Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff ja. Det er så tragisk! :grine: Dette ble en stille lørdagskveld gitt... føler ikke for å gjøre noe som helst egentlig...

Jeg føler fremdeles ikke for å gjøre så mye, annet enn å jobbe og å være hjemme med mann og hund. Det får man til å tenke over hvor fort ting kan ende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er spent på blodprøve-resultatene mine.. Er kvalm bortimot hver dag.. Men dagene siden fredag kan skyldes stress...

Skrevet

Når får du resultatene?

:klem:

I løpet av uken tipper jeg. Tok de onsdag for en uke siden, og de sier det tar en uke. Tipper de da mener at det tar en uke til legen får de, så sender han de videre til meg.

Gjest Katee
Skrevet

Ja, det er nok det de mener, tenker jeg. Blir spennende da. Håper de finner ut av det for deg :kose:

Skrevet

Ja, det er nok det de mener, tenker jeg. Blir spennende da. Håper de finner ut av det for deg :kose:

Håper jeg også :)

Skrevet

Nå har jeg kjøpt meg bailine-timer for å straffe opp litt :)

Skrevet

Figurforming :) bailine.no

Skrevet (endret)

I dag har jeg hatt et nytt "anfall" av energitap.. Det er så ubehagelig!! Kom plutselig over med på bussen, og da var det et voldsomt ork å gå hjem fra bussholdeplassen, og å gå ut med vovva.. Men jeg fikk det til, og nå er jeg helt fin :)

Tør knapt å si noe til min kjære da.. Men men.. Så lenge jeg ikke besvimer så går det vel bra :)

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Nå sitter jeg på flyplassen og venter på flyet..

Skrevet

Har lyst på ny tatovering nå kjenner jeg..

Gjest Katee
Skrevet

Åååååååå, skal du på SIL-kamp?! :hoppe: Det blir nok bra! Kjempemisunnelig! :)

Hvilken tatovering har du lyst på da?

Skrevet

Kjenner jeg er litt lei av alle nyhetene om terrorsaken.. Ikke på en slem måte overhode, men jeg kjenner at jeg trenger litt pause fra det hele, jeg trenger å tenke på noe annet.

Denne helgen er så etterlengtet at dere vil ikke tro det!!!

Skrevet

Åååååååå, skal du på SIL-kamp?! :hoppe: Det blir nok bra! Kjempemisunnelig! :)

Hvilken tatovering har du lyst på da?

Jepp, det skal jeg! Må jo det ;) Hehe..

Har lyst på 3 stjerner nedover nakken i forskjellige størrelser..

Kg er trege med å oppdatere.. Er flere ganger dere har svart meg uten at det har kommet opp hos meg.. Er sikkert fordi jeg bruker mobilen..

Gjest Katee
Skrevet

Skulle ønske jeg skulle på kamp! Du må kose deg! :)

Det er kjempetøft med tatovering i nakken, syns jeg :) Jeg har rett nedenfor nakken og har lyst på en teksttatovering på undersiden av overarmen :)

Har du tatovering fra før av?

Skrevet (endret)

Tilskuerrekord på Fosshaugane og poengdeling med Rosenborg. Jeg syns Sogndal spilte sin beste kamp hittil i år, og det gjorde veldig godt med straffesparket til Halvorsen. Dumt at RBK fikk inn ett mål, men det ble iallefall poeng :)

Nå er det tid for pizza og lokalt øl ;)

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Skulle ønske jeg skulle på kamp! Du må kose deg! :)

Det er kjempetøft med tatovering i nakken, syns jeg :) Jeg har rett nedenfor nakken og har lyst på en teksttatovering på undersiden av overarmen :)

Har du tatovering fra før av?

Hva slags tatovering har du i nakken? Er litt nedenfor nakken jeg tenker også :)

Ja jeg har endel tatoveringer egentlig.. Men alle er små og "uskyldige" så ingen man legger noe særlig merke til egentlig. Er mest stolt av den jeg har på foten, nede på fotbladet på en måte, også har jeg intialene mine bak ene øre. De liker jeg best :)

Hva vil du skal stå på den nye du vil ha? :)

Gjest Katee
Skrevet

Var det vondt når du tok den bak øret?

Jeg har en teksttatovering. Det står Uten hvilket ikke på latin :) Jeg håper å få tatt en til i august. Vi får se om tiden og pengene strekker til

Skrevet

Var det vondt når du tok den bak øret?

Jeg har en teksttatovering. Det står Uten hvilket ikke på latin :) Jeg håper å få tatt en til i august. Vi får se om tiden og pengene strekker til

Når jeg tok den bak øret, var jeg dritnervøs fordi den på foten var utrolig vond. Det kjentes ut som de skar i beinet.. Så jeg grua meg så mye til den bak øret for jeg var redd det skulle være like vondt, at jeg nesten ikke merka noe.. Det var nesten som om det kilte litt :)

Oi, stilig :) teksttatoveringer er kjempe fint :)

Hehe, ja det kan bli en dyr hobby ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...