Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spørs vel hva du skal gjøre kanskje?

Hvordan går det? :klem: Nå reiser jeg snart, men jeg skal prøve og titte innom innimellom :kose:

Jeg skal ta brystrekonstruksjon :) jeg skal få silikon faktisk :P Hehe.. Har allerede vært inne for selve "rekonstruksjonen", og nå er det "fyllingen" som gjelder.. Og jeg gleder meg!! Men jeg må jo gå ned iallefall 10kg først..

Det går bare bra med meg. Har satt opp hagemøbler på balkongen i dag, rotting :) to stoler, et bord og en sofa. Det ble ganske så fint :)

Du er reisesyk? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zumba var forresten veldig artig ja, Silje :)

På tirsdag skal vi prøve salsa :)

Gjest gjest- silje
Skrevet

Hei Silje!!

Det var lenge siden, velkommen tilbake. Vet du, nå har vi fått oss hund!! :)

Nei jeg trodde ikke det jeg heller, men en kollega av meg måtte oppgi de opplysningene fremfor alle når syn var i retten etter drapstrusler..

Hvordan går det med deg? :)

Hei hei, ja det er en stund siden sist ja.

Aha, en fransk en?

Hmm, da hadde jeg hørt med de som har saken deres, og spurt om det var nødvendig.

Her går det fint :jepp:

Gjest Katee
Skrevet

Å, så tøff du er! Jeg er alltid litt nervøs for operasjoner, men dette går bra du :klem:

Reisesyk ja :nigo:

Skrevet

:vinke:

Er ikke den mest aktive på KG for tiden, men siden jeg ikke er spes motivert for å jobbe i dag, så tar jeg heller en runde på KG i stedet. MYYYE koseligere!

Håper du har det bra :vinke:

Skrevet (endret)

Hei hei, ja det er en stund siden sist ja.

Aha, en fransk en?

Hmm, da hadde jeg hørt med de som har saken deres, og spurt om det var nødvendig.

Her går det fint :jepp:

Hei :)

Nei det ble nok ingen fransk bulldog.. Det ble en stor bulldog! ;)

Hehe.. Vi har fått oss en blanding av old english bulldog og amerikansk bulldog.

Sort kropp med hvitt hodet og hvite føtter :) han er nydelig!! Og heter Vovva :)

Men hvem mener du med de spm har saken vår? Advokaten liksom? For vi har ingen advokat.. Vi har vel aktor tror jeg.. ?

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Å, så tøff du er! Jeg er alltid litt nervøs for operasjoner, men dette går bra du :klem:

Reisesyk ja :nigo:

Pleier å være ganske nervøs jeg også, men dette er noe jeg har bedt om selv og da blir det litt annerledes. Så jeg gleder meg for det meste :) når jeg tok første inngrepet, så lå jeg i Bergen helt mutters alene... Fra mandag til fredag.. Det var litt kjedelig..

Koser du deg på tur?? :)

Skrevet

:vinke:

Er ikke den mest aktive på KG for tiden, men siden jeg ikke er spes motivert for å jobbe i dag, så tar jeg heller en runde på KG i stedet. MYYYE koseligere!

Håper du har det bra :vinke:

KG er ALLTID mye koseligere ;) Hehe..

Koselig at du stakk innom, her er alt bare bra :)

Er ikke så ofte innpå her jeg heller akkurat nå..

Ble frastjålet iphonen min på veien hjem fra byen på lørdag, så jeg har ikke mobil med nett på lenger.. Og det var den jeg brukte til kg.. :P

Men ny er bestilt!! Snille forsikringsmannen som sendte meg pengene samme dag som jeg ringte.. :)

Gjest gjest- silje
Skrevet

Hei

Ja da har du en stor hund, sikkert kjempefin å se på med den fargekombinasjonen. Bulldog er bulldog.. Hvilken rase merker dere mest? Ambull er mer stri, aktivt krevendes, kanskje litt voktete, mer hundeaggresjon i. Og oldbulle er litt mer sedat, like sta som buller skal være, mer sykdom siden det er en rekonstruert rase, litt ressursforsvar overfor andre hunder, mer omgjengelige..

Men til felles så elsker de mennesker, så lenge de ikke er nervøse. Og morroklumper er alle rasene av bulldog.

Men dette visste du sikkert:)

Ja det er vel aktor dere har, har dere ikke kontakt med de som fører saken deres?

Hmm hadde blitt skeptisk hvis jeg måtte oppgi adressen min til en overfallsmann.

Brystreduskjon vil nok gjøre livet ditt mye lettere, hvor mye skal du fjerne?

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg vil si at han er en god blanding av de begge :)

Han har full tillit til alle mennesker og hunder, veldig nysjerrig, litt overivrig til tider, men likevel rolig :)

Vi er veldig forelska :rodmer:

Nei vi har ikke vært i kontakt med noen egentlig, annet enn politietterforsker og politiadvokat. Pluss innkallelsen til rettssaken. Kanskje det står der hvem som er aktor?

Jeg skal ikke ta brystreduksjon, jeg skal ta brystrekonstruksjon :)

Jeg har en genetisk feil som gjør til at musklene mine i puppene ikke har fått plass til å vokse, så jeg er litt flatbrysta.. :P men har vært inne en gang for å lage plass til musklene for de håpa de skulle klare å vokse selv. Men det gjorde det ikke så nå skal jeg få silikon :)

Gjest gjest- silje
Skrevet

Hehe har blinxa totalt jeg:))

Hmm høres ut som en god blanding, med mange positive sider det der. Hvor lenge har dere hatt han?

Skrevet (endret)

Endelig iPhone igjen!!! :) en hvit sådan.. :)

Vi henta Vovva 13.juni, så har hatt han i ca 3 uker bare. Han er veldig herlig, men han kunne vært litt mer lydig.. Hehe.. Vi prøver å lære han noenting, men det er ikke alltid like lett :P han blir 1 år nå 15.juli, så han er vel litt i "trassalderen" ;) Hehe..

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

JEG HAR MISTET 8.5 CM RUNDT MAGEN!!!!!

Skrevet

Gratulerer, det er jo helt fantastisk! Godt jobba! :)

Skrevet

Det er fantastisk! Gratulerer! :nigo:

(jeg for min del er en av de som synes det er vanskelig å måle; "hadde jeg målbandet så stramt sist gang?" "jeg har ikke mistet cm, jeg har gått opp en, jeg må holde det strammere!" osv...

:fnise:

Skrevet

Takk takk begge to!! :)

Er som du sier Appifany, man kan aldri være 100% sikker på at man måler på samme sted hver gang, men jeg er ganske så sikker :) har gjort det så mye ;) jeg ser heller på målebåndet enn vekta :)

Skrevet

Ja, for å si det slik 8,5cm det MERKER man! :nigo:

Skrevet

Ja man merker jo det :) men jeg skulle gjerne sett det på vekta snart også siden det bare er det sykehuset bryr seg om..

Skrevet

Ja, du får slutte å trene OG spise :roll:

Skrevet

Hehe, ja må nesten det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...