InLoveWithLife Skrevet 10. august 2011 Forfatter #941 Skrevet 10. august 2011 Nå har jeg vært på Zumba i en time og jogget/gått tur med Egon en time kan ikke jogge for mye med Egon ennå, han er litt for ung til massiv trening.. I tillegg har han skadet to av labbene sine, så da må vi ta det litt rolig. Men han var flink Nå er jeg klar for kylling og pasta til middag Min kjære jobber overtid som vanlig..
InLoveWithLife Skrevet 10. august 2011 Forfatter #942 Skrevet 10. august 2011 Mia: har du egen bok også?
*appifany* Skrevet 11. august 2011 #943 Skrevet 11. august 2011 Ja, hun har det. Den heter mia's dagbok. Du finner den under generell Orker ikke lete etter linken Bra at alt står bra til, jeg gikk glipp av litt drama ser jeg
mia83 Skrevet 11. august 2011 #944 Skrevet 11. august 2011 jeg har egen bok. Så flink du er til å trene! Kylling og pasta høres godt ut! Det er helt riktig at man må gi og ta i et forhold, men man kan jo ikke bare gi heller som du sier. Håper du får en fin dag!
InLoveWithLife Skrevet 11. august 2011 Forfatter #945 Skrevet 11. august 2011 Ja, hun har det. Den heter mia's dagbok. Du finner den under generell Orker ikke lete etter linken Bra at alt står bra til, jeg gikk glipp av litt drama ser jeg Takk for hjelpen, skal se om jeg finner den Ja når jeg skal bli kvitt all dramaet er sannelig ikke godt å si
InLoveWithLife Skrevet 11. august 2011 Forfatter #946 Skrevet 11. august 2011 jeg har egen bok. Så flink du er til å trene! Kylling og pasta høres godt ut! Det er helt riktig at man må gi og ta i et forhold, men man kan jo ikke bare gi heller som du sier. Håper du får en fin dag! Kyllingen var tørr, så så veldig godt var det ikke Hehe.. Håper du får en fin dag også!! klem tilbake! Og jeg skal lete etter dagboka di når jeg går tid
InLoveWithLife Skrevet 11. august 2011 Forfatter #948 Skrevet 11. august 2011 Nå har jeg vært hos øre-nese-hals legen. De spurte meg om mange spørsmål som jeg aldri har tenkt over at kunne ha noen sammenheng med dette. Men hun legen fant ikke noen klare "feil", men hun ønsker å utelukke at det er noe på hjernen så jeg er sendt til mr av hodet og skal dit 20.08. I tillegg til det, vil hun at jeg skal på balanselaboratoriet (husker ikke hva jeg skulle der) 1.09, og så til balansefysioterapaut for flere fysiske tester og for evt opptreningsøvelser jeg kan gjøre hjemme for å bli kvitt svimmelheten. Og så fikk jeg nye tabletter mot kvalme.. Så de tar meg iallefall på alvor, og det setter jeg stor pris på På jobben er det utrolig mye å gjøre om dagen. Akkurat nå venter vi svar fra en kunde på et anbud. Vi skulle fått svar innen 14, men de drøyer til innen 15. Vi sitter igrunn alle mann og tripper og er kjempe spente om vi har "kapret" denne kunden. Det har absolutt ikke vært en vanlig sommer dette her.. Jeg gleder meg til ferie..
InLoveWithLife Skrevet 11. august 2011 Forfatter #949 Skrevet 11. august 2011 Håper det er fortere enn du tror! Jeg tror nok at det blir mye bedre nå når huset blir solgt vi fikk oversendt annonsen de skal legge ut på finn forrige dage , og det så veldig bra ut. Visninger 18. Og 20.08. Fyttigrisen det blir så deilig!!! Jeg skal flagge
*appifany* Skrevet 11. august 2011 #950 Skrevet 11. august 2011 Høres ut som om du har skikkelig behov for ferie. Det er bra med leger som man føler seg seriøst behandlet hos Håper ikke du blir sånn kasteball som meg, siden de ikke finner ut av hva som egentlig feiler meg.
InLoveWithLife Skrevet 11. august 2011 Forfatter #951 Skrevet 11. august 2011 Høres ut som om du har skikkelig behov for ferie. Det er bra med leger som man føler seg seriøst behandlet hos Håper ikke du blir sånn kasteball som meg, siden de ikke finner ut av hva som egentlig feiler meg. Jepp, jeg trenger ferie.. Iallefall nå.. Vi vant anbudet og skal sette i gang mandag. Er helt sykt blir nok jobbing på meg i helga tipper jeg! Jeg lukter lønnsforhandlinger etter denne sommeren her Hehe.. Nei jeg håper jeg slipper å være kasteball, det er ikke noe gøy. Hva som feiler deg da? Dvs symptomene dine.. Hehe, takk for flagget men det er nok litt tidlig. Huset Må selges først da Men du! Fortell meg nå.. Hva syns du om Las Vegas?
juliane Skrevet 11. august 2011 #952 Skrevet 11. august 2011 Vi får krysse fingrene for at den mulige finanskrisen ikke gjør at potensielle kjøpere setter seg på gjerdet og avventer situasjonen. Heier på høyere lønn!
mia83 Skrevet 11. august 2011 #953 Skrevet 11. august 2011 Håper dere får solgt fort! Godt at du blir tatt på alvor ja! Alt for mange leger vil bare se an...
InLoveWithLife Skrevet 11. august 2011 Forfatter #954 Skrevet 11. august 2011 Sitter på jobb ennå jeg.. Fyttigrisen.. Mye å gjøre! Men ja, vi heier på høyere lønn stakkars Egon som er hjemme alene.. Jaja.. Noen få dager blir bare sånn.. Men det skal sies at det er neimen ikke ofte! Ja vi krysser fingrene for at huset blir fort solgt! Men det tror jeg det blir egentlig.. Det var overraskende fint Hehe..
InLoveWithLife Skrevet 11. august 2011 Forfatter #956 Skrevet 11. august 2011 (endret) I dag blir det nok ikke trening.. Jepp, jeg sitter her med sjefen ennå er vel snart på vei til å pakke sammen.. Vovva er blanding av amerikansk bulldog og old english bulldog Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
InLoveWithLife Skrevet 11. august 2011 Forfatter #958 Skrevet 11. august 2011 (endret) Bulldoger er så kuule! De er dritkule!! Og Vovva skiller seg godt ut, for han har helt hvitt hode, hvite poter, og hvit haletipp Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
*appifany* Skrevet 11. august 2011 #959 Skrevet 11. august 2011 (endret) Jeg har lyst å se huset Endret 12. august 2011 av *appifany*
InLoveWithLife Skrevet 11. august 2011 Forfatter #960 Skrevet 11. august 2011 (endret) Jeg har lyst å se huset Kanskje jeg kan få link på PM? Den er ikke annonsert ennå, min kjære og eksen skal godkjenne den først Endret 11. august 2011 av InLoveWithLife
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå