Gå til innhold

In Love With Life

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

I dag er min kjære hos eksen og fikser huset klart for salg.. Han har egentlig barnehelg, men barna er ikke hjemme. Dette er første gang de er alene, iallefall over så mange timer.. Om jeg liker det? Nei selvfølgelig ikke. Men jeg er så glad for at de skal selge huset, at jeg prøver å trøste meg med det. Og jeg stoler 110% på min kjære, så det har ingenting med det å gjøre. Men hun er så teit og slitsom, og skal vite alt og ha kontroll over alt. Usj.. Og vi prøver å være snille og vise hensyn, han har lite kontakt med meg når hun er der for å vise respekt, men vi får jo ingenting tilbake og da blir jeg så dritt lei!! Er faen ikke jeg som er den store stygge ulven her.. Hun maser og maser om prioriteringene hans, barna, huset og henne skal alltid komme først. Jeg er sikker på at hadde eg havnet på sykehus, så hadde ikke det vært en god nok grunn for henne at han hadde måttet avlyse avtalene.. Så syk er hun!! Usj..

Men fy søren så deilig det blir når huset blir solgt!! De skal være ferdig med alt innen 1.august, for da kommer fotografer og skal ta bilder. Huset legges ut for salg en av de første ukene i august. Det skal bli så godt!!!

Jeg laget meg forresten en ny Facebook for en mnd siden. Det tok nøyaktig en uke før hun fant den. Og jeg brukte et kallenavn!!! Syke syke kvinnemenneske..

Endret av InLoveWithLife
Videoannonse
Annonse
Gjest Katee
Skrevet

Det er fantastisk! Gratulerer! :nigo:

(jeg for min del er en av de som synes det er vanskelig å måle; "hadde jeg målbandet så stramt sist gang?" "jeg har ikke mistet cm, jeg har gått opp en, jeg må holde det strammere!" osv...

:fnise:

Sånn tenker jeg også :fnise:

---

Herlighet! 8,5 cm!!?! Du er kjempeflink, Love! :hoppe:

Hva? Legger hun deg til på Facebook eller plager hun deg eller hva?! :klo: Rare menneske!

:klem:

Skrevet

Hei Alyah! Takk skal du ha, jeg er litt stolt :)

Har forresten mistet 12 til sammen på kroppen :)

Nei det gjør hun ikke, men hun hacker seg inn på et eller annet vis og leser alt jeg skriver. Og det er utrolig plagsomt! Hun er nærmest en stalker altså.. Og jeg tror ikke jeg overdriver en gang.. Hun klikka i vinkel over et bilde hun fant på nettet etter et arrangement jeg og min kjære hadde vært på for der så hun meg og min kjære og Polo. Hun leste gjennom hele forumet min kjære er medlem på for å finne bilder fra det arrangementet. Og så ble det kefting og smelling for hun skal blande seg i alt og hun skal vite alt. Det verste med det bildet, er at det er umulig å se at jeg og Polo er med min kjære om du ikkje kjenner oss. Jeg og Polo står i ene enden av bildet, med ryggen til, og jeg holder båndet til Polo stramt fordi på andre siden av bildet ligger det en svær bulldog, og min kjære hilser på den bulldogen. Med andre ord, hvis du ikke kjenner oss så ser det ut som jeg prøver å dra Polo bort fra den store skumle hunden mens min kjære er en hvilkensomhelst som hilser på den store skumle hunden. Men Neida, hun så det var meg!! Og hvordan er det mulig når du aldri har møtt meg?? Jo fordi hun bruker all sin fritid på å google og å lete etter ting om meg, min familie, og min kjære og hans venner, pluss at hun kjører rundt i nabolaget her.... STALKER!!!!!

Jeg er så glad for at huset skal selges nå.. Ikke lenge igjen!! Fyttigrisen det skal bli godt..

Sorry for et veldig innvikla innlegg.. Jeg får bare noen små utbrudd av og til som jeg må få ut..

Gjest Katee
Skrevet

Å, jøsses, hun virker som en håndfull hun :troest: Herregud for noe drama! :klem:

Skrevet

Det har roet seg mye da.. Nå er det bare en gang i blant..

Men ja, endel drama.. Og det tærer jo på.. Men når huset nå endelig blir solgt, så blir det mye bedre :) da får vi mer avstand fra henne, og vi kan se framover og begynne å leke med tankene om å kjøpe noe sammen :) det gleder jeg meg til :)

Det verste er at jeg hater drama.. Usj.. Hva gjør man ikke for kjærligheten.. :P

Gjest Katee
Skrevet

Bra at det roer seg! :jepp: Håper dere får henne litt på avstand, så dere får mer tid til dere selv :kose:

Skrevet

:sjokkert:

Og at jeg lar meg sjokkere av denne dama, hun har jo gang på gang vist at hun er latterlig :filer:

Skrevet

:sjokkert:

Og at jeg lar meg sjokkere av denne dama, hun har jo gang på gang vist at hun er latterlig :filer:

Skrevet

Appifany: dobbeltpost ;) Hehe..

Ja jeg også.. At jeg lar meg irritere hver gang.. Hver gang!!

Nå skal hun ha fortjenesten på huset det siste året nå.. Javel? Og hvordan i huleste har du tenkt å finne ut hvor mye huset var verdt for et år siden?? Men min kjære skal være med å betale på alt, selvfølgelig.. Forsikring, kommunale avgifter, blablabla.. Selvfølgelig skal hun ha fortjenesten.. Kjerring!!

Skrevet

Jess!!

Skrevet

Jeg skal møte foreldrene til min kjære på søndag!!!! :) :)

Jeg grugleder meg ;) blir spennende!!

Gjest Katee
Skrevet

Er det første gang dere møtes? :) Det går fint!

Skrevet (endret)

Jepp, det er det :)

Ting har tatt litt tid pga situasjonen og barna osv. Men nå har de spurt om å få møte meg, og da avtale min kjære at vi kunne besøke de på søndag :) så det blir koselig :) men er selvfølgelig nervøs...

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Så hyggelig det var i går :)

"svigerforeldrene" mine tok kjempe godt i mot meg, og etter å ha vært der i 5-6 timer, fikk jeg til og med klem av de begge to når vi skulle dra. Moren hadde også sagt til min kjære at jeg var en koselig jente :)

Pappan i huset var morsom og laget god stemning, og moren var koselig og laget god mat :) en kjempe vellykket dag :)

Gjest Katee
Skrevet

Bra! :) Litt skummelt først, er det ikke? Men så godt når de tar deg vel imot!

Skrevet (endret)

Ja det er litt skummelt første gangen, men det gikk igrunn veldig bra :)

I dag er jeg ikke helt i form.. Har vært slapp og sliten i en periode nå, der jeg er veldig distrè, vimsete og glemsk.. Er ganske ubehagelig.. Men i dag toppa det seg.. Var på spinning og mista all energi etter 3 sanger, der to av de var oppvarming... Kom meg ikke opp igjen. Ble kavlm og svimmel, mista helt fokus og konsentrasjonen.. Så nå har jeg bare ligget på sofaen under teppet.. Orket ikke tanken på å kle av meg for å dusje, men nå er jeg på vei.. Er helt tom for energi!!

Endret av InLoveWithLife
Skrevet

Takk Alyah :)

Begynner å lure litt på hva det kan være som gjør meg sånn.. Min kjære ble skikkelig sur på meg når han fikk vite at jeg var dårlig igjen, for han mener jeg burde få en utvidet legesjekk for å finne ut hva som er problemet. Kanskje jeg har noen mangler av vitaminer eller noe.. Han ble så bekymra stakkar.. Han mener jeg ikke bryr meg om at han blir bekymra, og at jeg aldri gidder å gå til legen. Men det er ikke det at jeg ikke gidder, men jeg føler meg teit. Føler meg som en hypokonder! Og er temmelig sikker på at legen bare ber meg om å dra hjem og hvile...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...