Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jei!

:fnise:

[/

Endret av InLoveWithLife
Skrevet (endret)

.

Endret av *appifany*
Skrevet (endret)

Jeg er så redd for at hun skal skjønne hvem jeg er.. :/ så jeg tør ikke legge ut på boka mi.. Her inne kan jeg være meg selv, det er et under at hun ikke har funnet meg ennå. Plutselig vet dere hvem hun er om jeg sender dere linken.. :/

Mia: deg vet jeg ikke så mye om.. Er ikke det at jeg tror du skal gjøre noe, men plutselig er du naboen :P

Juliane: du bor i Oslo, og hun kjenner folk overalt.. Hun påstår til og med at hun kjenner folk i firmaet jeg jobber i..

Det er ikke meningen å være mistenksom, men jeg er bare skikkelig redd for at hun skal finne meg.. :(

Grunnen til at Appifany fikk se, var igrunn fordi hun bor laaaaaaaaaaangt unna meg og da er det så liten sjanse for at de har noen som helst relasjoner..

Jeg skal tenke på det over natten :)

Unnskyld! Håper ingen tar dette personlig.. Uff.. Dette er ikke lett :( er ikke gøy å ha det sånn.. Hadde det vært min leilighet så hadde dere fått sett den med en gang!! :)

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Jeg tror alle her skjønner deg, og mia er trønder :lol: og veldig til å stole på. Det vet jeg selv :) Men som du sier; verden er liten. Plutselig kjenner man noen som kjenner noen. :hug:

Skrevet

Ja jeg blir rett og slett paranoid :(

Skrevet

Ja, jeg synes bare det er godt å ha et fristed. Jeg vet faktisk ikke om :mrgreen: vet at jeg er her en gang. Han er ikke så nysgjerrig av seg når jeg sitter med pc'n. :fnise:

Skrevet

Du, det er veldig forståelig! Selv om jeg ikke tror jeg kjenner noen som helst som passer beskrivelsen, men det kan jo selvfølgelig være en kollega i en annen avdeling som jeg ikke har oversikten på privatlivet til eller noe sånt. :klem:

Skrevet

Men du? Du har ikke vurdert å slette denne dagboka og starte en ny her inne da, hvis du er litt redd for at hun skal finne deg? Ligger jo ganske mye lett gjennkjennelig informasjon fra de periodene det ikke har vært så lett her inne, og det er jo kanskje akkurat sånt hun ikke burde lese hvis hun tilfeldigvis dumper over dagboka di.

Jeg har ingen crazy dame i livet mitt, men syns likevel det var en lettelse begge gangene jeg har sletta boka og startet med helt blanke ark. Man vet jo aldri om noen man kjenner plutselig leser litt, ser noe som virker kjent og skummer gjennom resten av boka på let etter bevis.

Skrevet

Takk for forståelsen jenter :)

Jeg heller tror ikke at noen av dere kjenner henne, men man vet liksom aldri..

Jeg forandrer på mye av det som er gjenkjennelig så jeg tror egentlig ikke hun skjønner at det er meg selv om hun skulle finne den, men du har et poeng.. Man vet jo aldri.. Kanskje jeg skulle gjøre det.. Hmm.. Må tenke på det :)

Takk for tipset Juliane :)

Skrevet

Fy søren så jeg gleder meg til helg.. Og denne helgen SKAL jeg være flink å trene!! Føler meg feit..

Skrevet

Nettopp ferdig på trening.. Sitter å venter på min kjære :) jeg fikk gave av sats idag, fordi jeg har vært flink å trene minst to ganger i uka i ti uker i sommer :) fikk rosa håndkle og rosa svettebånd. Praktisk til trening :)

Jeg er så lei av dette vektgreiene.. Jeg går ikke ned en dritt, og jeg er redd jeg lurer meg selv.. Men jeg tror ærlig talt ikke jeg gjør det! Jeg trener og jeg tenker på hva jeg spiser.. Hva mer skal jeg gjøre??? Det gjør meg så deprimert.. Jeg føler meg oppblåst og feit, og gruer meg skikkelig til å gå i bikini i las Vegas.. ÆSJ!!!!!!

Skrevet

:troest::klem:

Som Piffy sier så er jeg til å stole på ja. :jepp:

Men du bestemmer selv om du vil gi meg link eller ikke. Forstår deg hvis du ikke vil! :klem:

Skrevet (endret)

Plutselig satt vi på legevakten gitt.. Min kjære og jeg henta overmadrassen vår i dag og så la vi på den før vi skulle ut med Vovva. Vovva hoppa opp i senga sammen med oss og når min kjære da skulle "ta" han og kjefte, fikk han ene Hanna til Vovva i leppa så han har et ca en cm langt kutt i underleppa som er ca 0.5cm dypt.. Nasty!

Heldigvis lite kø her ;)

Endret av InLoveWithLife
Skrevet (endret)

Dobbeltpost..

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Uffda! Håper de plastrer han pent sammen igjen. :troest:

Skrevet (endret)

Uffda! Håper de plastrer han pent sammen igjen. :troest:

Det håper jeg også!

Blir lite kloning fremover ;)

Edit: kloning = klining ;)

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

:ler: Kloning ja.. :hoho:

Må han sy eller holder det med stripsing?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...