Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

:troest:

Så snill :) takk! Håper det går bra med deg Appifany! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drar dere først til NY og så til LV, eller hvordan er planene egentlig? :klo:

Skrevet

Vi drar til Las Vegas først, og blir der i ti dager. Så drar vi til new York og blir der i fem dager :)

Skrevet (endret)

Blæ

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Høres ut som en herlig tur. hvordan flyr dere til LV?

Så bra at huset er solgt! :hoppe: Hvor mye gikk det for?

Skrevet

Vi flyr via NY :) men ikke lang ventetid der heldigvis :)

De fikk 3 for det så de er fornøyde begge to :)

Skrevet

Ja det er jo bra da :) Det gikk jo over takst.

Skrevet

I dag fant jeg ut at vektklubben til vg har fått mobiltilpasset side. Det har irritert neg lenge at de ikke har hatt app da jeg går lei av å skrive inn alt en gang daglig etter få dager.. Men nå har jeg med meg vektklubben over alt og kan legge rett inn :) da har jeg mer kontroll, og blir mer bevisst igjen på hva jeg kan spise og hva jeg ikke bør spise :)

Jeg har jo ikke klart å oppnå målet mitt før jeg skulle dra på ferie, som i utgangspunktet var å gå ned 10kg.. Jeg har i utgangspunktet ikke gått ned så mye, men har mistet en del cm.. Jeg er absolutt ikke fornøyd, men jeg aksepterer det. Jeg vet at kroppen min bruker lang tid på å gi slipp på sine ekstra kiloer, det må jeg dessverre bare leve med..

Jeg innser at jeg er altfor opptatt av dette, og det syns jeg selv er veldig slitsomt.. Jeg var ikke sånn før jeg var på Haukeland og fikk beskjed om å gå ned.. Det er absolutt ikke lett.. Og jeg vet det er slitsomt for min kjære.. Men jeg skal ikke gi opp. Om jeg så bruker et år på å gå ned de kiloene, ja så gjør jeg det da. Jeg trives med å trene 2-3 ganger i uken, men jeg trives også med å ikke trene noe noen uker. Jeg trives med å spise sunt, men jeg liker også å kunne ta meg en fest eller ta meg en burger om jeg har lyst på det.

De sier det handler om livsstil og trivsel. Jeg tror det her er min livsstil.. Jeg vil gjerne komme ned på 75kg og holde meg der. Da skal jeg være fornøyd. Da har jeg lyst til å kunne ta meg en burger en dag, ta meg en fest, droppe treninga, uten å få dårlig samvittighet. Det er psyken jeg må jobbe med, selvtilliten. Jeg må lære meg selv å bli fornøyd med kroppen min, naken. Bare jeg blir kvitt dobbelthaka mi! ;) Hehe..

Jeg skal klare dette. Uansett hvor lang tid jeg bruker :)

Vektklubben vet jeg kommer til å hjelpe meg med maten igjen :)

(og ja, som sagt, jeg vet jeg er opphengt i dette med tanke på både alli, bailine og all snakkingen om dette.. Sånn er det når man får beskjed av en lege at man er for feit til å få en operasjon man veldig gjerne ønsker..)

Skrevet

Her skriver du det du er opptatt av, og behøver ikke komme med unnskyldninger ;) Vi tar deg for den du er :ler:

Jeg har gått litt ned i vekt og skriver om det i tillegg til ALT annet i boka mi! (som ikke kan gjenkjennes seff)

Det er det som er så fantastisk med å ha egen bok! :hoppe:

Lykke til, håper du lykkes!

Skrevet

Takk for et koselig svar Appifany. Jeg håper jeg lykkes jeg også :)

Skrevet

Min 4. Time på bailine i dag. Jeg prøver meg på styrke 32 av 40. Har brukt 30 før :)

Skrevet (endret)

Nå har jeg vært kjempe flink!!!

Vi har spist kjøttkaker til middag, og jeg spiste mest blomkål, brokkoli og hodekål :) NAM!! :)

OG, jeg holdt meg langt unna anbefalte kcal, både til middagen og samla i dag :)

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Så flink du er! :klappe:

Jeg er enig med deg når det gjelder dine synspunkter på slanking! Er man for streng, så sprekker man jo bare. :klem:

Og i din bok skriver du om det du vil og det som opptar deg! :kose:

Skrevet

Det med vektnegangen, husk at det er bedre å gå ned litt sakte, da er det større sannsynlighet for at du ikke går opp igjen. :jepp: Noen ganger stopper det liksom opp og man blir gjerne irritert og lei seg, men plutselig så snur det og så er du der! Du har klart målet ditt!

Du kommer dit du vil, Love. Bare gi det tid :klem: Du er kjempeflink! Jeg er stolt over deg!

Skrevet

Ååh, det innlegget varma kjempe masse Alyah!!

Du er så god <3

Skrevet

:klem:

Jeg vet hvordan du har det, så det er godt å kunne støtte noen som går gjennom det samme. Og jeg tuller ikke altså: syns du har vært kjempeflink! :kose:

Skrevet

Og det hjelper kjempe masse å ha noen å snakke med om dette, som vet hvordan det er. Og som faktisk svarer, som er ærlig. Jeg mener også jeg har vært flink! Selvsagt kunne jeg vært flinkere, men jeg må faktisk gå lov til å leve :)

Skrevet

Ja, herlighet! Man må få lov til å ta seg en pause, en liten hvil, unne seg noe godt :jepp: Man kan ikke sette livet på vent

Skrevet (endret)

Jeg er på enig Alyah!! :)

Endret av InLoveWithLife

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...