oscar-utdelingen. Og jammen sovna ikke jeg også!

Søndag dro min kjære på verksted med kompisen og fikset bilen, mens jeg og Polo gikk en laaaaang tur med dama til kompisen til min kjære, og en venninne av henne. De hadde hver sin Pomeranian med seg, begge jenter, så Polo var i ekstase ;)

Så ble det Nachos til middag/kvelds, og endelig en film :)

Så Grey`s i senga før vi sovna.

I dag skal min kjære jobbe lenge. Jeg har avtalt med en venninne at vi skal gå tur sammen i dag, med Polo selvfølgelig, så vi skal møtes rett etter jobb så blir hun med hjem.

Tipper det blir middag før vi går tur :)

Denne uka skjer det ikke så mye egentlig. Skal ingenting annet enn å trene litt, og gå masse turer. Er spent på om gåturene hjelper på kiloene. Men nå når gipsen er fjernet, blir det mer og mer trening fremover, med eller uten venninna mi. Hun skal egentlig ned minst 20kg, men hun er veldig flink til å "snike seg unna" treningene. Så jeg kan ikke belage meg på henne. Jeg må bare tenke på meg selv og hva jeg vil oppnå, og gi gass!! Er ikke så lett til å begynne med, men jeg SKAL klare det igjen. Så nå blir det ikke alkohol før 19.mars ;)

Men jeg har blitt kvitt søtsuget i hverdagene ihvertfall, så nå er det bare snop i helgene :) Og jeg begynner å bli flinkere til å unngå fastfood og junkfood :)

Så jeg tror dette skal gå veien til slutt :) Har bestemt meg for å ha veiedag onsdager i stedenfor mandager da det fort kan "henge igjen" litt fra helgens godbiter på mandagene :P

Er litt spent på onsdagen.. Har kuttet brød og varmmat og sånt i lunsjen også. Prøver å bare spise salat eller suppe :)

Så langt dette ble.. Jaja.. Ha en fin dag da dere :)

Skrevet

I dag skal jeg på Thune og se på en ring jeg ønsker meg til bursdagen :)

Skrevet

Har hatt ei daff helg med så og seie berre avslapping :gjeiper:

Mannen min og ein gjeng var ute på "by'n" på lørdag så eg var sjåfør for denne gjengen. Eg kosa meg ute på puben eg også, men med cola og vatn :)

Skrevet

Under en uke til vi skal ha stor fest her hos oss :) foreløpig er vi 14 stk inkludert min kjære og meg. Vi gleder oss!! :)

Og jeg var på thune og så på ringer.. I morgen blir den nok bestilt :) den er sååååå fin!!! http://www.ronancampbell.com/shop/jewellery/ti-sento/ti-sento-sterling-silver-ring-1485zb.html

Ellers er alt kjempe fint her hjemme. I går gikk jeg og to venninner en 4 timers tur med Polo og en pomeranian. Da var vi igrunn slitne alle sammen når vi kom hjem ;)

I dag er planen å gå en 2 timers tur, rydde stua, og lese to bøker til et kurs jeg skal på på tirsdag og onsdag..

Ohh!! Jeg har gått opp i lønn, allerede!! 30 000 i året!! Jeg er meget fornøyd :)

Ha en fin søndag dere :) jeg stikker innom dagbøkene deres når jeg er på en pc :)

Skrevet

Å, fin ring! :) Og gratulerer så masse med 30.000 i lønnsøkning, det er jo kjempebra!

Skrevet

Å, fin ring! :) Og gratulerer så masse med 30.000 i lønnsøkning, det er jo kjempebra!

Ja sant den er fin?? :biggrin:

Jeg venter på tilbakemelding fra Thune nå,om leverandøren deres i Norge har den inne. Hvis ikke, tar det tre uker før den ankommer butikken.. Men jeg venter jeg altså! Uten problem.. Har sikla etter den ringen siden vi var på Gardermoen å venta på flyet vårt til Las Vegas i fjor så :hjerter:

Og takk for gratulasjoner. er veldig fornøyd :)

Skrevet

Jeg har lagt på meg så mye at uniformen min passer ikke lenger!

Føler meg som ei feit ku.....

Man skulle jo tro at det hjalp å gå mange turer med en hund, og i helgene gå LANGE turer med hunden, og å kutte snop og drittmat i hverdagene.. Har jeg merka noe? Nei.. Så her må det drastiske tiltak til.. føler meg mislykket som gikk opp igjen ALT jeg klarte å slanke bort i fjor.. men men.. Man må bare hive seg rundt og gjøre noe med det, mer enn man allerede gjør.

Så.. Ukens mål:

1. Ikke spise noe "drittmat" eller godteri eller kaker før lørdag.

2. Trene torsdag og fredag (har avspasering da)

Skal egentlig på spinning i morgen tidlig, men må ærlig talt innrømme å si at det vet jeg faktisk ikke om jeg orker.. Skal på kurs rett etter jobb i morgen, så blir "jobbende" i over 13 timer både tirsdag og onsdag. Og i dag blir jeg nok sen også.. Så jeg vet ikke om jeg orker å stå opp kl 06 i morgen altså.. Da tar jeg det heller igjen på torsdag og fredag..

Gjest Katee
Skrevet

Det går seg til, Love :kose: Jeg tror du klarer dette! Bare gi deg selv tid og ikke gi opp :klem:

Skrevet

Ja, det er viktig å ikke gi opp ! :jepp:

Dette klarer du !

God helg! :blomst:

Skrevet

Heisann folkens!

I går spadde jeg bort snøen fra balkongen, og i dag snødde det igjen.. Takk for den liksom!!

Jada.. Men ellers begynner vi å bli klare for den store festen vår i morgen. Vi blir ca 14 personer :)

I går handla vi alt, utenom øl og isbiter.

I dag ringte jeg thune for å høre om ringen min var kommet, men neida.... Er litt sur nå..

Jeg bestilte den mandag og da sa de at den skulle komme innen 3-4 dager. I går ringte jeg for å sjekke (kunne jo være jeg var heldig), men da var den ikke kommet men den skulle komme i dag sa han mannen..

Og så ringte jeg for ca 1 time siden, men neida.. Den var fremdeles ikke kommet..... Og de får ikke varer i morgen.. Fy altså!!! Jeg ville ha på meg den fiiiiiiine ringen jeg skal få av min kjære på festen vår! Hadde øyet å skryte og vise den frem!!! Men hun jeg snakka med i dag skulle sjekke med butikksjefen og få han til å ringe meg tilbake,, så da får vi se.. Kanskje de får ordnet det. Er lov å håpe :)

Ellers er alt fint :) vi har handlet inn mat, godteri, duk, papptallerkner, plastglass, servietter, sugerør, rørepinner, vodka osv. Vi gleder oss :) men først i morgen, kommer en venninne av matmoren til Polo og henter han (han skal være hos henne i helgen), og så skal vi på litt shopping med min mor. Så det blir koselig :)

Søndag er det serieåpning i tippeliga'n. Sogndal skal spille borte mot Strømsgodset. SPANANDE!!! :D

God helg alle sammen

• 2 uker senere...
Skrevet

Alt bra med deg? Lenge siden du har gitt lyd fra deg nå! :klem:

Håper festen forrige helg var vellykket?

GOD HELG! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...