Gå til innhold

Min manns sidesprang er gravid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er faktisk mulig at man bruker tid for å merke graviditeten.

Kjenner jeg blir provosert! :kjefte:

Man skipper ikke 2 ganger mensen uten å ta en G-test???

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet

Finnes tilfeller der man ikke mister mensen og likevel er gravid.. Sjelden men... Og noen kan jo finne på som ren fornektelse å skylde på stress og andre ting og ikke tar inn over seg at man er gravid.

Skrevet

Finnes tilfeller der man ikke mister mensen og likevel er gravid.. Sjelden men... Og noen kan jo finne på som ren fornektelse å skylde på stress og andre ting og ikke tar inn over seg at man er gravid.

2ganger... smak på ordet.

Vet man at man har ligget med en uten prevansjon(antar jeg) så tar man en test. For min del høres dette utrolig mistenkelig ut.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Nå finnes det faktisk kvinner som har mensen gjennom hele svangerskapet, så det er ikke usannsynlig at hun har hatt mensen begge gangene, selv om hun er gravid.

Skrevet

Nå finnes det faktisk kvinner som har mensen gjennom hele svangerskapet, så det er ikke usannsynlig at hun har hatt mensen begge gangene, selv om hun er gravid.

Hvorfor plutselig testet/fant hun ut at hun hadde vært gravid i 2månede?

Jeg sier absolutt ikke at det ikke er umulig, men jeg sier at det virker ganske mistenksomt. Jeg unner denne damen/"elskerinnen" ingenting, for å si det sånn.

Gjest Hanne
Skrevet

Kan umulig være bra for et barn å vokse opp i denne situasjonen.

Du er ikke lite frekk og fordømmende... Jeg er et slikt barn, født av en mor som for 20 år siden ble gravid med en mann som det senere viste seg var gift. Han presset på for at hun skulle ta abort, hun valgte å beholde meg. Og takk for det! Jeg har, og har hatt, et fantastisk liv de 19 årene jeg har levd! Min mor er et vakkert, raust og svørt ressurssterkt menneske. Hennes søsken og venner har vært gode og stabile voksenpersoner jeg har kunnet relatere til hele livet. Vi har aldri manglet noe, hun gjorde ferdig utdannelsen sin, hun har samtidig jobbet hardt og hatt gode yrker med god betaling. Viktigst av alt: hun har hele tiden vært der for meg, hatt tid til meg, gitt meg alt jeg har trengt, alltid hatt overskudd, jeg har sluppet foreldrekrangler, lojalitetskonflikter og annet som hører til det å ha to foreldre. Jeg KUNNE IKKE hatt et bedre liv! Og jeg blir utrolig provosert over at du er så fordømmende overfor det mest fantastiske mennesket jeg kjenner: Min mor!

Og min historie er ikke enestående, jeg vet om flere i samme båt. Og pussig nok har vi alle hatt en svært god oppvekst.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper hun sa i fra så sent for å slippe diskusjonen omkring abort. Hun har bestemt seg for å beholde barnet og det uavhengig av hvordan faren vil stille opp.

Tøff situasjon, TS.

Hva sier mannen din til å bli far igjen? Har han noen tanker om samvær mm? Vil det ha noen betydning for din avgjørelse om mannen din velger å ha samvær med dette barnet eller ikke?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor plutselig testet/fant hun ut at hun hadde vært gravid i 2månede?

Det kunne hun da vel ha visst lenge. Men hvorfor si noe? Når hun likevel skulle beholde det, så støtter jeg at hun ikke sa noe. Hadde hun sagt noe hadde hun bare blitt stilt overfor et vanvittig press fra barnefaren om å ta abort. Skjønner godt at hun ikke gadd akkurat det...

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

TS, er du økonomisk avhengig av din mann?

Er du i en posisjon der du kan forsørge deg selv, bolig og barn alene?

Skrevet

Jeg kjenner en som er en "sånn unge". Hun har det helt bra med det, og kaller en annen pappa, enn sin biologiske.

Gjest Gjest
Skrevet

DNA-test. Tviler på en som driver å ligger med en kolega som har kone og barn KUN ligger med en på samme tid.

Lykke til. :klemmer: stakar deg.

Fy faen, sier jeg bare... Snakk om å være forutinntatt? Hvem er du til å anta noe som helst om denne dama? Og hva om hun ikke visste at han var gift? Kanskje noen av dere hurpene her inne kanskje burde bli litt mer humane og myke, slik at mannen deres gidder å pule dere. Og for all del, skape up a bit, og vær litt dame når du er hjemme, så spiser han kanskje ikke så ofte borte...

Skrevet

Og ikke minst sjekk deg for kjønnssykdommer, og få din mann til å gjøre det samme...

Skrevet

Fy faen, sier jeg bare... Snakk om å være forutinntatt? Hvem er du til å anta noe som helst om denne dama? Og hva om hun ikke visste at han var gift? Kanskje noen av dere hurpene her inne kanskje burde bli litt mer humane og myke, slik at mannen deres gidder å pule dere. Og for all del, skape up a bit, og vær litt dame når du er hjemme, så spiser han kanskje ikke så ofte borte...

Om hun var gift tviler jeg HVERTFALL på at hun ville beholde barnet.

Bruke hjernen er no dritt. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vell den store praten bør foregå mellom mann kone og sidespranget!

Veldig viktig at den dama prater ut til deg, uansett om hun vil lyve eller noe, så pør du kontakte henne

Gjest sykepleier
Skrevet

sørg for all del for at det blir tatt DNA-test av barnet når den tid kommer.

Sørg for all del for at testen tas før ungen er tre mnd gammel! Jeg har vært med på å ta denne blodprøven av babyer eldre enn tre måneder, og det er en svært ubehagelig affære for ungen. Vi må skvise fingeren hardt for å få ut de millilitrene vi trenger. Det ender alltid i gråt for en stakkars baby med liten finger, og oppleves for mange som svært traumatisk. I tillegg er det gjerne en emosjonell og hormonell mamma der, som må se at barnet lider. Ta prøven før barnet er tre mnd, så kan det gjøres ved et lite stikk i hælen, smerten er ikke sammenlignbar med den barnet føler når vi må skvise fingeren til den blir blå...

Gjest Bianca26
Skrevet

Om hun ikke visste han var gift så er jo han drittsekken. jeg gikk ut fra at hun visste det, eller at mannen iallefall fortalte henne det da han brøt med henne. Uansett er det hans kone som blir skadelidende her og det burde hun få slippe. Og om hun vil beholde barnet så syns jeg ikke hun skal tvinge faren til å være involvert siden han er gift med en annen

Gjest Bianca26
Skrevet

2ganger... smak på ordet.

Vet man at man har ligget med en uten prevansjon(antar jeg) så tar man en test. For min del høres dette utrolig mistenkelig ut.

Det går an å bli gravid selv med prevansjon. Er ikk 100% sikkert.

Gjest Gjest
Skrevet

Vell den store praten bør foregå mellom mann kone og sidespranget!

Veldig viktig at den dama prater ut til deg, uansett om hun vil lyve eller noe, så pør du kontakte henne

Hvorfor det? Mannens kollega skylder da ikke kona noen ting? Kona er faktisk ikke part i saken i dette tilfellet, hvor kynisk det enn høres. Og som andre har sagt, hva om kollegaen ikke visste at fyren var gift? Han ville ikke vært den første utro mannen som holdt ekteskapet skjult for en kollega...

Gjest Gjest
Skrevet

Og om hun vil beholde barnet så syns jeg ikke hun skal tvinge faren til å være involvert siden han er gift med en annen

Tvinge ham til å være involvert? Barnet har krav på å bli økonomisk forsørget til sitt livsopphold, fra begge foreldrene. Det har også krav på å ha en far på papiret, og å arve denne på lik linje med mannens andre barn, når dette en gang blir aktuelt. Jeg tolker det hun skriver i mailen som at hun faktisk inviterer denne mannen til å være med i framtida. Da er hun raus. Mannen kan jo ha holdt henne for narr.

Gjest Gjest
Skrevet

Om hun var gift tviler jeg HVERTFALL på at hun ville beholde barnet.

Bruke hjernen er no dritt. ;)

lær deg å les innleggene du siterer: det sto: hva om hun ikke visste at han var gift?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...