InLoveWithLife Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #781 Skrevet 24. juni 2011 Spørs vel hva du skal gjøre kanskje? Hvordan går det? Nå reiser jeg snart, men jeg skal prøve og titte innom innimellom Jeg skal ta brystrekonstruksjon jeg skal få silikon faktisk Hehe.. Har allerede vært inne for selve "rekonstruksjonen", og nå er det "fyllingen" som gjelder.. Og jeg gleder meg!! Men jeg må jo gå ned iallefall 10kg først.. Det går bare bra med meg. Har satt opp hagemøbler på balkongen i dag, rotting to stoler, et bord og en sofa. Det ble ganske så fint Du er reisesyk?
InLoveWithLife Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #782 Skrevet 24. juni 2011 Zumba var forresten veldig artig ja, Silje På tirsdag skal vi prøve salsa
Gjest gjest- silje Skrevet 24. juni 2011 #783 Skrevet 24. juni 2011 Hei Silje!! Det var lenge siden, velkommen tilbake. Vet du, nå har vi fått oss hund!! Nei jeg trodde ikke det jeg heller, men en kollega av meg måtte oppgi de opplysningene fremfor alle når syn var i retten etter drapstrusler.. Hvordan går det med deg? Hei hei, ja det er en stund siden sist ja. Aha, en fransk en? Hmm, da hadde jeg hørt med de som har saken deres, og spurt om det var nødvendig. Her går det fint
Gjest Katee Skrevet 24. juni 2011 #784 Skrevet 24. juni 2011 Å, så tøff du er! Jeg er alltid litt nervøs for operasjoner, men dette går bra du Reisesyk ja
*appifany* Skrevet 27. juni 2011 #785 Skrevet 27. juni 2011 Er ikke den mest aktive på KG for tiden, men siden jeg ikke er spes motivert for å jobbe i dag, så tar jeg heller en runde på KG i stedet. MYYYE koseligere! Håper du har det bra
InLoveWithLife Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #786 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Hei hei, ja det er en stund siden sist ja. Aha, en fransk en? Hmm, da hadde jeg hørt med de som har saken deres, og spurt om det var nødvendig. Her går det fint Hei Nei det ble nok ingen fransk bulldog.. Det ble en stor bulldog! Hehe.. Vi har fått oss en blanding av old english bulldog og amerikansk bulldog. Sort kropp med hvitt hodet og hvite føtter han er nydelig!! Og heter Vovva Men hvem mener du med de spm har saken vår? Advokaten liksom? For vi har ingen advokat.. Vi har vel aktor tror jeg.. ? Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
InLoveWithLife Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #787 Skrevet 29. juni 2011 Å, så tøff du er! Jeg er alltid litt nervøs for operasjoner, men dette går bra du Reisesyk ja Pleier å være ganske nervøs jeg også, men dette er noe jeg har bedt om selv og da blir det litt annerledes. Så jeg gleder meg for det meste når jeg tok første inngrepet, så lå jeg i Bergen helt mutters alene... Fra mandag til fredag.. Det var litt kjedelig.. Koser du deg på tur??
InLoveWithLife Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #788 Skrevet 29. juni 2011 Er ikke den mest aktive på KG for tiden, men siden jeg ikke er spes motivert for å jobbe i dag, så tar jeg heller en runde på KG i stedet. MYYYE koseligere! Håper du har det bra KG er ALLTID mye koseligere Hehe.. Koselig at du stakk innom, her er alt bare bra Er ikke så ofte innpå her jeg heller akkurat nå.. Ble frastjålet iphonen min på veien hjem fra byen på lørdag, så jeg har ikke mobil med nett på lenger.. Og det var den jeg brukte til kg.. Men ny er bestilt!! Snille forsikringsmannen som sendte meg pengene samme dag som jeg ringte..
Gjest gjest- silje Skrevet 29. juni 2011 #789 Skrevet 29. juni 2011 Hei Ja da har du en stor hund, sikkert kjempefin å se på med den fargekombinasjonen. Bulldog er bulldog.. Hvilken rase merker dere mest? Ambull er mer stri, aktivt krevendes, kanskje litt voktete, mer hundeaggresjon i. Og oldbulle er litt mer sedat, like sta som buller skal være, mer sykdom siden det er en rekonstruert rase, litt ressursforsvar overfor andre hunder, mer omgjengelige.. Men til felles så elsker de mennesker, så lenge de ikke er nervøse. Og morroklumper er alle rasene av bulldog. Men dette visste du sikkert:) Ja det er vel aktor dere har, har dere ikke kontakt med de som fører saken deres? Hmm hadde blitt skeptisk hvis jeg måtte oppgi adressen min til en overfallsmann. Brystreduskjon vil nok gjøre livet ditt mye lettere, hvor mye skal du fjerne?
InLoveWithLife Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #790 Skrevet 30. juni 2011 Jeg tror faktisk jeg vil si at han er en god blanding av de begge Han har full tillit til alle mennesker og hunder, veldig nysjerrig, litt overivrig til tider, men likevel rolig Vi er veldig forelska Nei vi har ikke vært i kontakt med noen egentlig, annet enn politietterforsker og politiadvokat. Pluss innkallelsen til rettssaken. Kanskje det står der hvem som er aktor? Jeg skal ikke ta brystreduksjon, jeg skal ta brystrekonstruksjon Jeg har en genetisk feil som gjør til at musklene mine i puppene ikke har fått plass til å vokse, så jeg er litt flatbrysta.. men har vært inne en gang for å lage plass til musklene for de håpa de skulle klare å vokse selv. Men det gjorde det ikke så nå skal jeg få silikon
Gjest gjest- silje Skrevet 30. juni 2011 #791 Skrevet 30. juni 2011 Hehe har blinxa totalt jeg:)) Hmm høres ut som en god blanding, med mange positive sider det der. Hvor lenge har dere hatt han?
InLoveWithLife Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #792 Skrevet 1. juli 2011 (endret) Endelig iPhone igjen!!! en hvit sådan.. Vi henta Vovva 13.juni, så har hatt han i ca 3 uker bare. Han er veldig herlig, men han kunne vært litt mer lydig.. Hehe.. Vi prøver å lære han noenting, men det er ikke alltid like lett han blir 1 år nå 15.juli, så han er vel litt i "trassalderen" Hehe.. Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
InLoveWithLife Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #793 Skrevet 1. juli 2011 JEG HAR MISTET 8.5 CM RUNDT MAGEN!!!!!
juliane Skrevet 1. juli 2011 #794 Skrevet 1. juli 2011 Gratulerer, det er jo helt fantastisk! Godt jobba!
*appifany* Skrevet 1. juli 2011 #795 Skrevet 1. juli 2011 Det er fantastisk! Gratulerer! (jeg for min del er en av de som synes det er vanskelig å måle; "hadde jeg målbandet så stramt sist gang?" "jeg har ikke mistet cm, jeg har gått opp en, jeg må holde det strammere!" osv...
InLoveWithLife Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #796 Skrevet 1. juli 2011 Takk takk begge to!! Er som du sier Appifany, man kan aldri være 100% sikker på at man måler på samme sted hver gang, men jeg er ganske så sikker har gjort det så mye jeg ser heller på målebåndet enn vekta
*appifany* Skrevet 1. juli 2011 #797 Skrevet 1. juli 2011 Ja, for å si det slik 8,5cm det MERKER man!
InLoveWithLife Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #798 Skrevet 1. juli 2011 Ja man merker jo det men jeg skulle gjerne sett det på vekta snart også siden det bare er det sykehuset bryr seg om..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå