Sandra Skrevet 18. august 2004 #761 Skrevet 18. august 2004 Ville bare ønske de lykke til jeg! Håper fødselen går bra, det gjør det helt sikkert! Tenk at du snart kan få holde din lille baby i armene dine Ha en fin dag
lillen Skrevet 18. august 2004 #762 Skrevet 18. august 2004 Har jeg ikke takket for koselig msn-prat ennå?? :o Tuuusen takk! Det er kjempespennende å følge med her nå. Har på følelsen at fødselen din kommer til å bli en tvers igjennom fin opplevelse...kroppen din virker veldig flink med eieren sin Jeg ønsker lykke til allerede...
havsulen Skrevet 18. august 2004 Forfatter #763 Skrevet 18. august 2004 Tusen takk for lykkeønskninger, Skogeki, Meta og Sandra! Det er så rart når folk ønsker meg lykke til, synes jeg! Jeg skjønner jo at fødselen skal skje snart, men hva det virkelig innebærer, klarer jeg ikke forestille meg! Tenk at bryllupene våre er vel gjennomført, Skogeki! Jeg måtte lese i bryllupsdagboken min i dag, for å finne ut hva jeg gjorde og tenkte på for nøyaktig ett år siden (vi har ett års bryllupsdag den 23. august). Har pønsket ut gave til mannen... Mye gåing i dag, fordi jeg skulle møte mannen på jobben hans og i en butikk etter bassengetreningen. Og av og til må jeg stoppe litt opp ellr gå mye saktere enn vanlig pga sterke kynnere. Ellers merker jeg at terminen nærmer seg på alle telefonene fra venner og familie. Har laget et standardsvar på SMS: Jotakk, babyen koser seg fortsatt i magen...etc Er glad det ikke er meg som skal informere alle etterpå, for jeg merker de er så spente. Da mannen ringte faren min for å snakke om noe angående hytta i går, tok faren min telefonen etter ca ett og et halv sekund...
Eliza Skrevet 18. august 2004 #764 Skrevet 18. august 2004 Hehe, jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver! Nesten litt slitsomt at alle er så nysgjerrige når terminen er passert, men det er jo godt ment da. Jeg ble også litt smålei av å svare på SMS'er etterhvert... Lykke til med ventingen! Håper du slipper å gå like mye på overtid som meg... :-)
vårbruden Skrevet 19. august 2004 #765 Skrevet 19. august 2004 Hei Havsulen! Jeg ble smugtitter i dagboken din igår (! ), og klarte ikke å legge den ifra meg - jeg ble så fryktelig glad i deg og din væremåte!! Mannen din er tydeligvis en svært spesiell person; alt vi kvinner ønsker oss! Vi hadde en rørlegger for noen måneder siden, som kunne lignet din beskrivelse av din mann, han skulle også bli pappa i august og var så stolt og glad over kona si og den kommende babyen, at han hadde tårer i øynene når han fortalte om det. En skikkelig going, hele fyren!! ( trenger vel ikke si at vi har spart på hans tlf.nr!! ) Ser av termindato at du muligens ligger på fødestua akkurat NÅ!! Ønsker deg lykke,lykke til med fødselen - håper vi snart ser deg her igjen ( med full beskrivelse av din fantastiske fødsel, selvsagt! ) Gleder meg til å bli nærmere kjent!! Store klemmer fra Vårbruden ( nygift og i prøvetid.... igjen! )
lillen Skrevet 19. august 2004 #766 Skrevet 19. august 2004 Føler at det er lenge siden du skrev her, og det kiler i magen min. Men oppdaget jo fort at du faktisk hadde vært innom igår...
Kipa Skrevet 20. august 2004 #767 Skrevet 20. august 2004 " vår nydelige datter gjorde oss til stolte foreldre i kveld. 50 cm og 3200 g. Hele familien koser seg" Gratulerer så mye lille Havsul- familien, endelig i mål!! Flaks at jeg sovna på sofaen og så denne mld nå...
tyttebæret Skrevet 21. august 2004 #768 Skrevet 21. august 2004 En snikleser gjør seg til kjenne og GRATULERER så mye!
magnhild Skrevet 21. august 2004 #769 Skrevet 21. august 2004 GRATULERER SÅ MASSE!!! Tenk en liten Og nå er jeg spent på navnet!!! Kos dere masse!! Gleder meg til å høre hvordan alt går og se bilder av mirakelet!
Gjest Anonymisert_120626 Skrevet 21. august 2004 #770 Skrevet 21. august 2004 Gratulerer med ei lita tulle Nå er jeg også kjempespent på å høre hvordan det har gått og bilder og navn og alt!!! Detta er morro
hanni Skrevet 21. august 2004 #771 Skrevet 21. august 2004 Oioioi! Her har ikke jeg fulgt med helt. Gratulerer så mye, havsulen!!!! Stor klem fra hanni
pondusa Skrevet 21. august 2004 #772 Skrevet 21. august 2004 Gratulerer så mye med den lille jenta, Havsulen!! Håper den lille familien koser seg nå, og vi venter spent på rapport.
meta Skrevet 21. august 2004 #773 Skrevet 21. august 2004 Endelig kom jenten din :blomst_opp: Gratulerer så masse med den lille prinsessen :blomst_opp:
jolie Skrevet 21. august 2004 #774 Skrevet 21. august 2004 Åh, endelig er hun her! Gratulerer så mye med den lille jenta - akkurat passe stor! Gleder meg så mye til å se bilder av det lille vidunderet! Tenk - du er mamma nå, Havsulen! :hjerter2:
lillen Skrevet 21. august 2004 #775 Skrevet 21. august 2004 Jipiiii! Jej! Du er mamma! Gratulerer kjempemasse, hele familien! :rosasmil: Jeg er ordentlig imponert! Så snill hun er som kommer på termin!! Så slapp du å vente så lenge, og masse vente-mas fra andre Gleder meg veldig til dere er hjemme, og du kan fortelle om vidunderet! :rosasmil: Og så gleder det meg å vite at alt står bra til, og håper dere nyter den nydelige tiden :rosasmil:
Jinx Skrevet 21. august 2004 #776 Skrevet 21. august 2004 De hjertligste GRATULASJONER Havsulen Nyt barseltiden og den nyfødte prinsessa !!!! Er sååååååååååå spent på å høre fra den nybakte MAMMA !!! :rosasmil: Super stor klem fra Jinx
Moonchild Skrevet 21. august 2004 #777 Skrevet 21. august 2004 GRATULERER med den lille tulla! Håper dere koser dere masse som nybakte foreldre. :-)
Eliza Skrevet 21. august 2004 #778 Skrevet 21. august 2004 GRATULERER MED JENTA! Håper alt står bra til, og at du hadde en fin fødselsopplevelse!
Nitha Skrevet 22. august 2004 #779 Skrevet 22. august 2004 Gratulerer på den første dagen som foreldre!!!! :blomst_opp: Håper alt står bare bra til, og at dere tar en lang tur hjem snart! Fru Nitha
skogeki Skrevet 22. august 2004 #780 Skrevet 22. august 2004 :blomst_opp: Gratulerer så mye, Havsulen!!! Så fint for deg at den lille prinsessen kom så nært terminen. Gleder meg til å lese om fødselen og lykken du føler nå. Klem fra skogeki.
Fremhevede innlegg