InLoveWithLife Skrevet 2. august 2011 Forfatter #901 Skrevet 2. august 2011 Du har da lov å klage i din egen bok Dette høres ikke noe godt ut Jo jeg har vel egentlig det.. Nei er ikke noe særlig, men som jeg sa til Mia, så føler jeg meg bedre nå i kveld enn hva jeg har gjort i hele dag
InLoveWithLife Skrevet 3. august 2011 Forfatter #902 Skrevet 3. august 2011 Testen var negativ, slik jeg regna med.. Men føler meg bedre i dag bortsett fra at jeg ikke eier matlyst..
mia83 Skrevet 3. august 2011 #903 Skrevet 3. august 2011 Det var godt å høre! Ikke ta helt av nå som du føler deg bedre da. Er nok lurt å ta det litt med ro likevel. Håper formen er stigende!
juliane Skrevet 3. august 2011 #905 Skrevet 3. august 2011 Krysser fingrene for at formen holder seg!
InLoveWithLife Skrevet 3. august 2011 Forfatter #906 Skrevet 3. august 2011 Takk for alle hyggelige hilsninger er så koselig ) I dag skulle jeg egentlig på Zumba, men min kjære ringte og lurte på om vi skulle gå tur med Egon til foreldrene hans, og det ville jeg gjerne. Så da fikk jeg omvisning av huset, og vi fikk jordbær og is de er så kjempe koselige og i dag var det ikke noe snakk om eksen til min kjære, bare om barna og jeg syns det er kjempe hyggelig å høre om barna føler jo at de er på en måte bittelitt mine selv om jeg ikke har møtt dem ennå jeg gleder meg til å kunne ta del av hverdagen deres og gi de små gleder Men nå er jeg sliten...
InLoveWithLife Skrevet 4. august 2011 Forfatter #907 Skrevet 4. august 2011 Jeg blir så sliten når min kjære er sur!! Han klarer jo ikke å holde det for seg selv.. Og når en ting er galt, da er alt galt.. Uff.. Mannfolk!!
mia83 Skrevet 4. august 2011 #908 Skrevet 4. august 2011 Uffda.. er han sur? Du får holde deg litt på avstand..
InLoveWithLife Skrevet 5. august 2011 Forfatter #910 Skrevet 5. august 2011 Han ble litt grinete over noe med bilen som var galt, og han er som mannfolk gjerne flest.. Når en ting går galt, da er alt galt.. ;( men i dag er han blid igjen i dag skal vi på kino sammen
InLoveWithLife Skrevet 5. august 2011 Forfatter #911 Skrevet 5. august 2011 Jeg leter etter en oppskrift på heklet tekopp. Noen som kan hjelpe??
InLoveWithLife Skrevet 6. august 2011 Forfatter #913 Skrevet 6. august 2011 Heklet tekopp? Jupp. Man driver den opp med sukkervann og former den etter den er ferdig heklet
InLoveWithLife Skrevet 8. august 2011 Forfatter #915 Skrevet 8. august 2011 Når er det dere reiser til USA? 13.09.... 5 uker til!
InLoveWithLife Skrevet 8. august 2011 Forfatter #916 Skrevet 8. august 2011 Jeg tror jeg har laktoseintolerans.. Jeg tror det er derfor jeg blir kvalm og får vondt i magen..
mia83 Skrevet 8. august 2011 #917 Skrevet 8. august 2011 Hva så dere på kino? Har du prøvd å holde deg unna produkter med laktose i?
InLoveWithLife Skrevet 8. august 2011 Forfatter #918 Skrevet 8. august 2011 Hva så dere på kino? Har du prøvd å holde deg unna produkter med laktose i? Vi så siste film av Harry Potter Jeg blir så imponert av alle filmeffektene de får til Nei har ikke prøvd ennå men skal gjøre det.. Jeg drikker heldigvis ikke så mye melk til vanlig, så det blir mest osten jeg må holde meg unna.. Eller velge mildere typer.. Vi spiser bare Jarlsberg..
mia83 Skrevet 8. august 2011 #919 Skrevet 8. august 2011 Ja den filmen likte jeg også. Tenk hvis vi skulle sett den filmen på 80-tallet. Vi ville blitt dritredde! Du kan jo prøve og se hvordan det går. Har hørt at det ikke alltid vises på vanlige blodprøver osv.
InLoveWithLife Skrevet 8. august 2011 Forfatter #920 Skrevet 8. august 2011 Ja den filmen likte jeg også. Tenk hvis vi skulle sett den filmen på 80-tallet. Vi ville blitt dritredde! Du kan jo prøve og se hvordan det går. Har hørt at det ikke alltid vises på vanlige blodprøver osv. Hehe, jeg skjønner ikke at det er 11 års grense på den en gang jeg.. Ja jeg må prøve det jeg er redd det er det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå