Gå til innhold

Min manns sidesprang er gravid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg håper du klarer å gi deg selv tid nok til å ende på et valg som ikke alene er styrt av de voldsomme følelsene du kjemper med/mot akkurat nå. De er voldsomme og altoppslukende, og du trenger å få hodet litt over vannet slik at du kan gjøre ”kvalifiserte” valg. Det er lett å gjøre overilte valg når man lever i et følelseskaos. Jeg har selv opplevd, og tilgitt utroskap, og vet hvor voldsomme følelser man kan bli overmannet av.

Jeg tenker at det kanskje kunne være en ide å oppsøke en fagperson på et familierådgivningskontor (du kan få samtaler alene der) som er ”objektiv”, har erfaring og som kanskje kan hjelpe deg til å se hvilke muligheter du står overfor, hvilke konsekvenser det kan ha, og kanskje gi deg noen råd som du kan tygge på. Jeg vil tro at en rådgiver/teraput på et familievernkontor har truffet kvinner som er i samme situasjon som deg. Jeg tror det er viktig at du ikke mister det ståstedet du landet på før du fikk vite om barnet.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Akkurat ja, hun fortjener å brenne? korsfestes? Vet du hva, simple menneske, det eneste denne kvinnen fortjener er å slippe å ha noe som helst med den kødden av en barnefar å gjøre. Han har helt sikkert løyet for henne, hatt et langt forhold til henne og latt som om han var ingteressert i å ha et livslangt forhold med henne. Eller, det er kanskje utenkelig for dere drittkjerringer som ser det som deres hovedoppgave å forsvare en svikefull mann som har satt sin kollega i en nærmest umulig situasjon?

"han har helt sikkert løyet for henne" etc...

Hva kan vel du vite om hva han har gjort? Er du tankeleser, synsk kanskje? Du vet null og niks om hva denne mannen har fortalt henne.

Det vi derimot vet med sikkerhet er at hun visste at mannen hun lå med var gift. De er hensynsløse idioter begge to, ikke kom her og gjør henne til et stakkars offer.

Gjest Gjest
Skrevet

ikke kom her og gjør henne til et stakkars offer.

HVorfor ikke? Det kan det godt hende hun er, den eneste vi VIRKELIG vet er drittsekk her, er mannen. Men en del av dere er for opptatt av å forsvare hans kåthet at dere heller legger ubegrunnet skyld på kvinnen.

Gjest Bianca26
Skrevet

HVorfor ikke? Det kan det godt hende hun er, den eneste vi VIRKELIG vet er drittsekk her, er mannen. Men en del av dere er for opptatt av å forsvare hans kåthet at dere heller legger ubegrunnet skyld på kvinnen.

Sånn er det alltid. om en jente blir uplanlagt gravid f eks selv om hun gikk på p pillen, nei da er det hun som lurte mannen og ble gravid med vilje. Neida for uhell kan ikke skje... Og menn har null ansvar.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan hun være et offer når hun utmerket godt visste at hun lå med en gift mann?

For at hun skal være et offer må jo mannen ha forgrepet seg på henne, og det er det nok ikke tale om her. ;)

Gjest Bianca26
Skrevet

Hvordan kan hun være et offer når hun utmerket godt visste at hun lå med en gift mann?

For at hun skal være et offer må jo mannen ha forgrepet seg på henne, og det er det nok ikke tale om her. ;)

Men uansett er det feil å kun legge skyld på henne, når det faktisk var mannen som bedro kona si. Det er uansett han som var den største synderen her

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men uansett er det feil å kun legge skyld på henne, når det faktisk var mannen som bedro kona si. Det er uansett han som var den største synderen her

:jepp:

Gjest Bianca26
Skrevet

:jepp:

Ikke at jeg ikke legger skyld på sidespranget også. Hun skulle ikke ligget med en gift mann og det burde hun skjønt. De eneste ofrene her er kona og den stakkars ungen som ble et resultat av sidespranget. Hun sidespranget er ikke noe offer. Hun er voksen og ansvarlig for sine handlinger hun også.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke at jeg ikke legger skyld på sidespranget også. Hun skulle ikke ligget med en gift mann og det burde hun skjønt. De eneste ofrene her er kona og den stakkars ungen som ble et resultat av sidespranget. Hun sidespranget er ikke noe offer. Hun er voksen og ansvarlig for sine handlinger hun også.

Dette var jo det jeg sa meg enig i.

Du skrev at det er feil med å KUN legge skylden på elskerinnen. Mannen har også tatt en del av det!

Gjest Bianca26
Skrevet

Dette var jo det jeg sa meg enig i.

Du skrev at det er feil med å KUN legge skylden på elskerinnen. Mannen har også tatt en del av det!

å. Ja da ble jo mitt siste innlegg nokså overflødig jah... :sjenert:

Skrevet

å. Ja da ble jo mitt siste innlegg nokså overflødig jah... :sjenert:

Men jeg må si meg enig i mye du har skrivd i denne tråden :jepp:

Har bare ikke giddet å nikke på hvert eneste innlegg du har skrevet :gjeiper:

Gjest Bianca26
Skrevet

[quote name=:)' date='03 mai 2010 - 23:35' timestamp='1272922553' post='8038446]

Men jeg må si meg enig i mye du har skrivd i denne tråden :jepp:

Har bare ikke giddet å nikke på hvert eneste innlegg du har skrevet :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Fy faen, sier jeg bare... Snakk om å være forutinntatt? Hvem er du til å anta noe som helst om denne dama? Og hva om hun ikke visste at han var gift? Kanskje noen av dere hurpene her inne kanskje burde bli litt mer humane og myke, slik at mannen deres gidder å pule dere. Og for all del, skape up a bit, og vær litt dame når du er hjemme, så spiser han kanskje ikke så ofte borte...

Ha ha, ja den var god, fra en som såvisst ikke er forutinntatt.

På seg selv kjenner man andre, sies det. Er nok mye sant i det :-))

Btw; hvis du er en av dem som ligger rundt med gifte menn (siden du prøver så hardt å forklare hvorfor menn har elskerinner) så kan jeg opplyse deg om følgende:

De fleste menn som er utro er kjempefornøyd med tilværelsen hjemme, og vil ikke bytte den for noen elskerinne i verden. Elskerinnen er bare et leketøy. Og de samme mennene puler hjemme også! Ikke bare litt...det kan jeg love deg!

Tullprat, kollegaen hans har da vel ingenting med å stå skolerett for kona? Dene eneste som skal opp i rett her, eller egentlig burde krype på hulvet, er den eneste skyldige i denne saken; MANNEN!!!!

Og der har vi den igjen.. Jeg er så INDERLIG lei av denne!!

Helt greit, mannen har vært en drittsekk. Han har sikkert fått sin "straff" (og må nok leve med litt mer straff fremover også) selv om TS ikke utdyper det her inne. Det er ikke det hun lurer på her!

Når det gjelder elskerinnen så betyr ikke det å være singel at man er fritatt for å bruke sunn fornuft og vise normal folkeskikk. Det betyr heller ikke at man har rett til å såre andre, ødelegge andres liv og familier, uten at man skal kalles "skyldig" for det som man foretar seg.

Man stjeler ikke andres biler selv om man er bil-løs selv. Man gjør heller ikke en bevisst handling som man VET vil komme til å såre (for ikke å snakke om å knuse) andre, og forventer å være helt uten skyld, bare fordi man er singel? Ingen andre måter å gå inn for å såre andre og ødelegge deres liv er akseptert i samfunnet, som hvorfor skal utroskap være det??

Skrevet

Jeg skjønner at du ikke vil være gift med denne mannen akkurat nå, men hva om dere ender opp som skilte, han flytter sammen med denne kvinnen og barna dine plutselig skal være hos dem 50% av tiden?

På et vis er det utrolig risky å avslutte ekteskapet om du egentlig helst vil ha ham, for du risikerer uansett å måtte få denne damen og barnet med på lasset. Men da uten noen som helst form for kontroll på situasjonen.

Gjest Bianca26
Skrevet

Jeg skjønner at du ikke vil være gift med denne mannen akkurat nå, men hva om dere ender opp som skilte, han flytter sammen med denne kvinnen og barna dine plutselig skal være hos dem 50% av tiden?

På et vis er det utrolig risky å avslutte ekteskapet om du egentlig helst vil ha ham, for du risikerer uansett å måtte få denne damen og barnet med på lasset. Men da uten noen som helst form for kontroll på situasjonen.

WHAT!!??? Hva er det for et merkelig argument for å bli i et ekteskap???

Gjest Gjest
Skrevet

Sånn er det alltid. om en jente blir uplanlagt gravid f eks selv om hun gikk på p pillen, nei da er det hun som lurte mannen og ble gravid med vilje. Neida for uhell kan ikke skje... Og menn har null ansvar.

:klappe:

Skrevet

Jeg synes du er fornuftig, sterk, raus og objektiv. Du vet at du har hatt et rikt og fint liv med din mann. Elskerinnen har bare fått smuler fra de rikes bord. Det må du aldri glemme. Noen gode råd for hvordan du skal takle denne situasjonen har jeg dessverre ikke, men ved hjelp av din sunne fornuft er jeg sikker på at dere klarer å finne ut en løsning som fungerer for dere. Mange klemmer og lykke til!

Gjest Bianca26
Skrevet

:klappe:

jeg var sarkastisk altså... Jeg mener at det er feil å bare skylde på dama...

Skrevet

WHAT!!??? Hva er det for et merkelig argument for å bli i et ekteskap???

Et argument framsatt under forutsetning av at hun egentlig hadde bestemt seg for å fortsette ekteskapet, og at hun ikke vil det lenger fordi hun må forholde seg til ekle konsekvenser.

Men mannen har ikke gjort noe mer/annet galt enn da hun faktis ville glemme og satse på ham, og konsekvensene blir ubehagelige uansett, de er det ikke mulig å unngå så lenge hun har barn med fyren.

Hadde hun ikke villet ha ham i utgangspunktet hadde det vært en helt annen sak.

Gjest Bianca26
Skrevet

Et argument framsatt under forutsetning av at hun egentlig hadde bestemt seg for å fortsette ekteskapet, og at hun ikke vil det lenger fordi hun må forholde seg til ekle konsekvenser.

Men mannen har ikke gjort noe mer/annet galt enn da hun faktis ville glemme og satse på ham, og konsekvensene blir ubehagelige uansett, de er det ikke mulig å unngå så lenge hun har barn med fyren.

Hadde hun ikke villet ha ham i utgangspunktet hadde det vært en helt annen sak.

Det jeg reagerte på var det du sa om at hun måtte holde på ham slik at han ikke risikerte å bli sammen med sidespranget og flytte sammen med henne og ungen.. Om han ville ha sidespranget hadde han jo gått fra kona og valgt henne da. Men mannen vil jo ikke ha noe med denne kvinnen å gjøre forsto jeg det som, så jeg ser ikke at det skulle være noen overhengende fare for det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...