*appifany* Skrevet 12. juli 2011 #821 Skrevet 12. juli 2011 (endret) Enig med mannen din, kontakt lege. Det der er ikke normalt! Det kan være mange faktorer som gjør at du opplever at du mister energi; jernmangel, strass, utbrenthet osv osv. Edit; stress; ikke strass. Må være måte på hvor mye bling- bling ødelegger kroppen Endret 12. juli 2011 av *appifany*
InLoveWithLife Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #822 Skrevet 12. juli 2011 Takk for svaret ditt Appifany blir nok ikke lege i dag, men neste gang jeg mister energien slik så må jeg nok bare krabbe til korset og ta kontakt med legen.. Men som sagt, blir nok ikke lege i dag da vi fant ut grunnen til at jeg er sånn i natt.. Omgangssyken......... Æsj!
InLoveWithLife Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #825 Skrevet 13. juli 2011 Takk takk begge to er mye bedre i dag. Tror feberen har sluppet helt taket! Iallefall foreløpig men jeg holder meg hjemme i dag også da jeg fremdeles er slapp og sliten.. Spiste jo omtrent ingenting igår, så har litt mangel på energi
InLoveWithLife Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #826 Skrevet 14. juli 2011 (endret) I dag er jeg tilbake på jobb Er langt i fra tilbake for fullt, kroppen er veldig uvel og er veldig skjelven... I dag drar jeg hjem til hjembygda mi med søstra mi og Vovva. Mine besteforeldre har gullbryllupsdag i morgen, så da blir det et lite middagsselskap. Siden mamma har overtatt Polo, skal jeg og vovva sove hos pappa. Det er første gangen jeg ikke sover i huset jeg har vokst opp i. Det blir litt rart.. Men til gjengjeld, blir det veødig koselig å få litt tid med pappa også Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
*appifany* Skrevet 14. juli 2011 #827 Skrevet 14. juli 2011 Så koselig da, tar du med deg mannen din?
InLoveWithLife Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #829 Skrevet 15. juli 2011 (endret) Nei min kjære ble ikke med denne gangen. Han jobbet idag, og så har han barna i helgen + at takstmannen kommer i helgen så da må han male ferdig huset. I dag har jeg kosa meg i familieselskap med masse god mat og drikke, og så har jeg vært ute med ei venninne, min søster, mamma, Polo og Vovva, og Vovva fikk bade. Han elsker å bade Nå sitter vi hos pappa og egentlig er klare for å sove alle mann. Jeg er fremdeles ikke i toppform, sliter skikkelig med magen. Er kvalm og uggen hele tiden. Kaster heldigvis ikke opp mer, men jeg blir så sliten av kvalmen.. Mamma ba meg kjøpe kulltabletter og prøve det, men jeg vet ikke helt om jeg vil si det funka.. Jeg klarte nesten ikke spise lunsj eller middag, men når jeg så det var karamellpudding til dessert så tenkte jeg shit au. Når jeg går kvalm hele dagen, kan jeg like gjerne spise meg kvalm på karamellpudding også Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife
Gjest Katee Skrevet 15. juli 2011 #830 Skrevet 15. juli 2011 Nå høres du nesten ut som meg for cirka ett år siden Gå til legen, vennen God natt! Jeg skal på jobb i morgen og burde lagt meg for lengst.
InLoveWithLife Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #831 Skrevet 17. juli 2011 Nå høres du nesten ut som meg for cirka ett år siden Gå til legen, vennen God natt! Jeg skal på jobb i morgen og burde lagt meg for lengst. Hva feilte det deg da da?
Gjest Katee Skrevet 17. juli 2011 #832 Skrevet 17. juli 2011 Matintoleranse Men det er jo langt fra sikkert at det er det du har da Hvordan går det?
InLoveWithLife Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #833 Skrevet 17. juli 2011 Oi.. Nei jeg håper jeg ikke har det, men jeg begynner å lure.. For jeg har vært mye kvalm det siste året, særlig på kvelden.. I dag har det gått bedre! I dag har jeg nesten ikke vært kvalm men til gjengjeld har jeg nesten ikke fått i meg noe mat..
*appifany* Skrevet 18. juli 2011 #834 Skrevet 18. juli 2011 Håper det ikke er matintoleranse! Nå drar jeg til USA! Det var litt merkelig å se tickeren i dag må jeg si.
InLoveWithLife Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #835 Skrevet 18. juli 2011 Håper det ikke er matintoleranse! Nå drar jeg til USA! Det var litt merkelig å se tickeren i dag må jeg si. God tur!!! Kos deg masse! Håper u overlever heten i ørkenen
Gjest Katee Skrevet 18. juli 2011 #836 Skrevet 18. juli 2011 Jeg ville uansett ha sjekket det opp, Love
InLoveWithLife Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #837 Skrevet 19. juli 2011 Jeg ville uansett ha sjekket det opp, Love Jeg sitter på venterommet til legen nå
InLoveWithLife Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #839 Skrevet 19. juli 2011 Jeg er sendt videre til en øre-nese-hals-lege da legen trodde det kunne være noe galt med balansegangen min. Da blir man visst kvalm og svimmel, slik jeg er. Men han ville at jeg skulle komme innom igjen i morgen tidlig for å ta blodprøver, vanlig sjekk, for det var lenge siden så det var greit å gjøre uansett. Om det ikke var balansegangen, måtte jeg sendes til en gastronom eller noe, for å ta gastroskopi. Hvis man fremdeles ikke fant noe, måtte vi ta mr av hodet. Men han tok meg veldig seriøst, og det satte jeg pris på så jeg ringe ØNH med en gang, og fikk tine 11.08. Så det blir spennende i mellomtiden fikk jeg noen tabletter som hjelper mot kvalme og svimmelhet som jeg skal ta når jeg blir kvalm eller svimmel.
Gjest Katee Skrevet 19. juli 2011 #840 Skrevet 19. juli 2011 Så bra at han tar det seriøst! Håper de finner fort ut av det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå