Gjest Katee Skrevet 12. august 2011 #981 Skrevet 12. august 2011 Å. lille venn! Jeg ser jeg har gått glipp av litt av hvert Håper du har det bra! Det jeg egentlig kom for å fortelle var at shortsen er kjøpt hos Aloha Hemp. De har egen nettside og webbutikk
InLoveWithLife Skrevet 12. august 2011 Forfatter #982 Skrevet 12. august 2011 Mia: det ble to sting men legen var veldig snill og flink /) Må gå på to antibiotika-kurer på 5 dager, og kontroll de neste to dagene pga infeksjonsfaren..
InLoveWithLife Skrevet 12. august 2011 Forfatter #983 Skrevet 12. august 2011 Alyah: det skjer ikke sånn kjempe masse da.. Det går bra med oss alle Oooh, da må jeg sjekke nettbutikken deres :D
InLoveWithLife Skrevet 13. august 2011 Forfatter #985 Skrevet 13. august 2011 (endret) God dag alle sammen Nå har jeg og Vovva vært ute på gå/joggetur og vi la 8km bak oss er fornøyd med det på en lørdag altså 700kcal forbrent. Da kan jeg unne meg noe godt i kveld Tenkte egentlig jeg skulle vaske kåken i dag også, men lurer på om jeg skal ta det i morgen.. Må jo ha noe å gjøre på da også Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
Sunshine89 Skrevet 13. august 2011 #986 Skrevet 13. august 2011 Vaske leiligheit/hus høyrest ut som ein grei aktivitet på ein søndag Full guffe på musikken så er det ingen problem Her i huset 8for min del) er det jobbing i morgon og 1-års-bryllupsdag
InLoveWithLife Skrevet 13. august 2011 Forfatter #987 Skrevet 13. august 2011 (endret) Vaske leiligheit/hus høyrest ut som ein grei aktivitet på ein søndag Full guffe på musikken så er det ingen problem Her i huset 8for min del) er det jobbing i morgon og 1-års-bryllupsdag Hei Sunshine! Velkommen tilbake. Lenge siden sist! Alt bra? Ja det er jo igrunn det Ooh, gratulerer med et års bryllupsdag!! så utrolig koselig Endret 13. august 2011 av InLoveWithLife
InLoveWithLife Skrevet 14. august 2011 Forfatter #989 Skrevet 14. august 2011 Hei Mia Hatt en fin helg? Nå har jeg rydda og shina hele kåken. Det trengtes, og det var deilig
juliane Skrevet 14. august 2011 #990 Skrevet 14. august 2011 Æsj, nå fikk jeg dårlig samvittighet. Her er det vel knapt dratt over med en fille siden vi tok over, er jo stadig vekk noe som skal fikses og males og vi har fremdeles en "arbeidsstasjon" i et hjørne på spisestua.
mia83 Skrevet 14. august 2011 #991 Skrevet 14. august 2011 Jeg har hatt en strålende helg! Så flink du er! Jeg må også gjøre det.. pakke ut osv.. tar det etter kinoen jeg.
InLoveWithLife Skrevet 15. august 2011 Forfatter #992 Skrevet 15. august 2011 Hva slags kino så du i går? Juliane: er jo fullt forståelig hos dere da.. Ting tar tid, og når man fortsatt driver å maler osv er det jo ikke mye vits å vaske før man er ferdig I dag skal jeg på bailine gleder meg litt kjenner jeg.. Det funka helt sykt bra sist jeg gikk på det, men det er dyrt da.. Men jeg satser på at jeg får stramma opp litt rundt magen iallefall stramme opp litt til jeg skal på ferie
juliane Skrevet 15. august 2011 #993 Skrevet 15. august 2011 Å, funker bailine altså? Kan du ikke fortelle meg litt mer om det? Sett denne: http://www.groupon.no/deals/oslo/Bailineskoyen-rabatt/667626 ? Vurderte om jeg skulle kjøpe, men tenkte det bare var humbug og lot være. Men nå ble jeg litt gira igjen.
Sunshine89 Skrevet 15. august 2011 #995 Skrevet 15. august 2011 Hei Sunshine! Velkommen tilbake. Lenge siden sist! Alt bra? Ja det er jo igrunn det Ooh, gratulerer med et års bryllupsdag!! så utrolig koselig Thanks! Veldig lenge sidan sist ja, er ikkje så aktiv på KG for tida, veldig mykje jobb og att og fram med skule. Her er alt bra ja Har vore på ferie med familie/svigerfamilie på Østlandet ein tur og kosa meg mykje i sommar. No blir det visst ikkje skule på meg dette året her, så då er det jobb. Alltid kjekt med musikk til husarbeid Tusen takk! Vart ein "slapp" dag der eg først var på jobb for så å komme heim dausliten, så det blei film og serie og enkel middag :gjeiper:
InLoveWithLife Skrevet 15. august 2011 Forfatter #996 Skrevet 15. august 2011 Å, funker bailine altså? Kan du ikke fortelle meg litt mer om det? Sett denne: http://www.groupon.no/deals/oslo/Bailineskoyen-rabatt/667626 ? Vurderte om jeg skulle kjøpe, men tenkte det bare var humbug og lot være. Men nå ble jeg litt gira igjen. På meg funka det helt sykt bra! Jeg gikk ned mange mange cm. Husker ikke nøyaktig hvor mye til sammen, men de tar nye målinger etter hver tiende time. Hos meg gikk det litt tregt til å begynne med, men plutselig mista jeg 19cm på ti timer til sammen på kroppen. Jeg mista nok over 50cm til sammen tror jeg.. Gikk ikke ned så mange kilo da, bare 5-6, men kroppen har aldri sett bedre ut. Så stram og fin Det er nok veldig individuelt dette også, som alt annet. Men de har jo en garanti også da.. Er dyrt, men jeg håper det funker like bra denne gangen som forrige gang. Oppfølgingen er også helt topp. Så jeg anbefaler det uten tvil!!
InLoveWithLife Skrevet 15. august 2011 Forfatter #997 Skrevet 15. august 2011 Hei Sunshine! Det ble ikke skole? Hvorfor ikke? Hva hadde du søkt på og hva skal du jobbe med? Er ikke hele tiden like lett å feire slike dager når det kommer på arbeidsdager. Det viktigste er at man husker hverandre Høres ut som du har hatt en fin ferie/sommer. Det er kjempe bra jeg håper min ferie blir bra også, men det tror jeg ikke er noe problem
InLoveWithLife Skrevet 15. august 2011 Forfatter #998 Skrevet 15. august 2011 (endret) Dobbelpost Endret 15. august 2011 av InLoveWithLife
InLoveWithLife Skrevet 15. august 2011 Forfatter #999 Skrevet 15. august 2011 Hvordan går det? Det går kjempe bra er sliten ifbm jobben da.. Men ellers går det greit med deg da?
InLoveWithLife Skrevet 15. august 2011 Forfatter #1000 Skrevet 15. august 2011 (endret) Juliane: det er den kupongen jeg har kjøpt, men på. Egentlig er de bare for nye kunder, men jeg fikk lov å kjøpe da det var flere år siden jeg gikk på det Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå