InLoveWithLife Skrevet 15. august 2011 Forfatter #1021 Skrevet 15. august 2011 Det der høres skikkelig bra ut da! Kanskje det hadde hjulpet meg til å bli kvitt mine overflødige 5 kg. Ja det er veldig bra! Jeg er skikkelig gira
mia83 Skrevet 15. august 2011 #1022 Skrevet 15. august 2011 Det skjønner jeg godt! Spent på åssen det går!
InLoveWithLife Skrevet 15. august 2011 Forfatter #1023 Skrevet 15. august 2011 Litt uflaks må man ha.. Ikke nok med at vi hadde innbrudd i bilen for en uke siden.. Pappan min overnatta her i natt og fikk nøklene til selve leiligheten, og til ytterdøra. Han skulle legge de i postkassen. Når vi skulle hente de nå, så var det bare en nøkkel der... Bare den til ytterdøra...... Så da går jeg bli hjemme i morgen til vi har funnet ut av hva vi gjør da.. Tør ikke dra herifra om noen har nøkkelen, feks postmannen.. Det står jo leilighetsnummer på postkassen, så lett å finne rett dør..
juliane Skrevet 16. august 2011 #1025 Skrevet 16. august 2011 Å, nei, så skummelt! Og pappaen din er helt sikker på at han la oppi begge? Må nesten skifte lås dere da, eller?
InLoveWithLife Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1027 Skrevet 16. august 2011 Heihei og god morgen! Pappan min var helt sikker på at han la begge to der, og jeg gikk gjennom all reklamen for å se om den hadde kommet seg inni der. Null nøkkel.. I dag ringte jeg han som har postkasse under meg. Ingen nøkkel.. Så da ringte jeg de under der igjen (som forsåvidt er tre hakk under meg igrunn) og der lå den!!!! så nå var vi fått igjen nøkkelen vår Ny lås hadde kosta 1200 ca..
InLoveWithLife Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1031 Skrevet 16. august 2011 Ja det var kjempe bra!! Pappan min fikk litt hetta Hehe.. Så klokka 12 turte jeg endelig å gå på jobb
InLoveWithLife Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1032 Skrevet 16. august 2011 I dag starter endelig boksingen igjen!!!! Så i dag blir det boksing kl 18-19 Etter det skal jeg og min kjære prøve å nå buggmax og handle panel som vi skal ha i taket på balkongen. Pappan min skal hjelpe oss å få det opp i morgen siden han er tømrer. Så skal min kjære sette inn lys og varme der til vinteren kommer det blir så bra!! Men usikre på om vi rekker byggmax da.. Min kjære jobber så masse.. Forresten!! Det har kommet bud på 2,9 på huset allerede
mia83 Skrevet 16. august 2011 #1033 Skrevet 16. august 2011 Så bra med bud på huset! Det høres koselig ut med lys og varme på terrassen! Da kan man nyte høstkveldene der også!
InLoveWithLife Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1034 Skrevet 16. august 2011 Så bra med bud på huset! Det høres koselig ut med lys og varme på terrassen! Da kan man nyte høstkveldene der også! Ja det er det man kan så det er bra! Men det ser ikke ut som vi rekker det i dag så da må jeg og pappa handle i morgen. Men er ikke noe problem det egentlig
juliane Skrevet 16. august 2011 #1035 Skrevet 16. august 2011 Hva er taksten på huset på da? Og hvilken sum må de ha for å godta budet? Krysser fingrene for at det går helt strålende!
InLoveWithLife Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1036 Skrevet 16. august 2011 Hva er taksten på huset på da? Og hvilken sum må de ha for å godta budet? Krysser fingrene for at det går helt strålende! Prisantydning er 2.990. De vil ha iallefall 3, men vi håper på 3.2. Det som er bra med at budet har kommet inn, er at da har de iallefall en kjøper som er intr, som de kan forhandle med dersom det ikke skulle bli flere interessante. Men tror ikke det vil bli noe problem egentlig
mia83 Skrevet 16. august 2011 #1037 Skrevet 16. august 2011 Tror dere det går for så mye over takst altså?
InLoveWithLife Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1038 Skrevet 16. august 2011 Tror dere det går for så mye over takst altså? Jeg tror ikke det blir noe problem å få flere interessante var det jeg mente med siste setning. Om de får 3.2 er vanskelig å se.. Men er det vi håper da.. Er jo lov å håpe men at de får takst må vi da satse på!
InLoveWithLife Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1039 Skrevet 16. august 2011 Boksing i dag.. Det var godt!! Men det var slitsomt.. Jeg kjenner at kroppen jobber i mot meg.. Jeg er sliten kjenner jeg.. Kroppen mangler energi.. Jeg vil gi 110%, men klarer bare 70.. Uff..
Gjest Katee Skrevet 16. august 2011 #1040 Skrevet 16. august 2011 Har du sjekket at du har nok b-vitaminer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå