Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er mulig å være så oppblåst.. Jeg ser seriøst gravid ut!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være noe du har spist i tillegg da? :klo:

Jeg skjønner ikke at det er mulig å være så trøtt.. :ler:

:natti:

Skrevet

Har ikke spist noe jeg har reagert på før, så jeg skjønner ikke.. Men mensen er snart over, så da gir det seg vel :)

Skrevet

Nå sitter jeg på venterommet hos unilabs og skal snart ta mr av hodet..

Skrevet

Hva er forresten reglene ved parkering.. Hvis min kjære sitter i bilen, på sjåførsiden, må han fremdeles betale da?

Skrevet

Da ble det shopper en sort levi's bukse til min kjære, to gensertopper til meg (like, en hvit og en sort), litt sminke og pads og ansiktsrens, og noen rosendahl-krukker til oss :) nå skal vi hjem å shine leiligheten før en kollega av min kjære kommer, og venninnene mine :)

Skrevet

Hvordan gikk det på MR? :klem:

Han har jo mulighet til å flytte bilen hvis han har lappen da.. om det kommer en parkeringsvakt.

Høres koselig ut med besøk!

Kos deg! :klem:

Skrevet

Hvordan gikk det på MR? :klem:

Han har jo mulighet til å flytte bilen hvis han har lappen da.. om det kommer en parkeringsvakt.

Høres koselig ut med besøk!

Kos deg! :klem:

Det gikk greit på mr.. Var kjempe ekkelt da :/

Min kjøre kom igjen drita full kl 93 i natt, heiv seg i dusjen, og så i senga.. Han spydde et par ganger på veien :P

Han kom uten jakke, så jeg håper noen finner den ;)

Natta!!

Skrevet

Fyy søren så artig det var i går!!! :) :)

Skrevet

Uffameg da.. har han kommet seg igjen nå eller?

Min kjære går aldri i dusjen etter en fest.. Det er som regel rett til sengs det.. :roll:

Skrevet (endret)

Hehe, som regel går min rett i senga også, men han var full av spy så det var nok greit å få dusja først ;) pluss at han var kjempe kald stakkars..

Men han er fin igjen nå :)

Det går veldig fint Alyah :) vi teller ned dagene til vi skal på ferie ;) med deg da?

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Å, herlig med nedtelling! Blir bra med ferie! Jeg har en uke igjen så jeg er godt fornøyd :)

Skrevet

Ja da er det nok greit med en dusj ja.. :ler:

Nedtelling er digg! :strix:

Skrevet

21 dager og 13 timer igjen til flyet går!! :D

Skrevet

Jeg er så sliten nå at det går utover privatlivet mitt...

Det er absolutt ikke bra...

Skrevet

:troest:

Sånn har vel de fleste det innimellom. :kose:

Håper du får mer energi snart!

Du får bite tennene sammen og tenke på turen!

Skrevet (endret)

I dag er første dagen på en god stund at jeg føler jeg kan gå i bikini i LV med god samvittighet :) jeg bare håper følelsen holder seg der til jeg kommer hjem ;) Hehe..

Joda, jeg biter tennene sammen og tenker på turen. Men så sliten som jeg er nå, er jeg redd at jeg kommer til å være så utmatta når jeg endelig får fri.. Men heldigvis går jeg ut i ferie torsdag, og vi drar tirsdag. Dvs at jeg har noen dager på meg :)

Endret av InLoveWithLife

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...