Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Enig med mannen din, kontakt lege. Det der er ikke normalt!

Det kan være mange faktorer som gjør at du opplever at du mister energi; jernmangel, strass, utbrenthet osv osv.

Edit; stress; ikke strass. Må være måte på hvor mye bling- bling ødelegger kroppen ;)

Endret av *appifany*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svaret ditt Appifany :) blir nok ikke lege i dag, men neste gang jeg mister energien slik så må jeg nok bare krabbe til korset og ta kontakt med legen..

Men som sagt, blir nok ikke lege i dag da vi fant ut grunnen til at jeg er sånn i natt..

Omgangssyken.........

Æsj!

Skrevet

Åå stakkar, da var det jo ikke å vente! :troest:

Skrevet

Takk takk begge to :) er mye bedre i dag. Tror feberen har sluppet helt taket! Iallefall foreløpig :) men jeg holder meg hjemme i dag også da jeg fremdeles er slapp og sliten.. Spiste jo omtrent ingenting igår, så har litt mangel på energi :P

Skrevet (endret)

I dag er jeg tilbake på jobb :)

Er langt i fra tilbake for fullt, kroppen er veldig uvel og er veldig skjelven...

I dag drar jeg hjem til hjembygda mi med søstra mi og Vovva. Mine besteforeldre har gullbryllupsdag i morgen, så da blir det et lite middagsselskap. Siden mamma har overtatt Polo, skal jeg og vovva sove hos pappa. Det er første gangen jeg ikke sover i huset jeg har vokst opp i. Det blir litt rart.. Men til gjengjeld, blir det veødig koselig å få litt tid med pappa også :)

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Så koselig da, tar du med deg mannen din? :nigo:

Skrevet (endret)

Nei min kjære ble ikke med denne gangen. Han jobbet idag, og så har han barna i helgen + at takstmannen kommer i helgen så da må han male ferdig huset.

I dag har jeg kosa meg i familieselskap med masse god mat og drikke, og så har jeg vært ute med ei venninne, min søster, mamma, Polo og Vovva, og Vovva fikk bade. Han elsker å bade :)

Nå sitter vi hos pappa og egentlig er klare for å sove alle mann. Jeg er fremdeles ikke i toppform, sliter skikkelig med magen. Er kvalm og uggen hele tiden. Kaster heldigvis ikke opp mer, men jeg blir så sliten av kvalmen.. Mamma ba meg kjøpe kulltabletter og prøve det, men jeg vet ikke helt om jeg vil si det funka.. Jeg klarte nesten ikke spise lunsj eller middag, men når jeg så det var karamellpudding til dessert så tenkte jeg shit au. Når jeg går kvalm hele dagen, kan jeg like gjerne spise meg kvalm på karamellpudding også ;)

Endret av InLoveWithLife
Gjest Katee
Skrevet

Nå høres du nesten ut som meg for cirka ett år siden :redd: Gå til legen, vennen :klem:

God natt! Jeg skal på jobb i morgen og burde lagt meg for lengst. :)

Skrevet

Nå høres du nesten ut som meg for cirka ett år siden :redd: Gå til legen, vennen :klem:

God natt! Jeg skal på jobb i morgen og burde lagt meg for lengst. :)

Hva feilte det deg da da?

Gjest Katee
Skrevet

Matintoleranse :sukk: Men det er jo langt fra sikkert at det er det du har da

:klem:

Hvordan går det?

Skrevet

Oi.. Nei jeg håper jeg ikke har det, men jeg begynner å lure.. For jeg har vært mye kvalm det siste året, særlig på kvelden..

I dag har det gått bedre! I dag har jeg nesten ikke vært kvalm :) men til gjengjeld har jeg nesten ikke fått i meg noe mat..

Skrevet

Håper det ikke er matintoleranse! :blomst:

Nå drar jeg til USA!

Det var litt merkelig å se tickeren i dag må jeg si.

Skrevet

Håper det ikke er matintoleranse! :blomst:

Nå drar jeg til USA!

Det var litt merkelig å se tickeren i dag må jeg si.

God tur!!! Kos deg masse! Håper u overlever heten i ørkenen ;)

Skrevet

Jeg ville uansett ha sjekket det opp, Love :kose:

Jeg sitter på venterommet til legen nå :)

Skrevet

Jeg er sendt videre til en øre-nese-hals-lege da legen trodde det kunne være noe galt med balansegangen min. Da blir man visst kvalm og svimmel, slik jeg er. Men han ville at jeg skulle komme innom igjen i morgen tidlig for å ta blodprøver, vanlig sjekk, for det var lenge siden så det var greit å gjøre uansett.

Om det ikke var balansegangen, måtte jeg sendes til en gastronom eller noe, for å ta gastroskopi. Hvis man fremdeles ikke fant noe, måtte vi ta mr av hodet. Men han tok meg veldig seriøst, og det satte jeg pris på :) så jeg ringe ØNH med en gang, og fikk tine 11.08. Så det blir spennende :) i mellomtiden fikk jeg noen tabletter som hjelper mot kvalme og svimmelhet som jeg skal ta når jeg blir kvalm eller svimmel.

Gjest Katee
Skrevet

Så bra at han tar det seriøst! Håper de finner fort ut av det :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...