InLoveWithLife Skrevet 8. august 2011 Forfatter #921 Skrevet 8. august 2011 Nå vil jeg bare hjem og krype under dyna og sove... Usj..
InLoveWithLife Skrevet 8. august 2011 Forfatter #922 Skrevet 8. august 2011 (endret) Noen som ser noen av symbolene?? Endret 8. august 2011 av InLoveWithLife
juliane Skrevet 8. august 2011 #923 Skrevet 8. august 2011 Noen som ser noen av symbolene?? Nope... Jeg syns det høres litt rart ut at du skal bli SÅ dårlig av laktose hvis du ikke har reagert på det før. Dessuten er det veldig lite laktose i gulost, hvis det er "hovedmelkeproduktet" ditt. Ikke det at jeg er noen ekspert altså, eneste erfaringen jeg har er at A ikke tåler laktose så godt.
InLoveWithLife Skrevet 8. august 2011 Forfatter #925 Skrevet 8. august 2011 Nope... Jeg syns det høres litt rart ut at du skal bli SÅ dårlig av laktose hvis du ikke har reagert på det før. Dessuten er det veldig lite laktose i gulost, hvis det er "hovedmelkeproduktet" ditt. Ikke det at jeg er noen ekspert altså, eneste erfaringen jeg har er at A ikke tåler laktose så godt. Hmm.. Jeg er absolutt ingen ekspert jeg heller, men du sier noe der altså.. Ja Jarlsberg er vel det man kan kalle for hovedmelkeproduktet mitt..
InLoveWithLife Skrevet 8. august 2011 Forfatter #926 Skrevet 8. august 2011 Hvordan går det? Hei du Ja det går bra men er trøtt og sliten og så har jeg en skikkelig grinete gubbe hjemme.. Wuhu, lucky me.. Vi har hatt innbrudd i bilen i natt.. Så han er ikke særlig blid kan du si.. Jeg håper han sover når jeg kommer hjem..
InLoveWithLife Skrevet 8. august 2011 Forfatter #928 Skrevet 8. august 2011 Men det er verdt å teste ut uansett da! Ja det er sant da man vet jo aldri
InLoveWithLife Skrevet 9. august 2011 Forfatter #929 Skrevet 9. august 2011 Jeg er oppriktig redd for at det blir slutt mellom meg om min kjære i dag..
mia83 Skrevet 9. august 2011 #930 Skrevet 9. august 2011 What??? Hva har skjedd? Han er ikke bare litt grinete om dagen da, så det går over? Har dere kranglet? Når man er i dårlig humør så sier man ofte ting man ikke mener til hverandre. Håper det går bra!
juliane Skrevet 9. august 2011 #931 Skrevet 9. august 2011 Mia har egentlig sagt at som er å si; hva skjer?!
InLoveWithLife Skrevet 9. august 2011 Forfatter #932 Skrevet 9. august 2011 Det som skjer, er litt det samme som torsdag. Vi hadde innbrudd i bilen natt til mandag som sagt, og det var vel det siste han trengte.. Og når noe er galt, er alt galt.. Han har det ikke så bra, og da skyver han alt det positive unna. Så han var usikker på om han ville fortsette dette.. Men det ser ut som det ordner seg.. Men jeg sa det til han at jeg ikke orker slik usikkerhet noe mer. Da er vi tilbake der vi var i fjor.. Og det orker jeg virkelig ikke. Jeg får så vondt og blir så lei meg at det klarer jeg ikke.. Og det forstår han veldig godt, og han beklager at han lar det gå ut over meg slik. Han prøver alt han kan, men han reagerte på noe jeg sa i går. Og det som skjedde igår, var bare at jeg satte ned foten for en gangs skyld i går. Noe jeg må få lov til.. Jeg var virkelig over 50% sikker på at det kom til å bli slutt. Jeg har hatt vond magefølelse siden i går, og det er skikkelig ekkelt.. Jeg var i et møte kl 13 i dg, og under det møtet forsvant plutselig den ekle magefølelsen og eg kjente meg glad og letta. Når eg var ferdig, sjekka jeg mobilen og da hadde jeg fått beklagermelding og melding om hvor gla han var i meg og at han ikke vil flytte ut eller miste meg osv og at han vet at dette er en svak side av han som han må jobbe med.. Gud så rart! Akkurat som om magen min skjønte det
mia83 Skrevet 9. august 2011 #933 Skrevet 9. august 2011 Så bra at det ordner seg! Usikkerhet i et forhold er ikke bra. Men hvis han har bestemt seg for å jobbe med det, så lover jo det godt, ikke sant?
InLoveWithLife Skrevet 9. august 2011 Forfatter #934 Skrevet 9. august 2011 Så bra at det ordner seg! Usikkerhet i et forhold er ikke bra. Men hvis han har bestemt seg for å jobbe med det, så lover jo det godt, ikke sant? Så lenge han selv er klar over at han har et problem med det å takle motgang uten å skyve sine nærmeste unna, og han jobber med problemet så lover det veldig godt. Men jeg vil ta en prat med han om det i kveld, for jeg orker ikke at han skal gjøre sånn med meg hver gang han møter mer motstand enn vanlig.. Men jeg skjønner kjempe godt at han er sliten og lei, og at han føler at ting aldri blir bra. Særlig økonomisk. Han jobber og står på, sliter seg ut, men kommer seg aldri ovenpå økonomisk. Det er alltid noe som sluker pengene hans, særlig ting som er ufrivillig. Og alle vet jo at det ikke er noe artig i det hele tatt.. Er det noe i livet som vikelig går på psyken så er det økonomi altså.. Uff..
InLoveWithLife Skrevet 9. august 2011 Forfatter #935 Skrevet 9. august 2011 Jeg må bare få ut litt.. Nå høres det sikkert ut som om forholdet til meg og min kjære er helt elendig og blablabla, men det er det virkelig ikke.. Han måtte jobbe overtid i dag.. Han spør i sms om hvordan det går med meg, at han elsker meg, han gleder seg til å komme hjem til meg og holde rundt han osv. Det siste svarte jeg ikke på fordi jeg visste ikke hva jeg skulle si.. Han ringer meg når han er på vei hjem og lurer på om han får lov til å komme hjem. Selvfølgelig. Vi snakker litt, jeg sier det jeg mener om oppførselen hans og begynner å gråte. Han trøster meg og så begynner vi å snakke om alt det negative i hans liv igjen. Jeg blir litt frustert, han blir lit frustrert og det ender med at vi sier at vi kan snakkes når han kommer hjem. Når han kommer, er han smilende og blid, men gir meg ikke nuss eller noenting. Han prøver å tulle ting bort litt, noe jeg viser jeg ikke liker. Han kommenterer at jeg virker skikkelig sur og ikke noe glad for å ha han hjem igjen. Selvfølgelig er jeg det, men jeg må få lov til å reagere på det som har skjedd i dag, og jeg klarer ikke å glemme det på en to tre. Men det virker virkelig som om han tror det. Han oppfører seg som om han ikke har gjort noe galt, og at han ikke burde få noen konsekvenser for det han har gjort. Jeg spør rett ut om han skjønner alvoret i det han har sagt i dag, og det sier han ja til.. Hva er det egentlig han forventer av meg?? At jeg skal komme løpende mot han når han kommer inn døra, etterat han har holdt på å gjøre det slutt?? Nå sitter han i stua og surmuler for seg selv mens jeg ligger i senga.. Han skrev han ledet seg til å holde rundt meg, men jeg har ikke sett noe til hverken det eller noen annen form for kroppskontakt...
mia83 Skrevet 9. august 2011 #936 Skrevet 9. august 2011 (endret) Uff det høres ikke noe greit ut Synes du skal ta initiativet til å gå bort til han og holde rundt han jeg. Det ville jeg gjort. For å få brutt isen. Hadde ikke orket å ha det sånn jeg.. Det kan hende det hjelper. Han skjønner helt sikkert at du er lei deg da. Håper virkelig det ordner seg for dere! Endret 9. august 2011 av mia83
InLoveWithLife Skrevet 9. august 2011 Forfatter #937 Skrevet 9. august 2011 Hei Mia Jeg liker innleggene dine, du er så forståelsesfull Og jeg sendte faktisk sms til han (litt for kosen sin del) og spurte pm han ville komme å holde rundt meg. Og da kom han krypende Så nå har vi hatt makeup-sex og alt er bra. Jeg elsker virkelig denne mannen av hele mitt hjerte, til tross for noen negative sider <3
mia83 Skrevet 9. august 2011 #938 Skrevet 9. august 2011 Så bra ILWL! Jeg prøver å tenke litt.. er jo i et forhold selv og alle krangler jo av og til. Av og til MÅ man bare krype til korset og ta det første steget selv om man egentlig skulle sett at den andre gjorde det.. For å bevare husfreden og forholdet. Alle har noen negative sider. Irritere seg over småting er noe av det dummeste man gjør har jeg funnet ut.. av og til er det greit å bare telle til ti og bite kommentarene i seg. Men skjønner at det er vanskelig når han er i dårlig humør.
juliane Skrevet 10. august 2011 #939 Skrevet 10. august 2011 Det er bra han skjønner at han har et problem og er villig til å jobbe med det, for det nytter ikke å leve i et forhold hvis man reagerer slik hver gang verden går en imot. At frustrasjoner ofte går ut over den nærmeste og ikke den/de som fortjener det er jo en velkjent sak, men du skal ikke måtte gå rundt og være redd for at han skal komme til å slå opp hver gang han møter motgang på et annet plan. Det er jo heller sånn at man skal STØTTE seg på kjæresten sin når man ikke har det så greit, ikke skyve henne vekk... Men bra det ordnet seg i går, det er ingenting som litt kroppskontakt og sex når ting er litt leit! Og helt enig med mia, noen ganger må man bare ta initiativet selv om man føler det egentlig er den andres "jobb", for da blir alt så mye bedre etterpå. Håper du får en bedre dag i dag!
InLoveWithLife Skrevet 10. august 2011 Forfatter #940 Skrevet 10. august 2011 Jeg har det mye bedre i dag Ja forhold går opp o ned, og negative ting går som regel utover de nærmeste, men er som dere sier, det finnes en grense Jeg er ikke så veldig vanskelig på det å bryte isen. Jeg kjenner min kjære veldig godt, og jeg vet at det ofte hjelper om jeg bryter isen. Da kommer han etter, for å si det så n. Så ingen problem der men av og til blir det nok for meg også Å gå å irritere meg over småting er sjeldent jeg gjør.. Jeg har samme oppfatning som deg Mia, det gjør ting bare vere for seg selv.. Har jeg en dårlig dag, kan det være jeg irriterer meg litt, men så er det over en liten stund etterpå Nå skal jeg på Zumba. Må virkelig skjerpe meg igjen nå. Under 5 uker til vi drar, og jeg har skikkelig lyst å komme under 80 kg.. Jeg er på 83 nå.. På det meste veide jeg rundt 86,5 så har gått ned litt iallefall men kroppen min bruker så lang tid, og det tærer selvfølgelig på motivasjonen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå